Bugün okul olduğundan yine erkenden kalktım. Elimi yüzümü yıkadım ve formalarımı giydim. Saçımıda yaptıktan sonra aşağı kahvaltıya indim. Annem yine kahvaltıyı hazırlamıştı. Biraz atıştırdıktan sonra ayakkabılarımı da giyip evden çıktım. Saliha'yı da aldıktan sonra okula geldik. Sırama oturdum ve hocanın gelmesini bekledim. Emine Hocamız yanında bir kızla sınıfa girdi. Emine hoca:
"Evet kızım arkadaşlarına kendini tanıt."
"Adım soyadım Gamze Sağlam. Bu okula yeni geldim. Başarı Koleji'nden geliyorum. Abim bu okulda olduğundan dolayı bende bu okulda okumak istedim."
"Boş bir yere oturabilirsin."
Gamze Oğuz'un yanına oturdu. Emine Hoca bana dikkatlice bakarken ben ne olduğunu bile anlamamıştım.
"Selin gelir misin yanıma?"
"Tabiki hocam."
"Yavrum Gamzeyle sen ilgilen arkadaşlarla tanıştır. Okulu merak ediyorsa gezdir tamam mı?"
"Tamam hocam."
Yerime geçtim ve arkamı döndüm.
"Gamze'ydi değil mi?"
"Evet."
"Hoca seni arkadaşlarla tanıştırmak ve okulu gezdirmek için beni görevlendirdi."
"Tamam o zaman teneffüste arkadaşlarla tanıştırırsın. Ben zaten okulu avucumun içi gibi biliyorum."
"Nasıl biliyorsun ki?"
"Senin ismin neydi?"
"Selin."
"Selincim galiba beni dinlememişsin abim bu okulda o yüzden biliyorum."
"Duymamışım sanırım neyse."
Önüme döndüm ve dersin bitmesini bekledim. Teneffüs zili çaldığında Gamze'nin koluna girdim ve arkadaşlarımla tanıştırmaya başladım.
"İlk önce sana kendi arkadaşlarımı tanıştırayım. Bu Saliha ve Bu da Oğuz."
Ön sıranın önündeki grubun olduğu yere gittim ve;
"Meraba sizi Gamzeyle tanıştırayım. Bu Gamze, Gamze bunlarda İlayda, Berk, Emre, Ceren, Tuğçe, Osman ve Seçil."
"Tanıştığıma memnun oldum. Bende Gamze."
"Bizde memnun olduk. Sınıfımıza hoşgeldin." Dedi Berk ve arkadaşlarıyla konuşmaya devam etti. Gerçekten çok umursamaz bir sınıfım var. Taş gibi kız gelmiş insan asılır falan mal bunlar katıksız mal. Gamzeye döndüm.
"Diğerleri bahçededir. Gelince tanıştırırım."
"Tamam olur." Dedi ve sırasına geçti. Gamze gerçekten çok tatlı bir kızdı. Sarışın mavi gözleri ona yakışmıştı. Aslına bakarsanız ben mavi gözü sarışınlarda hiç sevmem ama Gamze'ye yakışmış. Hepimiz sessiz sessiz oturuyorduk. Keşke şöyle mal mal espriler yapan bir kankam olsa dedim içimden. Sonuçta ne kadar uslu gözüksem de benimde mal mal esprilerim vardı. Annem bilir. Aslında Cem tam benim kafamdaydı. Onunla arkadaştık fakat çok yakın değildik. Ama ben onla yakın arkadaş olmak istiyorum. Bizimkilerle de tanıştırayım bizle takılsın en iyisi diye düşündüm. O sırada sınıfa Cem girdi. Hemen yanına gittim.
"Selam."
"Merhaba."
"Napıyorsun?"
"Gördüğün gibi yerime geçiyorum Selin."
"Kafanı bir yere çarpmadın değil mi?"
"Hayır."
"Emin misin?" Normalde olsa konuşmaya başladığımızda espiri yapardı ama.
"Emin değilim Cem'im."
Azcık bişey kıkırdadıktan sonra.
"Bende diyordum ki Cem ne zaman espri yapacak. Neyse konumuz bu değil ben seninle yakın arkadaş olmak istiyorum."
"Eminsin değil mi? Hergün esprilerimi çeken bir kanka istiyorum ben."
"Ne kadar belli etmesemde evde esprilerimle anneme az çektirmiyorum. Kadıncağız bıktı artık." Dememden sonra Cem biraz güldü.
"Ama senin kendi kanka grubun yok mu?"
"Var. Ama seni onlarla tanıştıracağım. Eminim ki sevecekler."
"Bakalım."
Cem'i de yanıma alarak Saliha'ların yanına gittim.
"Selam kankalarım sizi Cem'le tanıştırayım."
"Kanka mal mısın çocuk zaten bizim sınıfta tanıyoruz."
"Nasıl giriş yapacağımı bulamayınca me."
"Kesin öyledir."
"Ya sus bir. Artık Cem de bizimle takılacak. Tam kafa dengi kankam. Sürüsüne kurban esprileri var."
"Seni çektikte bir o kaldı."
Beni nasıl da tanıyorlar."Olsundu. Bak Cem bu Saliha kendisi en yakın arkadaşım. Bana nazaran daha mantıklı bir insan.
Bu Oğuz. Oğuz da biraz egolu yani. Gamze de bugün geldi okula zaten ama onu da grubumuza aldık. Şu gözlere bak çok şirin. Neyse grubumuza hoşgeldin.""Hoşbuldum. Ama ben zaten hepsini tanıyorum amk." Dedi ve gülmeye başladı. Bende göz devirdim ve;
"Bu arada bizim grupta gizli saklı olmaz ne olursa olsun hepimiz bilicez. Tamam mı?"
"Tamam." Gamzeyle aynı anda söyledi Cem. Çünkü Gamze de yeni geldiğine göre öğrenmeli. Bugün grubumuza arkadaş ekleme günüydü sanırım. Okul öylece geçti. Eve geldiğimde ise biraz düşündüm. Acaba anonimle ilgili bir tablo mu oluştursam diye. Her yeni bir özellik öğrendiğimde oraya yazarım. Çalışma masama oturdum ve bir kağıt ve kalem çıkardım.
Anonimle ilgili bildiklerim:
●Gözlüklü
●Diğer adı Furkan
●En yakın arkadaşı Onur
● Biyoloji dersine Hasan Hoca giriyor.
●Tahminimce söz kitabı falan var.
●Fazlasıyla üşengeç
Onunla ilgili sadece bu kadar bilgi vardı elimde. Gerçekten çok saçma o kadar konuştuk fakat hiç pot bile kırmadı. Hep ben istediğimde ip ucu verdi. Neyse bu kadar yeter dedim ve üzerine love yazan pijamalarımı giydim ve uyudum.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Öpüldünüz
Mucks 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim - Değişiğiz
Historia CortaA: kaç yıldır Candy Crush oynuyorum senin gibi şekerini görmedim. Selin: Bu sözü bulmak için ne kadar uğraştın? A: Bilmiyorum galiba yaklaşık 1 saattir Google'de arıyodum. En iyisi buydu. Kısa hikayedir. İYİ OKUMALAR