Şerefsiz!

195 29 0
                                    

Gökhan beni evime bıraktıktan sonra kendi evine geçti. Beril ve Kaanla birlikte akşam bize yemeğe gelecekler. Eve girmeden tabi ki cantamla anahtarlarımı bulmak için bayagi savaştım. Ah buldum! Eve geçip üzerime hello kityli elbisemi giydim. Fazla çocukça olsa da seviyordum işte. Sadece biraz fazla kisaydi. Mutfağa geçip yemek yapmaya koyuldum. Domates çorbası üstüne fırında tavuk ve pilav yaptım. Salatami yaptığımda da sofrayi kurdum. Kapıyı çalan kesin Berildi. en sonunda bu evi başımıza geçireceğinden korkuyorum. Koşarak kapıya yöneldim. Sonunda gelebildi hanımefendi.

" Oğuz! senin ne işin var burada?!"

Bir şey demeden beni iterek içeri girdi. Yere düşüp başımı yere çarptım. Ne olduğunu anlamadan kapıyı kapatıp üstüme yürümeye başladı.

"Oğuz ne yapıyorsun bırak!"

Saçımdan tutarak ayaga kaldırdı.

" Benden başkasının olabileceğini mi sandın orospu!"

"Oğuz bırak canım acıyor."

Ne olduğunu anlamadan beni duvara yapıştırıp öpmeye başladı. Boynuma yanağıma deli gib saldırıyordu. Ne kadar itmeye çalışsam da yapamadım. Her yerimin morardigini hissediyordum. Elbisemi parçalamaya başlamıştı. Ne kadar dirensemde attığı tokatla hiç gücüm kalmadı. Göğüslerimi sıkıp öpmeye başladı.

"Senden iğreniyorum bırak beni!"

" Kes sesini!"

Beni çekip yatağa attı. Allahım yardım et nolur. Ağlamaktan gözlerim yanıyordu. O hissettiğim? 

"Yapma nolur yapma, Oğuz yalvaririm.."

Tam o anda Berille Kaan kapida belirdi. Kaan Oğuzu üzerimden alıp yumruklamaya başladı. Bacaklarımı kendime çekip ağlamaya başladım. Beril saçımı oksayip

"Geçti bitanem geçti"

Onlar belki de 10 dakika gecikseydi şimdi... Gökhani istiyorum sadece gökhani!

Kaan Oğuzu fena benzetiyordu.

"Kaan lütfen dur!" diyebildim sadece. Kalkmaya çalıştım ama o karartı beni içine aldı.

Gözlerimi açtığımda gökhan dizlerinin üzerinde kafasını ellerinin arasına almış titriyordu.

"Gökhan"

"Prensesim iyi misin?"

deyip yanıma koştu. Sadece onu istiyordum.

"Ben özür dilerim Berilin geldiğini sanıp kapıyı hemen açtım ama karşımda o pisligi görünce.."

" Heyy unut artık bak yanındayım."

"Seni çok seviyorum"

"Bende seni çok seviyorum bitanem"

Gökhan yanıma girdi. Göğüsüne yatıp daha fazla açık tutamadığım gözlerimi kapattım..

Bağımlı (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin