Gokhanin kollarında boğulmak üzereyken uyandım. Öyle bir sarmış ki beni. Hazır o uyurken bugün gelen aramalarına bakmam gerektiğini söyledi şeytan. Başucunda ki komidinden alıp banyoya gittim.
Arayan numara kayıtlı değildi. Peki kimdi bu numara kayıtlı olmamasına rağmen meşgule vermişti. Numarayı tuslayarak yeşil düğmeye bastım.
"Sevgiliiiiiim!"
Bu da kimdi?
"Kiminle görüşüyorum?"
"Asıl sen kimsin?"
" Ben Gökhanin sevgilisiyim asıl sen kimsin?" dedim yüzyüze bak.
" Ha anladım sen şu tek gecelik kızlardansın kaptırma kendini çok fazla" duyduklarim gerçek miydi? Sadece Sen kimsin diyebildim
"Ben nişanlısıyım tatlım"
Telefon elimden düşüp gitti. Ne diyordu bu böyle? Gökhan sesi duymuş olacak ki koşarak yanıma geldi
"Bebeğim iyi misin?"
"Çok iyiyim gökhan nisanlınla konustuktan sonra o kadar iyiyim ki.." gözümden istemsizce dökülen göz yaşlarıma aldırmadan suratına bir tokat yapıştırıp odadan çıkıp gittim. Şaka mıydı bu ? Gökhan bunu bana yapamadı değil mi ? Hayatım tam düzeldi derken bu neyin nesiydi şimdi. Koşarken omuzunda olan elle irkildim.
" Açelya ne diyorsun sen ne nişanlısı?"
" Su seni dün arayan numarayı aradım. Git ona sor ne soracaksan beni rahat bırak" deyip oradan hemen uzaklaştım. Yine aynı şeyleri yaşamak istemiyordum hemde bu kadar güvendikten sonra? Ama o hayatımı sikmişti! Koşarak otelden çıktım. Yalnız kalmak istiyordum. Yürüdüm yürüdüm. Zaten nerede olduğumu bilmiyordum. Boş olan bir banka oturup denizi seyretmeye koyuldum. Ne kadar oturduğumu bilmiyorum karanlık çökmüştü. Şimdi ne yapıyordur acaba? Aman canım çok umrundayim sanki.. Etraf iyice ıssız bir yer olmaya başladı insanlar artık tek tük geçer oldular. O odaya onun yanına gitmek istemiyordum. Çıkarken de yanıma ne para almıştım nede telefonumu. Ama oraya şimdi gitmeyecektim. Benim o sürtükler gibi olmadığımı bilmiyor muydu bu çocuk. Daha bu sabah ben tamamen onun olmuşken nasıl yapardı bunu? gelen sesle düşüncelerimden uzaklaştım 2 adam kör kütük sarhoş olmuş biri sağımda diğeri solumda dikilip bana laf atıyorlardi. Simdi ne yapacaktım?
Kaçmaya çalıştım ama sağdan gitsem biri soldan gitsem diğeri bana rahat vermiyordu.
" Nereye güzelim daha eğlence yeni başlıyor" dedi sağdaki.
"Tut şunu tekneye götürelim" dedi diğeri allahım ne yapacaktım ? Kollarımdan tutup beni çekiştirmeye başladılar. Direnmeye çalışıyordum ama o kadar güçlülerdi ki. Bir cesaret soldaki adamın elinden şarap sisesini aldığım gibi kafasına patlattım. Ayaklarım popoma vura vura koşuyordum. Ama diğer adam üstüme atlayıp 2mizinde yere kapaklanmasini sağlamıştı. Altında eziliyordum. Zaten bilegimi incitmistim hareket ettiremiyordum. Kaçmaya çalışsam da arkamda bana kenetlenmis boynumu kulağımi emiyordum.
" Bırakın benii! Imdaaaattt!!
Gökhanin sesini duydum şuan ona ne kadar sinirli olsam da geldiği için allaha şükrediyorum. Bu tecavüzden 2.ye kurtuluşumdu. Neden ben neden?!
Gökhan üstümden aldığı ayyasa 2 yumruk vurup denize attı. Diğeri zaten kafasına aldığı darbeden yerinden kalkamıyordu.
" Açelya iyi misin?"
" Değilim gökhan! Su halime bak hepsi senin ve o nişanlın yüzünden! Madem nişanlıydın neden beni kirlettin ben sana güvendil anlıyor musun güvendim! Sen ne yaptın? Eski gökhan olduğunu yeniden hatırlattın bana. Yazıklar olsun gökhan seni seven kalbimede güvenen beynimede.."
" Açıklamama izin vermiyorsun ki Açelya!"
" Neyi açıklayacaksın gökhan neyi açıklanacak ne var!?"
" Telefonda konuştuğun Eceydi. Numarasına düzgün baksaydin anlardın zaten. Sevgili olduğumuzu ve onun arkasindan ettiğin lafları duyduğu için sürekli beni arayıp onu pişman edeceğim sen benimsin deyip duruyordu. O benim için sadece tek gecelikte Açelya hem senden sonra 1 kere bile onunla konuşup görüşmedim. Benim değiştiğimi bilmediği için benden yardım istedi bense seni ne kadar çok sevdigimi söyledim ona ve sana zarar verirse karşısında benu bulacağını söyledim. Telefonda senin sesini duyunca oda o an bunları söylemiş sana! Şimdi söyle Açelya anlamadan dinlemeden gitmeseydin bunların hiçbiri başına gelmezdi. Ama sen bana sormak yerine çekip gittin ve eğer yetisemeseydim benim kadınıma bana ait olana zarar vereceklerdi. Bunun benim için nasıl bir duygu olduğunu biliyor musun ? Senin saçının teline zarar verseler sana 1 adım yaklaşsalar benim canım ne kadar yanar Açelya ? Dur sen söylemeden ben söyleyeyim. O zaman sana sahip çıkmadığım için ölürdüm Açelya ölürdüm!"
Hıçkırarak ağlamaya başladım. Ne büyük hata yapmıştım. Üstüne birde tokat atmıştım. Ne aptalım ben.. Sonunda boynuna sımsıkı sarılarak bütün göz yaşlarımı serbert bıraktım.
" Götür beni burdan yalvaririm.."
Ayağımî görünce hiç düşünmeden beni kucağına alıp taşımaya başladı tıpkı 2 ay öncesinde ki gibi.
"Seni çok seviyorum gökhan ben.. ben çok korktum eskisi gibi olduğunu sandım affet beni lütfen.. "
" Sakin ol lütfen unutalim gitsin cadı ama bir daha sakın beni bırakıp gitme çok korktum 8 saattir seni arıyorum hiçbir yerde yoktun beni bırakıp gittiğini düşünmeye başlamıştım ki senin sesini duydum. Sonra seni o halde görünce.. Neyse şimdi unutalim bunları seni çok seviyorum prenses."
Boynuna daha sıkı sarılıp kokusunu içime çektim. 8 saat geçmiş miydi sahi? Ne kadar korktuğu gözlerinden anlaşılıyordu. Bursaya dönünce o eceye gününü gösterecektim az kalsın onun yüzünden sevgilimden oluyordum. Hemde canimdan çok sevdiğimden. Ama bir daha asla onu dinlemeden hareket etmeyecektim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağımlı (Düzenlenecek)
Literatura FemininaAslında aynı kaderi paylaşıyoruz tek farkımız ya biraz önce ya da biraz sonra. Tek yapmamız gereken sabredip kadere bırakmak.