Saat tam 16.00ı gösterdiğinde zil çaldı. Hemen toparlanıp kendimi dışarı attım. Oğuz arkamdan seslense bile arkami dönüp ona bakmadım. Hem hala neyin yüzsüzlüğüydü bu ? Sen şimdi görürsün.
Sınıftan çıkar çıkmaz beni bekleyen Gökhani gördüm. Of neden bu kadar yakışıklı ki ? Yüzünde yine o içten gülümseme vardı. Bu çocuğa 2 sene önce havasından yaklaşmazken şimdi neden bu kadar sevecen olmuştu? Her neyse benim amacım belliydi. Madem Oğuz bey böyle bir şey yapmış bende öyle saf saf duramam değil mi ?
Gökhanin yanına gittim. Oda yanağıma masum bir öpücük koyarken yine o yüzsüz!
"Sen ne yaptığını sanıyorsun o benim sevgilim!" diyerek bize gelmeye başladı. Bütün koridor bizi izliyordu. Allahım bu çocuk geri zekalı mı ? Beni aldattığı halde hala gelip benim sevgilim diyor.
"Ben öyle duymadım." deyip elimi tuttu Gökhan. Neler oluyordu elimi tutma amacı neydi bunun ? Oğuz iyice deliye dönmüş durumdaydı.
"Yeter artık Oğuz çık git hayatımdan o eski kaşar eceye! Bitti artık anlamıyor musun? Bir zamanlar sevgilindim diye hep öyle olacak diye bir şey yok! Sen beni aldattın ben sana güvenmistim şimdi çık git hayatımdan!
Istemsizce gözümden yaşlar süzülüyordu. Gökhan beni kollarına sarıp okuldan uzaklaştırdı. Gözyaşlarım çoğalarak hıçkırmaya dönüştü nefes alamadığımı hissediyorum. Sen beni aldattın Oğuz aldattın 2 senemizi boşa saydın. Şuan sadece yalnız olmak istiyordum. Gökhandan kurtularak koşmaya başladım. Nereye gidecegimi bilmiyordum. Sadece çok uzağa gitmek her şeyi unutmak istiyordum. Arkadan Gökhan bağırıyordu.
"Açelya dur düşeceksin! Açelya nereye bekle beni!"
Durmadım o bana bağırıp pesimden geldikçe daha da hızlandım. Sonuç? Siktigimin taşı yüzünden yere kapaklanmıstım. Dizlerim yara bere içindeydi çok kanıyordu. Avuclarım taş dolmuştu. Ağlıyordum durmadan daha çok ağlıyordum. Sonunda gökhan gelip aldı beni. Sanki yıllardır onunlaymısım gibi. Kokusu beni alıp deniz kenarına sürükledi. O kadar güzel kokuyordu ki. Dizlerimin acısını unuttum. Lütfen sen doğru ol Gökhan lütfen kaç senedir platonik olan aşkım artık gerçek olsun lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağımlı (Düzenlenecek)
ChickLitAslında aynı kaderi paylaşıyoruz tek farkımız ya biraz önce ya da biraz sonra. Tek yapmamız gereken sabredip kadere bırakmak.