1.3

1.4K 104 119
                                    

Hadi bu da süprüz yebe♥️

Asmira'dan

Hızlı adımlarla yanlarına gidip kızın yakasından tutarak Ayaz Kaan'dan ayırdım. Neydi bu hadsizlik böyle? Benim sevdiceğimdi o. Benim yiğidimdi. Sen nasıl ona sarılırsın ya?

"Asmira ne yapıyosun?" diyerek bana döndü Ayaz Kaan.

"Ne mi yapıyorum Ayaz Kaan. Şu kızın sevdiceğime sarılmasını engelliyorum."

Kız da lafa karışmıştı. "Nasıl ya? Ayaz senin sevgilin mi var?" diyerek gözlerini pörtletti kız.

İkimiz de Ayaz Kaan'a bakıyorduk.

Ayaz Kaan ise benim gözlerime bakmayı yeğlemişti. "Hayır sevgilim değil." dedi. Evet haklıydı sevgilisi değildim. Ama sonuçta bir önceki ders duymadığımı sanıp sevdiğini söylemişti.

"He tamam o zaman. Rahatladım vallahi ya. E sen kankasısın o zaman Ayaz'ın."

"Hayır askerlik arkadaşıyım. Sen nesisin?" tabi ki gönderme yoktu saçmalamayın.

"Flörtü oluyorum canım ben ya." What didin gülüw?

"Yok be ne flörtü arkadaşım oluyor. Sadece arkadaşım." donmuş bi şekilde Ayaz Kaan'a bakıyodum.

Ellerini gözümün önünde sallayıp konuşmaya devam etti.
"Asmira gözlerini kırp bir şey yap. Sadece arkadaşım diyorum. Flört mülört yok güzelim bi cevap ver."

"Ne demek flört yok Ayaz. Sadece arkadaş mıyız yani biz seninle?"

"Kızım bak. Sana bahsettiğim kız vardı ya. Pikachu dediğim. O Asmira işte. Asmira o kız. Asmira pikachu olan."

"Hâla onu seviyosun yani. İyi eğlenceler o zaman size." diyerek kız yanımızdan gitmişti. Ama ben hâla Ayaz Kaan'a bakıyodum.

"Asmira. Bak dediğim gibi ben seni anlattım ona. O nasıl flörtüm olabilir Allah aşkına?"

"Orasını ben bilemem Ayaz Kaan. Burda kendimi affettirmeye çalışıyorum. Ama senin yaptığına bak. Hayır madem flörtün değil neden sarılıyordun kıza o zaman?"

"Asmira, kızın ailevi problemleri var. Teselli ederken sarıldı birden. Ben de karşılık vermek zorunda hissettim. Başka hiç bir şey yok."

"Sarılırken hiç bir şey hissetmedin mi yani?"

"Sen eğer Egemen'e karşı ufak bir şey bile hissettiysen ben o kıza o kadarını bile hissetmedim Asmira."

"Ben Egemen'e karşı hiç bir şey hissetmedim Ayaz Kaan, seni üzmek istedim. O yüzden çıktım onunla."

"Beni üzmekle kalmadın, bizi bitirdin kızım sen."

💜

Cuf cuf cuff

Bölüm nasıldı?
Cidden bitti mi sizce Asmira ve Ayaz Kaan ikilisi?

Eğer finalde bu Asmira ile Ayaz Kaan'ı başkasıyla sevgili yapıp. Ayaz Kaanla Asmira'yı da kanka yapsam nasıl hissederdiniz?

Fil Dışkısı 🍁 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin