Muslera takımdan gitme kararı almış diye duydum hüzünlüyüm
Asmira'dan✨
Duymadığımı sanıp hâla daha cool cool takılmaya çalışan bir Ayaz Kaan ve buna gülmemek için kendini zor tutan Asmira düşünün.
Neyse dersi bozmayayım ne de olsa gidiciyim değil mi? Gidiciyim demişken acaba kendimi affettirince ben mi kaydımı bu okula aldırsam yoksa Ayaz Kaan mı bizim okula geri gelse diye düşünmeye başladım. Bu okul biraz sıkıcı gibi duruyordu ama ilk dersten bilemezdim değil mi?
Öğretmenin yazdırdığı notları alıp, önümüze koyduğu testleri çözmeye çalışıyorduk. Arkamı dönüp Ayaz Kaan'a fısıldayarak seslendim. "Ya çok kazık bu! Çözemiyorum ki ben bunu."
"Asmira sorulara odaklanırsan çözersin. Basit bunlar."
"Olum nasıl basit lan!" diyerek çıkıştığımda boğazını temizledi. Aklına o konuşma gelmişti değil mi? Hani devrem' kelimesine kadar giden konuşma...
"Birincisi oğlun değilim. İkincisi de gayet basit işte." diyerek testine geri döndü. Eh battı balık yan giderdi dimi? Parmağımı kaldırıp hocanın görmesini bekledim.
"Evet kızım bir problem mi var?"
"Hocam ben çözemiyorum Ayaz Kaan yanıma gelebilir mi lütfen?" saçmalamayın cici kız moduna bürünmedim.
"Tamam evladım. Geç Ayaz Kaan arkadaşının yanına."
Ayaz Kaan bana bakıp 'cık cık' yaptıktan sonra yanıma geçti. "Neresini anlamadın Allah aşkına Asmira?" diye sordu. Daha çok çıkıştı gibiydi ama neyse.
"Hiç birini. Bak kağıdım bomboş yapamıyorum işte."
"Uğraşmamışsın çünkü Asmira. Aklında neler kimler varsa artık..." diyerek iğneleme de yapmıştı.
"Sen varsın başka kim olucak aaa."diyerek ona yaklaşınca uzaklaşıp
"Yılışma be." dedi."Battı mı? Tamam uzaklaşayım hatta duvardan falan geçeyim aramızda mesafe olur." Bu kadar uzak durması rahatsız etmişti.
"Ya kızım sen ne ayaksın be? Senin suratını görmemek için okuldan ayrılıyorum, gittiğim okula gelip rahatsız ediyorsun anasını satayım."
Gözlerim dolarken ayağa kalkıp "Hocam lavaboya gitmem gerekiyor." diyerek sınıftan çıktım. Bu kadarı fazlaydı ama değil mi?
Zilin çalmasıyla lavabodan çıkıp sınıfa geri yürümeye başladım. 'Pes etmek yok, sen hepsini hak ediyorsun.' diyordum içimden durmadan. Yoksa çantamı alıp giderdim bu okuldan. Ama pes etmeyecektim. Ayaz Kaan gibi hemen vaz geçmeyecektim. Ben o değildim.
Sınıfa geri girdiğimde öğretmenin gitmiş olduğunu gördüm. Sırama doğru gidecekken Ayaz Kaanla bi kızın sarıldığını gördüm.
Bu da neydi şimdi?
💜
Kız kim sizce?
Ayaz Kaan fazla mı ileriye gidiyor yoksa haklı mı?
Bölümü nasıl buldunuz?Düzenli şekilde bölüm atmamı ister misiniz?
Mesela her hafta cuma günleri 1 bölüm gibi.Seviliyosunuz♥️
Dün attığım bölüme hiç yorum gelmedi 🤷🏻♀️
Bu hevesimi kırdı sanırım. Eski aktifliği göremiyorum sizlerde. Sanırım 15 gün tatil boyunca sadece 2 bölüm daha atacağım ☹️