Kiss me

391 23 1
                                    

"Val, vstávej!" špitl tiše Michael a lehce pohladil Valerii po tváři. Každou chvíli čekal na to až Valerie otevře své oči a on se do nich mohl znovu podívat.

"Mikey, vždyť je neděle a je teprve sedm! Nech mě spát," zabručela Valerie a otočila se na bok a zachumlala se pod peřinu.

"Ale já mám pro tebe překvapení Val. A jestli ho chceš vidět tak musíš vstávat a jít se mnou. Prosím, Val," škemral Michael a otočil si Valerii k sobě.

"A kam mě chceš vzít, tak strašně brzo ráno?" zeptala se Valerie znovu.

"Nemůžu ti to říct! Je t přeci překvapení a je před námi trochu delší cesta, takže tě prosím pojď už!" řekl znovu Michael, vzal Valerii za ruce a vytáhl ji z postele. Pevně ji objal a políbil na čelo. Pak se každý vydal svou cestou, Valerie šla do koupeny a Michael do kuchyně. Po půl hodině se oba sešli v kuchyni.

"Tak co Val, můžeme vyrazit?" zeptal se Michael a přiblížil se k Valerii aby ji znovu objal.

"Můžeme vyrazit, ale řekni mi, kam to vlastně pojedeme?" zeptala se znovu Valerie, ale Michael ji neodpověděl. Jen se ušklíbl a z kapsy vytáhl šátek, kterým zavázal Valerii oči.

"Michaeli, co to zase děláš?" zasmála se Valerie a rozmachovala se rukama kolem, aby chytla Michaela za zápěstí.

"Tohle je součást překvapení Val a když vidím jak se mě držíš tak myslím, že můžeme vyrazit," dodal nadšeně Michael a pomalu vedl Valerii k autu. Teď už jim nezbývalo nic jiného než se vydat na dlouhou cestu za překvapením.

Když dojeli na místo, pomohl Valerii z auta a sundal ji šátek z očí.

"Pláž? Proč jsi  mě odvezl na pláž?" zasmála se Valerie a kroutila hlavou.

"To ještě není vše Val, to je jenom začátek našeho dne," dodal Michael a chytil Valerii za ruku a šli se projít po pláži. Michael miloval procházky po pláži a proto, když se poprvé vydal s Valerií na rande přímo na pláž.

"Mikey? Když tak nad tím vším přemýšlím, nesouvisí to nějak s naším prvním randem? Ta pláž-,"

"Taky dokážeš zkazit všechno překvapení Val," řekl naštvaným hlasem Michael a šťouchl Valerii, která spadla do písku.

"Hej, Michaeli, co to děláš?"

"Přišla jsi na překvapení, vlastně na souvislost, to pravé přijde později až tam dojdeme, ale s tvým tempem a válením se v písku tam nejspíš ani nedojdeme!" odpověděl Michael.

Valerie jen zakroutila hlavou a natáhla se po ruce Michaela, který ji před ní natáhl. Pak už se jen vydali směrem za překvapením.

"Tak tady to je!" řekl radostným hlasem Michael a ukázal na jednu z vysokých palem, kterých bylo všude dokola spousta.

"Ta palma? Michaeli, to jsi mě tady táhl jen k vůli toho, aby jsi mi ukázal palmu, které jsou všude kolem nás?"

"Ty už si na to nepamatuješ? Podívej se," řekl znovu Michael a ukázal na vyrytý nápis na palmě.

"Michael a Valerie, vždyť to už tu musí být pěkně dlouhou dobu, ne?"

"Val, ty si opravdu nic nepamatuješ? Tohle jsem tam vyryl přesně v ten den, kdy jsem tě poprvé políbil," usmál se Michael a natáhl se k Valerii a přitiskl své rty na ty její.

"Už si vzpomínám," řekla s radostným úsměvem Valerie a polibek mu opětovala.

Tady je další jednodílovka, snad se líbí :)

Jednodílovky - 5 Seconds Of SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat