First Kiss - preferences (5SOS)

1.1K 56 3
                                    

Michael:

Byla jsi o rok mladší sestra Ashtona, který na tebe dával na každém rohu pozor. Byl to takový tvůj ochránce, který nechtěl aby se ti něco stalo. A taky si nepřál, aby jsi se do někoho špatně zamilovala. I po těch letech co tě chrání, mu stejně něco uniklo. Unikl mu tvůj kamarádský vztah s Michaelem, který se vám už pěknou dobu daří tajit. Kdyby na tenhle kamarádský vztah Ashton přišel nejspíš by strčil Michaelovi párátka do očí a pak by se šel schovat do kůlny na celou svou věčnost. Jednoho večera pořádal Ashton velkou oslavu, na kterou byl především pozván i Michael. Jak je u Ashtona známo, pokaždé se na jakékoliv oslavě opije a tak se taky stalo i na té, kterou pořádal on sám. Když byl, tedy Ashton pod vlivem, mohla jsi teď pořádně začít flirtovat s Michaelem, který se spíše zdržoval na druhém konci pokoje. Celý dům byl přeplněný lidmi, kteří už jak Ashton nevěděli co se kolem nich děje a tak se Michael rozhodl projít přes davy opilých lidí přímo až k tobě. Pevně tě chytil za ruku a odvedl do klidnějšího kouta pokoje, kde si tě opřel o zeď. Upřeně se ti díval do očí a rukou tě lehce pohladil po tvářích a z jeho úst jsi uslyšela větu po, které prahneš od doby, kdy jsi se s ním skamarádila "Už dlouho tě chci políbit" špitl a tak také udělal.

Calum:

Jsi už dlouhou dobu nejlepší kamarádka Luka, který se jednoho dne rozhodl tě pozvat společně s klukama na pouť, která se u vás každoročně konala. Nemohla jsi dělat nic jiného než souhlasit. Ono spřátelit se s ostatními členy jeho kapely neznělo jako špatný nápad a je přeci dobré si utužovat nějaké ty vztahy. Poznat nové lidi, nové zážitky. Během poutě jste se všichni skvěle bavili. Zkoušeli jste nejrůznější atrakce, ochutnávali jídlo, které tam prodávali. Taky jsi se stala dobrou kamarádkou Caluma, který na tebe už od prvního setkání koukal. A taky jako jediný pak s tebou trávil zbytek času. Ke konci poutě se kluci rozhodli jít na tu největší horskou dráhu co tam, kdy byla. Ale při té výšce, kterou jsi viděla jsi jen stěží polkla.

"Myslím, že to nedá!" dodal Luka a našpulil rty.

"Ale no tak (Y/N), bude to ta nejlepší jízda" snažil se tě přesvědčit Calum, ale ty jsi jen rychle zakroutila hlavou.

"Ani náhodou!" špitla jsi na Caluma, které stál vedle tebe.

"Tak dobře...Víte co? Jeďte si kluci já tady s ní zůstanu!" dodal a podíval se na tebe, ty jsi se na něj jen rozzářeně usmála. Kluci nebyli proti a jen pokrčily rameny a šli na horskou dráhu. Calum se pak vzápětí na tebe otočil.

"Myslím, že si něco za to, že tu s tebou jsem zasloužím" usmál se na tebe.

"Opravdu? A co by jsi si tak přál?" zeptala jsi se ho. On se jen na tebe ušklíbl a ukázal si prstem na své líčko. Naznačoval tím, že chce po tobě pusu na tvář. Ty jsi se na něj jen ušklíbla a než jsi mu stačila dát pusu na líčko, tak se jeho rty přitiskly na ty tvé. 

Luke:

Už léta jsi nejlepší kamarádkou Luka, se kterým si říkáte opravdu cokoliv. Jednoho dne ti Luke, zavolá a požádá tě, aby jsi se za ním stavila, protože ti musí něco důležitého říct. Copak mi chce asi říct? Ptala jsi se sama sebe a po chvíli jsi se za ním hned vydala. Došla jsi k němu domů a on už stál natěšeně ve dveřích. Ale jen co jsi se s ním přivítala jeho nálada se změnila. Vypadal vystrašeně, jako by se něčeho obával. Došli jste do kuchyně a posadili se ke stolu.

"Tak co jsi mi chtěl?" zeptala jsi se ho a on na tebe vyděšeně koukal.

"Budeme jako předskokani pro zahájení koncertu One Direction-" řekl smutným hlasem, a smutně na tebe jeho pomněnkovýma očima koukal. Proč je tak smutný? Ptala jsi se sama sebe v duchu. Vždyť to musí být úžasné vystupovat, před tolika lidmi. 

"Luku! To je úžasné!" řekla si nadšeně a pohladila ho po rameni, ale stále jsi se snažila najít důvod proč je tam smutný. 

"(Y/N) vždyť budu skoro rok, pryč. Rok pryč od tebe (Y/N)" řekl znovu posmutněle a podíval se na tebe. Ty jsi ho jen mlčky sledovala. Nevěděla jsi co by jsi mu na to řekla. V hlavě se ti honila věta, kterou teď právě vyslovil. Přemýšlela jsi, zda ho máš ráda jako kamaráda, nebo ho doopravdy miluješ. Aby mezi vámi, nepanovalo to naprosté ticho, natáhla jsi k němu ruce, kterých se chytil. 

"To bude v pořádku Luku, budeme si volat, psát, klidně každý den" dodala jsi a křečovitě jsi se usmála. Snažila jsi se jeho smutek přeměnit v jeho šťastný úsměv.

"No už budu muset jít Lukey, snad se ještě uvidíme" rozloučila jsi se s ním a pomalu jsi se vydala na odchod. Sama jsi vyšla z jeho domu a sklopila si hlavu dolů. Byla jsi smutná a zároveň šťastná za to, že to Luke dotáhl tam kam to dotáhl. Pomalu jsi se procházela ulicí a snažila jsi se dát do pořádku. 

"(Y/N)!" uslyšela jsi známý hlas, který se ozýval za tebou. Otočila jsi se a Luke běžel přímo k tobě. Natáhl k tobě ruce a pevně tě stiskl v náruči. Pak se ti hluboce podíval do očí a nakonec tě políbil. "Miluji tě (Y/N)!" zašeptal. 

Ashton: 

 Dnes byl pro tebe velice významný den, šla jsi společně s Ashtonem na vaše první rande, do kterého vás mimochodem dokopal Michael. Byla jsi trochu vystrašená a chvilkami si i přemýšlela jestli tam vůbec půjdeš, ale nakonec jsi tam přeci jen šla. S Ashtonem jste se procházeli v parku a pak jste se posadili naproti sobě. Jeden druhému jste se koukali navzájem do očí. Po chvíli jsi si začala hrát se stébly trávy. Ashton tě jen tiše sledoval a úsměv měl od ucha k uchu. 

"Promiň- tohle dělám vždycky, když jsem nervózní" zasmála jsi se a odhodila stébla trávy. 

"Ty jsi nervózní?" zeptal se vážným hlasem a naklonil se k tobě blíž a podíval se ti do očí. Snažil se přijít na to jestli to na něj jen hraješ nebo to myslíš opravdu vážně. 

"Jo jsem nervózní-" špitla jsi a ucukla jsi pohledem. 

"Proč jsi nervózní?" znovu se tě zeptal a usmál se. Ty jsi jen mlčky v duchu váhala zda mu máš říct pravdu nebo ne. Všechno co tě napadalo ti přišlo trapné. Místo toho aby jsi byla sexy, milá, vtipná jsi byla tichá, plachá a ještě k tomu trapná. Hraješ si se stébly a snažíš se to všechno nějak obkecat aby jsi ze sebe nevypustila slova, které k němu cítíš.

"No...znervózňují mě tvé vlasy-" plácla jsi ze sebe. Polil tě takový pot ostudy, že jsi se chtěla zahrabat někde daleko do země. Viděla jsi to jak se Ashton začal smát jak šílený a nemohl přestat. "Ach, bože- ne neber to vážně, tvé vlasy mě neznervózňují já jen-" zasekla jsi se těsně před tím, než jsi mu to všechno stačila říct. Ashton odkryl své ruce z obličeje a jakoby tušil to co by jsi mu chtěla říct. Naklonil se k tobě a znovu se ti podíval do očí. Mlčky jste se dívali navzájem do očí a následně tě Ashton pohladil po tváři, usmál se a pak přitiskl své rty na ty tvé. 

Tak tady je má první preferences, snad se bude líbit a každá si tam najde to svoje!

Jednodílovky - 5 Seconds Of SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat