multiye ayaz kaancığımızı bırakıp iyi okumalar diliyoruum🙏🏻♥️
'bu şarkının bu yarısını yazarken bile ayık değilim' -Kahraman Deniz : Garezi Var
sesi çok hoş değil mi?"Ayaz Kaan, hadi bi yerlere gidelim."
"Eve gitmek istiyorum."
"Bak sen barıştık o zaman demiş olabilirsin ama gerçekten gidip bi'yerlere konuşmamız gerekiyor."
"Gerçekten eve gitmek istiyorum."
"İyi o zaman ben de geleceğim."
Kafasıyla onay verip arabasına doğru yürümeye başladı. Ben de tıpış tıpış arkasından yürüyordum. Evet barıştık demiş olabilirdi ama sonuçta konuşmamız gereken biiir sürü şey vardı.
*
Eve gelince kapıyı açıp geçmem için beklemeye başladı, ben de içeriye girdim.
"İçecek bi şeyler ister misin? Kola falan getireyim mi?""Yok, hayır. Bi şeyler içmeye değil konuşmaya geldim."
Karşımda ki koltuğa oturup yüzüme bakmaya başladı. "Tamam konuş, dinliyorum."
"Gerçekten barıştık mı? yoksa başından mı savmak için söyledin?"
"Bak Asmira. Yaptıklarını o kadar kolay affedemem değil mi? Sen daha bugün, beni o kızla sarılırken görünce ne hissettin hatırla bi bunu."
"Berbat hissettirdi."
"Oysa ki o kızla aramda bir şey yoktu. Ama sen? Gidip biriyle sevgili oldun. Sana yaklaştığında illa ki heyecanlanmışsındır. O kadar zaman çıktınız sonuçta. İlla ki olmuştur bi etkileşim. Senin yakınlaşacağınızı bile bile ona bu şansı vermen çok büyük saçmalıktı."
Sözünü kesip konuşmayı devraldım.
"Ama sana inattı hepsi..."
"Sonuçta yakınlaştınız Asmira. Sevgiliydiniz? Bildiğimiz sevgiliydiniz." Derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti.
"Yani barıştık demem, sevgili olduğumuz manasına gelmiyor. Hem ben bir daha nasıl güveneceğim ki sana?"
"Değiştim ben ya. Bi bak bana, değiştim işte çabalıyorum artık."
"Sen beni kaybettikten, paramparça ettikten sonra çabalamaya başladın Asmira. Benden seni bu kadar kolay affetmemi ve bu kadar çabuk yeniden güvenmemi beklememelisin. Boşa çıkar beklentin."
Gözlerim dolu dolu dinlemeye devam ediyordum. Onu gerçekten çok fazla kırmıştım. Ona güvenmeyip bana olan güvenini de mahvetmiştim.
"Şimdi o dolu gözlerini sil bakayım. Ben gerçekten seni, eski günlerimizi çok özledim. Şimdi bu şekilde çabalaman da hoşuma gitmiyor değil hani..." diyip gülünce dolu gözlerimle tebessüm ettim. Şımarık şebeğim benim...
"Neyse sana seni asla affedemem diyemem. Ki şimdi de uzağımda olmanı istiyorum da diyemeyeceğim. Ama sadece birazcık zamana ihtiyacımız var. Sevgili olmadan beraber geçireceğimiz birazcık zamana. Ha ne dersin?"
Dolan gözlerimi ellerimle silip, burnumu çektim. Bu halime gülmeye başlayınca gülüşünü izleyip konuşmaya başladım.
"Ne desen haklısın. Gidiyorum o zaman ben."
dediğimde kafasını iki yana sallayıp
"Yine çok yanlış anlıyorsun beni..." diyerek mırıldandı. Ardından da beni eve bıraktı.Sanırım gerçekten bitmiştik.
♥️
Böyle kaoslar olunca yorum çok geliyo hhshshahsa ( kötü biriyim sanırım...)YOKSAAA ARKADAŞ MI OLACAKLAAAR??
Ha bir de Asmira için bi karakter öneriniz var mı? Herhangi bir ünlü olabilir. Çünkü Asmira karakterinin yerine koyduğum kişiyi benimseyemedim. Varsa önerilerinize açığıım♥️