Perfect Holiday Imagine for DencaSe

711 35 3
                                    

Prázdniny byly konečně tady a ty se jen s Ashtonem povaluješ na pohovce, cpete do sebe mísu popcornu a sledujete filmy. Tak tohle jsou ty dokonalé prázdniny? Kde se sakra podělo to cestování a poznávání nových míst? Jako by se po tom všem po těch letech slehla zem. Jakoby jsi na to všechno měla zapomenout a usadit se.

"Hele Lottie, co by jsi řekla na prázdniny na Novém Zélandu?" zeptal se tě během sledování filmu Ashton.

"Jo Nový Zéland je krásný- počkat?! Řekl jsi prázdniny na Novém Zélandu?" vyskočila jsi z pohovky jako blázen a natěšeně jsi čekala znovu na odpověď Ashtona, který se na tebe jen usmíval.

"Ano, Lottie, ty a já, prázdniny na Novém Zélandu! Calum by nám půjčil jeho plážový domek" usmál se na tebe. "Tak co ty na to?" dodal ještě před tím než si na něj stačila zakřičet odpověď.

"Já? Ty se mě ještě ptáš? Ashtone! Tohle budou ty nejlepší prázdniny na světě!" zakřičela jsi na něj a skočila mu okolo krku a zahrnula ho pusinkami na líčko.

"Takže to mám brát jako souhlas?" zeptal se a usmál se na tebe.

"Připadá ti má radost jako nesouhlas? Jsi opravdu blázen!" zakřičela jsi znovu.

"Dobře, tak já tedy řeknu Calumovi, že to bereme!" dodal Ashton a natáhl se po telefonu, který si ležel na stole.

"Budou to ty nejlepší prázdniny co, jsem kdy mohla zažít, Ashtone!" dodala jsi a pevně ho stiskla.

"To teda budou Lottie, no tak pojď se chystat zítra ráno vyrážíme!" usmál se na tebe Ashton a vzal tě do náruče a odnesl do vaši ložnice.

"Chceš mi říct, že už jedeme zítra?" pípla si znovu štěstím.

"Ano, ale jestli se hned nezačneš balit tak tam neodjedeme ani za týden!" zasmál se škodolibě Ashton a lehce tě štípl do tváří.

"Tím chceš naznačit co? Že se nedokážu během hodinky zabalit?" usmála jsi se na něj a odtlačila ho od sebe pryč.

"Když to přiznáš, tak ti to nebudu říkat-"

"Ashtone! Uvidíš, že do hodinky budu mít všechno nachystané a budu připravená!" dodala jsi s větší jistotou a otevřela šatní skříň. Pomalu jsi v ní začala hledat věci, které se ti budou na dovolenou na Novém Zélandu hodit. Ashton se usadil na postel a tiše tě sledoval.

Jak si předtím Ashtonovi říkala tak se i stalo. Do hodinky jsem měla všechny své věci nachytané. Zapla jsi tašku a odložila ji do kouta.

"Hotovo!" řekla jsi s úsměvem a přiskočila k Ashtonovi a povalila ho na záda. "Tak co? Jsem ještě stále tak pomalá?" zasmála jsi se a přitulila jsi se k němu.

"Pro tentokrát jsi to tedy zvládla, takže nejspíš nejsi až tak pomalá co Lottie?" zasmál se Ashton a přitiskl si tě víc na hruď.

"Těšíš se na zítřek? Protože já ano!" řekla jsi radostí celá bez sebe.

"Je snad nějaký důvod, proč bych se neměl těšit, ach Lottie, to víš, že se těším!" dodal znovu Ashton. Po zbytek dne a večera jste se jen tak povalovali v posteli a povídali si o tom jaký to bude úžasný začátek prázdnin, protože na Novém Zélandě, jsi nebyla jak ty tak ani Ashton. Na druhý den jsi se probudila mnohem dřív než jsi měla a protože jsi se opravdu nudila, začala jsi po Ashtonovi házet polštáře. 

"Co se děje, Lottie?" řekl rozespalým hlasem a otočil se směrem na tebe. 

"Ty se mě ptáš co se děje? Dnes nám začínají ty nejúžasnější prázdniny na světě, Ashi!" řekla jsi z radostí a hodila jsi po něm jeden z dalších polštářů co jsi měla po ruce. Ashton se jen podíval na hodiny usmál se a přitáhl jsi tě k sobě blíž. 

"To máš pravdu, budou to ty nejlepší prázdniny, Lottie-" usmál se a políbil tě do vlasů.

Předem se omlouvám, že mi to tak dlouho trvalo, ale vůbec jsem nestíhala a měla jsem moc práce s TFM tak doufám, že nevadí a že se ti to líbilo! :)

Jednodílovky - 5 Seconds Of SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat