Bu okulda haberler ne kadar hızlı yayılıyordu. Nerden geçsem bütün yüzler bana çevrilip arkamdan fisır fisır konuşuyorlardı. Bu olay iyice sinirimi bozuyordu. Keşke Oğuzla hiç tanışmasaydım.
2 sene önce.
Bugün okula geldiğimde yepyeni bir Açelyaydım. Herkesin ezik gördüğü ben dün yayılan haberle okulun en popüler insanı haline gelmiştim. Babamın işi sayesinde herkes bana çok önemli birisiymisim gibi davranıyordu. Bu değişim insanların ne kadar iğrenç olduğunu hatırlattı bana. Ama Oğuz hep bana karşı ilgiliydi. Bana olan onca teklifin içinden Oğuz birgün öyle bir sürpriz yapmıştı ki onu seçtim.
"Oğuz nereye gidiyoruz?"
"Biraz sabırlı ol lütfen bende heyecanlıyım ama bekle."
Meraktan çatlamak üzere olduğumu hissediyordum saat 20.00dı ama hala yol bitmemişti. Biraz daha gittikten sonra deniz kıyısında bir yere getirdi beni. Ne olduğunu ilk seferde anlayamamistim ama Oğuzun elleri titriyordu. Denize iyice yaklaştıkça 2 kişilik bir masa üzerinde mumlar ve nefis yemekler vardı. Ben hala ne olduğunu anlayamamistim. Beni oturtup kendisi karşıma geçti. Yemeklerimizi yerken "Açelya konuşma ve lütfen beni dinle. Okula ilk geldiğin andan beri gözlerimi senden alamıyorum. Sakın beni diğerleriyle karıştırma. Hep seni düşünüyorum ve bunu yapmak için o kadar bekledim ki benii kabul etmemenden korktum yaklasamadim sana ama şimdi lütfen benim olur musun ? Sevgilim olur musun Açelya? "
Çok şaşırmıştım.. Gözlerim dolu dolu oldu o an onun elini elimde hissettim çok güzel bakıyordu. Dayanamayıp "evet." diyebildim sadece. Hemen yanıma koşup beni kaldırdı gözlerini gözlerime dikip "Seni hep mutlu edeceğim söz veriyorum senden başkasına bakmayacagim sadece sen!" dedi birden kendimi kollarının arasında ayaklarım yerden kesilmiş şekilde buldum.
Şimdi nasıl bunu yapar! Ben hala nasıl bunları düşünüyorum! Lanet olsun herkese her şeye! Ben içimden böyle konuşurken taşa takılıp tam yeri öpüyordum ki birisi benu tuttu. Gözlerimi ona çevirdiğimde oydu. Gökhan!
Yine ona rezil olmuştum Allah kahretsin beni önüme bakmazsam tabu düşerim. Ah gökhan yine kalbimde sönmüş olan ateşi üfleyerek körü yeniden alevledi. Ilk geldiğim zaman 2 sene boyunca platonik aşkımdı. Şimdi bana sırıtıp su yeşili gözlerle bana bakıyordu.
"Şey ben teşekkür ederim"
"Önüne bakmalısın sakar. Ya ben olmasaydım? yazık olurdu o dizlere" dedi gülerek. Allahım yanına geliyorum. Daha sabah aldatildigimi öğrendim neler oluyordu bana. Zaten gökhan da biliyordu onu sevdiğimi yani önceden de olsa biliyordu. Gökhan 188 boyunda gülünce insanın içini eriten yemyeşil gözleri ve sarı saçlarıyla her kızın hayalini süsleyen bir erkekti. Amaann ne diyorum ben ya!
"Neyse. tekrar Teşekkürler." deyip tam gidiyordum ki.
"Bir şeyler duydum üzüldüm." dedi of o da mı duymuştu.
"Umursamıyorum." deyip önüme döndüm bu sefer kolumdan tutup
"Çıkışta bir şeyler yapalım mı? Seninle konuşmam gereken şeyler var."
Ne konuşacakti şimdi bu benimle hem onca zaman sonra neden yani ? En sonunda
"4te sınıfımdan alırsın"
deyip gülümsedim ve yoluma devam ettim. Ne yani Oğuz beni aldattı diye yas mı tutacaktım? Kendisi kaybeder Ben Levent Aslan'ın kızıyım. Kimseye aldırmadan sınıfa çıktım dersin başlamasına daha vardı. Beril yanıma geldi olanları anlattım. Hoca gelince susup derse döndük.
Neyse ki saat 15.55ti yani okulun bitmesine son 5 dakika vardı. Okulda ki herkes önceden Gökhana aşık olduğumu bilirdi. Oğuz bile! Zaten geldigimden beri kurbanlık koyun gibi bana bakıp onu affetmem için sürekli aynı sınıfta olmamıza rağmen bana mesajlar atıyordu. Sen 5 dakika sonra görürsün aldatmak neymiş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağımlı (Düzenlenecek)
Chick-LitAslında aynı kaderi paylaşıyoruz tek farkımız ya biraz önce ya da biraz sonra. Tek yapmamız gereken sabredip kadere bırakmak.