4. bölüm

8.6K 374 23
                                    

Üç gündür anonimin engelini kaldırmamıştım. Bence beni sevdiğinden değil dalga geçmek için yazdığını düşünüyordum.

Okula geç kalmak üzereydim. Hemen evden çıktım.Yürüyerek okula gidiyordum. Anadolu lisesine gidiyorum. Çok iyi anlaştığım bir erkek bir de kız kankam var. Onlarda olmazsa zaten. Kız kankamın adı Saliha. Erkek kankamın adı Oğuz. Onlar benim tek kankalarım onları çok ama çok seviyorum.

Sınıfa girdim. Okulda herkes beni tanırdı. Neden diye sorun? Çünkü okulda inek diye anılırım. Bu lakaptan nefret ediyorum. Bana inek diyen kişilerin hepsinin ağzının payını vermeme rağmen asla demekten vazgeçmiyorlar. Bana inek falan diyorlar diye inek zannetmeyin. Ben sadece derslerimi yüksekte tutuyorum. Yoksa arkadaşlarımın yanında çok çılgın eğlenceli bir yapım vardır. Mesela her öğrenci gibi ders boş geçtiğinde sevinirdim. Sizce inek öğrenciler sevinir mi? Hayır. Derste çok fazla konuşurdum. İnek öğrenciler konuşurmuydu? Hayır. Neyse bu saçma konuşmayı geçelim. Sınıfa girdim. Hoca daha gelmemişti. Bizimkilerin yanına geçtim ve konuşmaya başladım.

"3 gün önce neler oldu bir bilseniz."

"Ne oldu söyle çabuk." Dedi Saliha

"Yine ne olabilir ki. Yere mi düştün onu mu anlatcan?" dedi gülerek Oğuz.

"Ha ha ha çok komik" dedim.

"Hadi anlatsana kızım ya merak ettim."

"Tamam anlatıyorum. 3 gün önce bana-"

"Kızım söyle çatlatma insanı."

"3 gün önce bana-"

"Lan söylesene."

"Sözümü kesen sensin sonra hadi söylesene dur söylüyorum."

"3 gün önce bana anonimden birisi yazdı."

"Neeee! sen ne yaptın bakalım inek arkadaşım?"

"Bana inek demekten vazgeç Saliha."

"Tamam. Eee sen ne yaptın?"

"Biraz konuştum. Ondan sonra engelledim."

"Ne yaptın? Ne yaptın sen?"

"Engelledim."

"Ver bakayım mesajları okuyacağım."

"Al ha al meraklı Melahat."

Saliha mesajları okudu. Ve bana sen bir malsın bakışı attı.

"Hemen engeli kaldır."

"Niye ki Allah Allah. Dalga amaçlı yazmışlar işte."

"Nerden biliyosun belki gerçekten seviyor?"

"O kişi dalga amaçlı yapıyorsa elime geçirdiğim gibi bitti o çocuk." dedi Oğuz. Adamsın be kardeşim.

"Yürü be kanka." dedim.

"Sende şimdi gaz veriyorsun alttan alttan döverim ben bu anonimi."

"Heee döversin. Bulursan döversin hatta bulursan beni de çağır." Deyip gülmeye başladım. Oğuz da bozulmuşa benziyordu.

Offf çok sıkıldım ya bu hoca da nerede kaldı? Tam bunu söyledikten sonra sınıftan biri hoca gelmemiş diye bağırdı. Normalde sevinirdim ama konuşacak bir şey yoktu. Bende anonimin engelini açtım.

⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠

Anonim - DeğişiğizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin