Okulun düzenlediği mezuniyet balosuna sadece 2 gün kalmıştı. Ama daha ne Beril nede ben kıyafet seçmiştik. Gökhan ve Kaani ikna edip şehrin merkezinde ki alışveriş merkezine geldik. Berille birlikte çocuk gibi koşturup ilk mağazaya kendimizi attık. Hiçbir şey bulamadığım için deli olacaktım. Son şansımı kullanıp tek girmediğim mağazaya girdim.Tabi Beril için hava hoştu. Sarı dizlerinden bir karış yukarıda çok şeker elbisesini almış altına da ayakkabısıni bile seçmişti. Ordan oraya kosturmaktan telef olmuş gökhana baktım.
" Sevgiliim bu son söz artık aradığımî bulamazsam size daha fazla eziyet çektirmeyecegim" dedim dudaklarımı büzerek. Yanağımdan makas alıp
"Hadi bak bakalım aradığın burada mı?"
Koşturarak yine içeri girdim. Ama hala bişey bulamamışken gökhan seslendi
"Bebeğim aradığın bu olabilir mi?"
Elinde tuttuğu elbiseye bakarken ağzımın suları aktı resmen. Simsiyah straplez önü iddialı mini ve arkası upuzundu. Göğüs kısmında sade ama şık işlemeleri vardı sırt kısmı iplerle süslenmişti. Elinden kapıp hemen deneme kabinine daldım.
Elbiseyi zorlanarak giydikten sonra aynada ki ben miyin diye bir süre baktım. Gökhana döndüğümde ağzı 5 karış açık bana bakıyordu.
"Harika görünüyorsun ama o gece benim olanla ilgili bütün abazalar hayal kurucak."
" Sen beni kıskandın mı koca kafalı" dedim gülerek
"Yoo sadece fazla çekici elbise nedej kıskanayim?"
" Ya tabi sevgilim tabi" Dedim bu sefer kahkaha atarak elbiseyi çıkarmadan altına siyah neredeyse 15 santim platform bir ayakkabı ve siyah portföy cantami seçtim. Kabine girip üstümdekileri gökhana kirlenmemeleri için dikkaltice uzattım. Çıktığım da gökhan elinde posetlerle beni bekliyordu.
" Ne yaptın ama sen neden ödedin onları? "
"Sevgilime benden küçük bir hediye hadi yürü minik burun" deyip burnuma hafif bir şekilde vurdu. Sırıtarak mağazadan çıktık.
O muhteşem gece gelmişti sonunda. Saçlarımı su dalgası yaptırıp sol omzuma bırakmıştım. Siyah inci küpelerimi taktım. Gözlerimi siyaha boyatip gözlerimin mavisini ortaya çıkardım dudaklarıma kırmızı rujumu sürdüğümde tam anlamıyla hazırdım. Siyahlara bürünerek yaşımdan 2 3 yas büyük göstersem de güzel olduğumun farkındayım.
" Sevgilim hazır mis.. Açelya ? Çok güzel olmuşsun. Bu kadarını beklemiyordum."
Açıkta kalan omzuma küçük bir buse bıraktı bu bile içimi karıncalanmasına yetişti.
15 cm topuklularla bile sadece omzuna gelmeyi basarabilmistim.
" Teşekkür ederim sende hiç fena sayılmazsın" dedim sırıtarak.
Koyu jean üstüne bütün kaslarını belli edecek şekilde siyah gömlek giymiş üstüne de siyah ceketini almıştı. Her kızın hayalini süsleyen erkek tam anlamıyla benimdi.
Kapımı açıp "Buyrun Kralicem"
Kahkaha atıp yerime geçtim. Oda şoför koltuğuna oturup gaza bastı.
Bakalım bu gece bizi neler bekliyor ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağımlı (Düzenlenecek)
ChickLitAslında aynı kaderi paylaşıyoruz tek farkımız ya biraz önce ya da biraz sonra. Tek yapmamız gereken sabredip kadere bırakmak.