YORUMLARA ÇÖKÜN PLLSSSS🙏🏻
✨
Ben sana mı demişim bunu." İşaret parmağını havaya kaldırdı. 1 dakika istiyordu anlaşılan. Ekranı gösterdiğinde donup kaldım.
Asmira; Biliyor musun aslında seni sevmiyordum. Seninle çıktım çünkü belki tekrardan eskisi gibi hissederim sandım. Kendini gerçekten affettirebilirsin sandım. Ama sen kendini affettiremedin. Senin beni sevdiğin kadar bile sevmedim seni.
Asmira; Bundan sonra da okuldan gittiğin gibi hayatımdan gitmen dileğimle.
Asmira; Seni asla görmek istemiyorum. Gördükçe midem bulanıyor. Umarım gidersin hayatımdan. Hadi iyi akşamlar.
Mesajları okuyup Ayaz Kaan'ın suratına baktım. Gözlerim doldu. Bunları ben yazmamıştım ki.
"Yazdıklarınla yüzleşmek mi koydu?" diye sordu alayla. Bu mesajları benim yazdığıma inanmış olamazdı değil mi?
"Ayaz Kaan, bu mesajları ben atmadım ki."
"Evet Asmira eminim öyledir." Ne yani açıklama yapmama izin vermiycek miydi?
"Ayaz Kaan dinlemiycek misin gerçekten beni?"
"Sen beni dinledin mi Asmira?" diye sordu. Haklıydı ben onu dinlememiştim. Susup kaldırımdaki taşları incelerken tekrardan konuştu.
"Aynen ben de öyle düşünmüştüm." Biraz daha bekledikten sonra yine konuştu.
"İyi bak kendine." Yüzüne baktığımda ağlamaya başlamıştım. O ise kafasını sağa sola sallayıp gitti.
Beni ikinci bırakışıydı. Sahi ben de onu bırakmıştım değil mi? Şu an da ne yaparsa hakettiğimi biliyorum. En çok da onu dinlemeden terk ettiğim için pişmandım.
Ama son pişmanlık bir işe yaramıyordu işte...
♥️
Sizce Ayaz Kaan haklı mı?
Bölümü beğendiniz mi?
*Bölümlere 50 okuma gelmeden yeni bölüm atmıyorum :(*
He birde bir şey söyleyeceğim. Haksız da olsa erkekler kızı seviyorsa özür diler diye bir şey yok. Kim haksızsa o özür diler. Bi kız erkeği aldattı diyelim. Erkek kızı sevdiği için özür mü dileyecek? Saçma. Böyle bi anlayış tarzı olması garip.
Diğer bölümde görüşürüz.♥️