Hayat bir sınavsa adımı yazar çıkarım

259 30 0
                                    

1 ay ne çabuk geçmişti. Gökhan bana bütün dertlerimi unutturmustu. 1 ay boyunca Beril gökhan ve kaanla çok fazla çalıştık. Yarınsa büyük bir sınav bizi bekliyor. Umarım herkes bu büyük sınavdan istediğini alır. Bu gece gökhan ve kaanda bizde kalıyordu. Hepimiz alarmlarimizi kurup heyecanla uykuya daldık.

"Sevgilim uyan"

Dudaklarımda ki sıcaklıkla güne harika başladım çünkü gökhan yanımdaydı.

"Günaydın sevgilim"

" Günaydın prenses"

Hızlıca kahvaltımızı yaptıktan sonra yola koyulduk. Kaan ilk önce Berili okula bırakıp sonra kendi okuluna gidecekti. Biz şanslıyız ki aynı okuldaydik.

"Dikkatli oku soruları, sakın heyecan yapayım deme bak!"

Gökhandan yine anne tavsiyeleri alıyordum. Bütün geleceğimizin bu sınava bağlı olması ne saçma.

Neyse ki bunuda atlatmış kendimize ödül olarak Fethiyede 3 gün tatil verdik. Arabadayken Gökhanin telefonu çalıyor o ise sürekli meşgule atıyordu.

" kimmiş arayan neden açmıyorsun?"

Yine anlamsız triplerime başlamıştım.

" Hiç aşkım"

deyince moralimi bozmamak için sustum. Sonunda gelebilmistik. Kendimi hemen yatağıma attım gökhan da yanıma. Ona suan herkesten çok güveniyordum.

Gökhan beni yavaşça öpmeye başladı. Onun sıcacık dudakları bütün stresimi alıp götürdü. Ona karşı her zaman açtım. Öpüşmemiz gittikçe alev alıyordu. Gökhan üstüme çıkıp

"Canimdan çok sevdiğim kızın artık benim kadınım olmasını istiyorum Açelya"

Şaşkınlıkla ona bakıyordum. Nasıl yani şimdi o şey mi yapmak istiyordu ?

"Ben korkuyorum.."

" Korkmani gerektirecek bir sey yok bebeğim."

" Ya beni bırakırsan?"

"Sacmalama Açelya! Seni hiçbir zaman bırakmayacağım yemin ederim."

Ben Gökhandan başkasının olamadım. Buma inanarak kendimi ona bıraktım. Öpüşme yerini sevismeye bırakmıştı. Dudaklarımı büyük bir açlıkla operken dili ağzımda dans ediyordu. Eli yavaşça tişörtüme gidip üzerimden bir çırpıda çıkardı. Kendi üzerindekini de çıkarınca o muhteşem vücuduna bakmadan yapamadım. Ilk defa bu kadar ileri gidiyorduk. Eli pantolonumun düğmesine gidip yavaşça açıp çıkardı. Bir eli bacağımda diğeri göğüslerimi oksarken inlememi durduramadım. Vücudum karıncalaşıp kasilmaya başladı. Dudaklarımı bırakmadan kendi pantolonunu da çıkarttı. Sadece iç çamaşırlarımizla kaldık. Südyenimi yavaşça açıp düşmesini izledi. Ondan sonrada sıra kilodumdaydi. Oda gittikten sonra çırılçıplak karşısında duruyordum.

" Açelya.. Çok güzelsin."

Söylediği cümle karşısında kıpkırmızı kesilmiştim. Boxerini da çıkarttıktan sonra

"Hazır mısın?" dedi.

Kafamı evet anlamında salladim. Oda yavaşça yerini aldı. Korkuyordum gözlerimi sımsıkı kapatıp kendimi ona teslim ettim..

Bağımlı (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin