24. Bölüm(Düzenlendi✔)

4.2K 216 41
                                    

Sabah her zaman ki gibi yataktan kalktım. Saate baktığımda saat 11'i geçiyordu. Merak etmeyin bugün okul yok. Okulumuzda tadilat işleri mi ne varmış da 5 gün okul yok. Elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıya indim. Küçük cadı da kahvaltıdaydı. Annem her zamanki gibi döktürmüş valla. Kahvaltımı yaptım ve yatağıma tekrar uzandım. Ne zamandır Anonimle konuşmadığımı fark ettim. Mesaj atayım bari dedim.

Selin: Lennn kaç gündür niye mesaj atmıyon?

Selin: Artık ben kendimi Anonim gibi hissetmeye başladım haa.

Anonim/ÇEVRİMİÇİ

A: Efendim aşkem.

Selin: Ne aşkemi olum kendine gel.

A: Sana bişey dicem.

Selin: De Bebem.

A: Bebem mi? Lan kalp krizi geçiriyom. Ben birazdan yazarım sana. (12.23)

Anonim/Çevrimdışı
Selin/Çevrimdışı

A: Geldim tamam şu an. (12.30)

Selin/Çevrimiçi

Selin: Ne dicektin Evet.

A: Ben varya Ben

Selin: Evet sen varya sen

A: Ben seni çok seviyorum be.

Selin: Beni mi?

A: Senin burda bende demen gerekmiyor muydu?

Selin: JDYSLSHDJDMDDU.

Selin: Gerekmiyordu çünkü seninde bildiğin kadarıyla biz varya biz Değişiğiz.

A: Haklısın ama bende desen sanırım çok mutlu olurdum.

Selin: Sen mutlu olacaksan tamam.

Selin: Bende seni seviyorum.

A: Ama sen bunu sırf benim dediğim için dedin beni gerçekten sevdiğin için değil.

A: Sen beni hiçbir zaman sevmeyeceksin. Bunun farkındayım. Ama içimde minnak bi umut kırıntısı olmasını istemiştim. Sanırım artık o da yok.

A: Sen beni hiçbir zaman sevmeyeceksin.

Selin: Anonim sen ne saçmalıyorsun??

Selin: Gerçekten hiçbir şey anlamadım.

Selin: Seni sevmeyeceğimi ya da şu an seni sevmediğimi sana kim söyledi yani bu tespitin kime göre neye göre?

A: Bilmiyorum. Gerçekten öyle hissettim.

Selin: Böyle hissedip de kendini yoracaksan hissetme olur mu?

A: Tamam olur.

Selin: Sen gerçekten samimi bir insansın ve bana karakterin tipten önce gelebileceğini gösterdin ki zaten ben hep böyle düşünürüm.

A: O zaman Seni seviyorum kuzum.

Selin: Mende mende.

Anonimden:

Sanırım ben bu kıza gerçekten aşık olmaya başladım.

"Allahım ya seni seviyorum dedi."

"Oo abi kim sana seni seviyorum dedi."

"Yürü git işine Gamze."

"Niye ya ne güzel konuşuyorduk işte kim bu şanslı kız."

"Selin."

"Hangi Selin be."

"Sizin gruptaki Selin işte. Selin Yalçın. Biliyor musun onunla anonimden yazışıyorum."

"Oo tamam tamam ben sizi yaparım. Peki ne zaman karşısına çıkmayı düşünüyorsun."

"Aslında 2 yada 3 gün sonra karşısına çıkmayı planlıyorum. Çok şaşıracak. Çünkü o da beni tanıyor."

"Tanışmıştınız yani ooo."

"Tamam Gamze bu kadar yeter siktir git şimdi odamdan."

"Tamam be gidiyorum işte artistik taslama bana ağzını burnunu kırarım senin."

"Gel bakayım buraya kim kimin ağzını burnunu kırıyomuş."

"Tamam abi sakin. Tamam abi sakin sakin. Aynen abi sakin sakin."

"Bu kız gerizekalı gerçekten ya. Çık odamdan yoksa zorla çıkartırım."

"Hayatın iki dudağımın arasında bebeğim. Şimdi istesem herşeyi söylerim Selin'e."

"Öyle bişey yaparsan seni gömerim Gamze valla gömerim yürü git. "

"Tamam tamam gidiyorum."

Gamze çıktıktan sonra biraz düşünmeye başladım. Acaba kendimi göstermek için erken mi davranıyordum? Bence tam sırasıydı.

Anonim - DeğişiğizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin