Sen varken gerisine ihtiyacım yok.

194 30 0
                                    

Arabadan eteklerimi tutarak dikkatlice indim. Gökhan elini belime doladı bende iyice sokuldum. Salondan içeri girdiğimiz de bütün gözler bizdeydi.

" Şu erkeklerin öküz gibi bakmasından nefret ediyorum!"

Onu taklit ederek:

"Şu kızların sana öküz gibi bakmasından nefret ediyorum!" dedim gülerek. Bana her aşkla bakmasında eriyip gidiyordum zaten.

Bizim çocukların oturduğu masaya geldiğimizde Beril üzerime atladı tam düşücekken o el yine beni tuttu. Gökhan.

"Açelya çok güzel olmuşsun" dedi Beril yanaklarımı öpüp sarılırken.

" Sende harikasın" dedim sırıtıp ve erkeğimin yanına geçtim.

Gece hızlı ilerliyordu pistten geldigimizden beri inmemiştik. Sonunda slow bir şarkı çıktı da yerime dönüyordum. Derken gökhan önümde diz çöküp

"Bu dansı bana lutfeder misiniz güzel bayan?"

kafasına vurup sırıtarak elini tuttum. Beni kendine iyice sardı. Elleri belimi sıkıca tutmuş gözlerimin içine bakıyordu. Bende kollarımı ona doladım. Dudakları bütün dikkatimi dağıtıyordu. Kimseyi önemsemeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Geri çekildiğimde bu sefer aynı hareketi o bana yaptı. Bu gecenin muhteşem olmasinda ki nedense Gökhanin kollarında olmamdı. Şarkı bitince yerlerimize bem önden gökhan arkadan geliyordu.

Birden koca salon silah sesiyle inledi. Ne olduğunu anlamadım ama sanki midemde ki kelebeklerin hepsi teker teker ölüyordu. Herkes yere çökmüş bağırıp kosusturuyordu. Bense öyle kala kalmıştım. Gökhani arıyordum her yerde o bana gözlerini dikmis karnıma doğru bakıyordu. Kafamı eğmemle üstümde ki kanı görüp yere yığıldım. Gökhan koşarak yanıma geldi. Gözlerimi açık tutamıyordum sanki kapatmam için bir şey beni zorluyordu.

" Açelya nolur gitme" gökhana baktığım da gözleri dolmuş uyumamam için benimle konuşmaya çalışıyordu. Sesi gittikçe boguklaştı bir süre sonra karanlığa doğru sürülendim.

Bağımlı (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin