20. Bölüm(Düzenlendi✔)

5.2K 210 38
                                    

"Selin kanka uyan ben geldim."

"Ya kanka 5 dakika daha uyuyayım kalkarım."

"Okul ne olacak peki."

"Of kanka boşver ya gel sende yanıma uyuyalım işte."

"Seni varya döverim. Okulu bahane edip uyandırmaya çalışıyorum. Ama tamam bugün okul yok ama yine de kalk hadi"

"Yaaaa kızım döverim seni yürü git uyuyacağım ben."

"Bak uyanmazsan ben seni döveceğim."

"Hee tabi canım kesin kesin."

Yatağımın üstünden yorganımı çekti fakat ben yine kalkmadım.

"Sen görürsün kızım şimdi." Dedi ve gitti. İçimden tam bir oh çekerken Suratıma bir bardak su çarpıverdi.

"Mal mısın? Niye su atıyorsun yüzüme ya."

"Atmasaydım kalkacağın yoktu. Kanka şimdi yine sıkıcı bir şekilde günümüze başlıyoruz."

"Evet kanka çok mutluyum. Ee peki napıyoruz? Yani önemli bir şey değilse seni döverim. Beni bu güzel uykudan ne için uyandırdın bakalım şirinem."

"Hihihi şirinen seni alışveriş yapmak için uyandırdı."

"Yaaaa mal mısınn kaçmıyor ki AVM. Uyandıktan sonra giderdik."

"Çemkirme de hadi kalk hazırlan."

"Tamam be off. Dur dur dur bir şey soracağım ben."

"Sor."

"Sen niye AVM ye gitmek istiyorsun ki. Yani düğün falan yok herhalde."

"Hahahaha tabiki de var. Ama düğün değil. Parti var."

"Nasıl bir parti bu?"

"Okul partisi."

"Ya okul durup dururken neden parti versin ki."

"Aslında tam okulun değil. Birisi yapıyormuş. Tüm okul davetli."

"Tamam ya tamam sen otur şuraya ben bi banyoya gireceğim."

"Acele et."

Durup dururken ne partisi ya bu başıma da iş açtılar. Neyse banyoya girdim. Duşumu aldım ve saçlarımı kuruttum. Bornozumu üzerime geçirip odama gittim. Saliha Yatağımın üzerinde bağdaş kurmuş oturuyordu.

"Kanka hadi çık odadan."

"Tamam çıktım."

Sonra elbise dolabımı açtım. .Elime gelen ilk şeyleri alıp giyindim. Saçımı ise sadece tarayıp salık bıraktım. Saliha kapıya vurdu.

"Hazırlandın mı?"

"Girebilirsin kanka."

"Ya giye giye bunu mu giydin?"

"Sen ne giymişsin şirine kot pantolon ve tişört."

"Haklısın tamam tamam da sana azcık makyaj yapalım."

"Tamam ama azcık."

Saliha eline tonlarca makyaj malzemesini alınca ona kızdım. Ve sadece rimel ve parlatıcı ruj sürdüm.

"Neyse başlangıç olarak bunlar da iyi."

Odamdan çıkıp annemin yanına gittik.

"Anneeeeee."

"Efendim kızım."

Ecrin ise arkadan:

"Anne ablam bir yere gidiyor!"

"Evet anne Saliha'yla birlikte AVM ye gideceğiz. Okulda parti mi ne yapacaklarmış."

"Tamam kızım gidebilirsin. Paraya ihtiyacın var mı?"

"Hayır anne benim param var."

"Tamam kızım gidebilirsin."

"Yaaaa anne bende gidicem ablamla bananeee!"

"Kızım sen gitme benle kal."

"Yaaaa bana ne gidicem işte!" Deyip yalandan ağlamaya başladı.

"Bak ben seni arkadaşının yanına götürücem oyun oynarsın."

"Tamam anne ablamda çatlasın." Dedi ve bana dil çıkardı. Bende gıcık olsun diye ona dil çıkardım. Ecrinde heyecanlı heyecanlı anneme döndü ve:

"Anne ablam bana dil çıkardı."

"Selin hadi siz çıkın bende bununla uğraşayım hadi hadi çabuk."

Saliha ile birlikte AVM ye geldik. İçeride bir elbise mağazasına girdik. Saliha hemen gözüne bir elbise kestirdi. Askıdan aldı ve bana gösterdi.

"Kanka sence de bu çok kısa değil mi?"

"Ne bu mu kısa! Sen kısa görmemişsin. Ben bu kıyafeti beğendim. Hemde baksana şunun rengine gece mavisi. Çok tatlı birde buna güzel bir ayakkabı ve çanta oh çok iyi olur."

"Harbiden güzel olur aslında bende siyah bir elbise mi alsam?"

"Çok güzel olur bence."

"Tamam bende bakayım siyah elbise."

"Burda bence güzel elbise yok ama senin elbisen çok güzel onu al bence."

"Tamam alıyorum bekle."

Saliha kasaya geçti ve elbisenin fiyatını ödedi. Sonra başka bir mağazaya girdik.

Burada simsiyah bir elbise vardı. Gerçekten çok mükemmeldi. Onu da ben aldım. Sonra ayakkabı mağazası ve çanta mağazası derken her şeyi ayarlamıştık. AVM den çıktık. Eve doğru yürüdük. Annemi yolda aradım ve Saliha'lara gideceğimi söyledim. Saliha'nın odasına girdiğimizde elbiseleri denedik. Çok güzel oldu. Ben çok beğendim. Salihaya da elbisesi çok yakışmıştı. Sonra sıra makyaja geldi. Ben bu işlerden pek anlamadığımdan dolayı Saliha makyaj işini üstlendi. Yaklaşık 5 veya 10 dakika içinde makyajım bitmişti. Benimkini bitirdikten sonra kendi makyajını da yaptı. Parti bugün saat 20.00 daydı. Ve saat daha 16.37 di. Kuaföre gittik ve saçlarımızı da yaptırdık. Saat şu anda 19.23 partiye az kaldı.

♥♥♥♥♥♥♥

Kesin çok kötü oldu bu bölüm dimi? Allahım neden böyle bölümler yazamıyorum. Neyse bir dahaki Bölüm galiba heyecanlı olacak. Bu arada Genç kurguda 919. Olmuşuz yeni başlamaya rağmen çok iyi bence sizi seviyorum. Arkadaşlarınıza tavsiye edin hadi 1K olalım çok az kaldı.

Öpüldünüz

Mucks 💋

Anonim - DeğişiğizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin