Asmira'dan✨Planı hemen bu gün yürürlüğe koyacaktım. Daha fazla bekleyemezdim. Beklersem; kaybederdim.
...
"Ya evet Ahmet amca üşütmüşüm işte."
"Dikkat et yavrum kendine. Hep üşütüp duruyorsun."
"Tamam Ahmet amca dikkat ederim bundan sonra."
"İki günlük rapor yazıyorum geçmezse iki gün daha yazarım olur mu kuzum?"
"Olmaz mı be Ahmet amca. Çok teşekkür ederim bana yine yardım ettin."
"Alt tarafı rapor yazıyorum be kızım. Bu da yararlıysa ne mutlu bana. Al bakalım raporunu da, hadi dikkat et kendine."
"İyi günler, çok teşekkür ederim tekrardan." diyerek çıktım aile doktorumuzun yanından. Ahmet amca da alıştı işte artık rapor yazdırmalarıma. Raporu da kendimi barıştırma planı için almıştım tabiki de.
Ya barışırdık, ya da barışırdık. Bu da şey gibi olmadı mı? 'Ya benimsin ya kara toprağın.' Tabi ben onu vuramazdım ama olsundu.
Berk ile yaptığımız planı o kadar ince düşünmüştük ki, Ayaz Kaan'ın okuluna 2 günlük misafir öğrenci olarak gidecektim.
Saate baktığımda derslerinin başlamasından 3 dakika geçtiğini gördüm. Allahtan yakındı okul yoksa yetişmeme imkan yoktu. Koşar adımlarla sağlık ocağından çıkıp okula doğru ilerlemeye başladım.
Okula vardığımda derslerinin başlamasının ardından 15 dakika geçmişti. Bu zekayla daha neler neler yapardık... 'Müdürden misafir öğrenci izini almıştım. Bu yüzden hiç bir öğretmen laf atamayacaktı.'Sınıflarının olduğu kata çıkıp sınıflarının önüne geldim. Kapıyı çalıp öğretmenin sesinin gelmesini bekledim. İçeriden 'Geel' sesini duyunca kapıyı açıp içeriye girdim. Boş bulduğum sıraya -Ayaz Kaan'ın önündeki sıraya- oturup arkamda şok içerisinde bana bakan Ayaz Kaan'ı bırakıp dersi dinlemeye başladım.
İşte şimdi başlıyorduk...
♥️
GOMİS'İN GOLÜYLE BAŞLADIM YAZMAYA HEMEN YAZIP ATTIM BU GAZLA. ULEN ŞU GOMİS'İ ÇOK SEVİYORUM BE💛
AMA MUSLERA'NIN YERİ BENDE ÇOK BAŞKA.🖤
Bölümü nasıl buldunuz?
Hangi takımlısınız dmösmdşsld
(Galatasaraylı olan bir ben miyim?) sömdmalmflsşsödödöal
GOMİS BİR GOL DAHA ATTI LEEĞĞĞĞNNN😻 ( AGA BE MAZİ BEEE)
-bu bölümü gomis varken yazmışım :) ah be duygulandım... neyse görüşürüz :")
-şimdi de serdar azizi kaybettik. hadi hayırlısı. bu bölüm uğursuz falan mı acaba?Bol bol yorum bekliyooor ve sizleri öpüyorumm♥️😍