"Selinnnnnn"
"Efendim anne."
"Kız sen içerde ne yapıyorsun? Benden habersiz sevgili mi yaptın yoksa? Senin o bacaklarını kırarım."
"Ha-hayır anne ne sevgilisi."
"Sen boş yere kekelemezsin Selin. Ver şu telefonu bakalım."
"Hayır anne telefonumu alamazsın. Çok önemli. Birisi arayacak."
"Ne oldu kızım? İş görüşmesine falan mı katıldın?"
"Hee anne iş görüşmesine katıldım."
Saliha arıyor...
"Anne bende Saliha'nın aramasını bekliyordum."
"Tamam bu sefer yırttın. Ama bir dahakine gözünün yaşına bakmam haberin olsun."
"Of anne"
Telefonu açtım.
"Efendim"
"Kanka ya öylesine aramıştım. Canım çok sıkıldı."
"Büyük zamanlama yaptın ama annem az kalsın telefonu alıyordu."
"Oha"
"Sen kimle konuşuyorsun benden gizli sevgilimi yaptın dedi. Bende zaten hayır derken kekeledim. Annemde anladı. Sen boşuna kekelemezsin dedi. Ver şu telefonu dedi. Bende birinden arama bekliyorum dedim. Annemde noldu iş görüşmesine mi katıldın dedi. O sıra sen aradın hayat kurtarıcı meleğim."
"Kızım az bir nefes alsaydın. Yoksa fotosentezle falan mı yaşamayı düşündün o ara?"
"Evet kanka ben fotosentez yapacağım."
"Neyse onu bunu boşver de bugün sinemaya gidelim mi? Süper yeni bir film gelmiş. Böyle duygusal."
"İsmi ne filmin?"
"Ayla. Gerçek bir hayatı filme dökmüşler. Çok merak ettim ben. Beraber gidelim."
"Tamam ama annemden izin almam lazım.
"Kapattım"
Annemin yanına uçtum hemen.
"Anneeeeee."
"Kız yine ne istiyeceksin?"
"Saliha'yla sinemaya gitcez."
"Benden izin aldığını hatırlamıyorum."
"Gideyim lütfennn. En güzel filme gidiyoruz."
"Hangi filme?"
"Ayla'ya lütfen"
"Tamam git ama geç kalma."
"Anne seni çok seviyorum."
Gidip üstüme siyah kot ve yarım gri bir tişört giyip sırt çantamı aldım.
Saliha aranıyor...
"Kanka ben annemden izin aldım. Parkın orda buluşalım. Bay bay."
Saliha'nın suratına kapatmaya bayılıyorum. Sinir oluyo ya. Neyse spor ayakkabılarımı giyip çıktım. Saliha'yla buluştuk. Mısırlarımızı aldık ve filme girdik. Film bittikten sonrada biraz daha oyalanıp eve geldim.
🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵
Arkadaşlar gerçekten bu bölümde birazda Ayla filmini anlatmak istedim. Tavsiye ederim. Gerçekten mütiş bir film. Ben gittim.
Öpüldünüz
Mucks 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim - Değişiğiz
Short StoryA: kaç yıldır Candy Crush oynuyorum senin gibi şekerini görmedim. Selin: Bu sözü bulmak için ne kadar uğraştın? A: Bilmiyorum galiba yaklaşık 1 saattir Google'de arıyodum. En iyisi buydu. Kısa hikayedir. İYİ OKUMALAR