Tekrar, tekrar ve tekrar ben. Özlediniz mi beni bakayım jdyndudndudndbd. Özlenmemişsinizdir kesin neyse bölüme geçelim arkiler.
♥♥♥♥♥♥♥♥Bugün hiç olmadığım kadar mutluyum. Çünkü bizim shipleri ayarlamak için plan hazırlıyorum. Tabikide öncelik Gamze ve Oğuz'un. Hemde o sıra Cem ile Rümeysa az daha kaynaşırlar. Neyse planımıza geçelim. Planımız da Gamze'yi Oğuz'un üstüne iteceğiz falan şaka kız şaka. Böyle bir şeyi de yapabilirim ama aşırı klas ve saçma kaçar. Bakın yine konudan saptık. Asıl konuya gelirsek benim nedense hiç bir fikrim yok. Ama bugün de Gamze'nin doğum günü. Bugün de yapmazsak ne zaman yapacağız değil mi yani.
Oğuz aranıyor...
"Kanka kafeyi ayarladın mı?"
"He evet ayarladım. O iş bende demiştim zaten değil mi?"
"Düzenlemeye geleceğiz ya ondan sordum."
"Hallettim ben siz düzenleyin."
Ben, Alp ve Cem kafeyi düzenlemek için yola çıktığımızda Alp'in telefonu çaldı. Onur arıyordu. Alp ile Onur biraz konuştuktan sonra kapattılar.
"Neden aramış Onur?"
"Pastayı neli sevdiğini sordu da."
"He tamam." Dedim.
Cem de sessizdi. Konuşacak bir şey de yoktu. Sessizce kafeye doğru yürüdük. Vardığımızda Oğuz da kafenin içerisindeydi. Biz gelince zaten o da gitti. Ben de hemen süsleri poşetten çıkarmaya başladım. Cama asılacak süsleri Alp ile Cem yaparken ben de geriye kalan şeyleri yapmaya başladım. En son her şey bittiğinde;
"Ohaa buldum."
"Nerde?" Diye sorup beni hayal kırıklığına uğratmadı Cem tabiki.
"Beynimde."
"Senin beynin mi var?"
"Emin ol sende olandan daha fazla."
"Kavga etmeyin, ne buldun?" Dedi Alp ve kavgaya son verdi. Ne güzel atışıyorduk ama.
"Uçan kalpli balonnn." Dedim. İkisinden de haklısın, bence de alalım gibi nidâlar yükselince balon almak için kafeden çıktık.
Rümeysadan...
Gamzelerin evinin kapısına geldiğimde kapıya boş boş baktım saat ikiydi. Gamze zaten anca uyanmıştır. Zile bastım. Uyku mahmuru bir şekilde Gamze açtı kapıyı.
"Ne oldu?"
"Çabuk hazırlan savaş çıktı."
"NE!" Dedi ve koşarak odasına çıkmaya başladı. Sanırım sonradan kafasına dank etti.
"Sen benle dalga mı geçiyosun ya?"
"Evet." Deyip bir kahkahayı kopardım. O ise bana ters ters bakıyordu.
"Oyalanacağına hazırlan bugün acilen alışverişe gitmemiz gerek."
"Neden?"
"Çünkü canım öyle istiyor. Git hazırlan."
"Peki." Deyip odasına doğru çıktı. Zaten doğum günü partisini gece tam 00.00 da yapacaktık. O yüzden hiçbir şekilde şüphelenmiyordu. Yoksa Gamze cin gibi kız kesin çakardı. Bende koşarak koltuğa atladım. Hülya Teyze bağırmaya başladı.
"Gamzee zıplama koltukta kız." Aha şimdi sıçtım. Hülya Teyze buraya doğru gelmeye başladığında içimden dua okumaya başladım. Hülya Teyze beni görünce yumuşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim - Değişiğiz
KurzgeschichtenA: kaç yıldır Candy Crush oynuyorum senin gibi şekerini görmedim. Selin: Bu sözü bulmak için ne kadar uğraştın? A: Bilmiyorum galiba yaklaşık 1 saattir Google'de arıyodum. En iyisi buydu. Kısa hikayedir. İYİ OKUMALAR