Medya: Selin ve Alp
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Şuan farkettim de biz anonimle sevgili miyiz yani? Peki ya kankalarıma nasıl diyeceğim. Ya da en önemlisi annem ya annem. Ama okul çıkışı eve geldiğimde anneme söyleyecektim. Ondan bir şeyler saklamak istemiyorum. Bugün okula otobüsle gideceğim. Çünkü dün Teyzemlerde kaldık. Otobüse yetişmek için hızla koştum. Tam vaktinde otobüse yetişmiştim. Boş bir yere oturdum ve müzik dinlemeye başladım. Birkaç durak sonra otobüse bir kaç kişi bindi içlerinde Alp de vardı..
NE İÇLERİNDE ALP DE Mİ VAR?!
Alp yavaş adımlarla benim olduğum tarafa doğru yürümeye başladı. Beni görünce biraz şaşırdı. Hızla yanıma oturdu.
"Günaydın aşkım."
"Günaydın."
"Sen normalde okula otobüsle gelmezdin."
"Evet dün teyzemlerde kaldım da."
Dedim. O ise sadece onayladığını bildiren bir ses çıkarttı. Yol boyunca hiç ama hiç ses çıkartmadım. Okula geldiğimiz durakta beraber sessizce indik."Şey Alp bizimkilere nasıl söyleyeceğiz?"
"Bilmiyorum. El ele tutuşup söyleriz."
"Ya makaraya alma ciddiyim ben."
"Bende ciddiyim."
"Dersin başlamasına çok var. Bizim sınıfa gel de söyleyelim beraber."
"Tamam bizim sınıfa gel. Çantamı bırakayım ineriz sizin sınıfa."
"Tamam bebem." Deyip kıkırdamaya başladım. Alp de bana bakıp sırıttı. İlk önce onların sınıfına gittik ve çantasını bıraktı. Sonra da bizim sınıfa çıktık. Bizimkiler toplanmış gülüşüyorlardı.
"Selam."
"Selam gençler."
"Oo Alp vs Selin shipper kalbim buna dayanmaz." Dedi Gamze yani o kesinlikle abisinin beni sevdiğini biliyordur.
"O zaman birazdan shipper kalbin durabilir." Dedim.
"Neden ki?" Dedi Saliha. Evet ona da anlatmamıştım bir sevgilim olduğunu. Alp birden elimi tuttu ve havaya kaldırdı.
"Çünkü biz sevgiliyiz."
"NEEEE?!"
"Feels geçiriyorum resmen ah kalbim." Dedi Gamze. Çok tatlı değil mi bu kız yia.
"Evet bir sapı daha kaybettik." Dedi Cem. Gülmeye başladım.
"Sevgilim."
"Hee!"
"Odun gril seni."
"Ah ben."
"Seni seviyorum."
"Yapma şöyle şeyler şerefsiz bayılacağım yine."
"Nereye kusuyoröğk."
"Saliha sen hiç konuşma senin sevgililerini de biliyorum. Sen git Onur'a kus."
"Ya ben hâlâ şoklardayım. Feels kalbim atmayı bıraktı."
"Peki anneni ne yapacaksın kanka?" Diye sordu Saliha ve haklıydı da. Ne yapacaktım?
"Sanırım eve gidince ona anlatacağım ya da bilmiyorum anlatmayabilirim."
"Kızım Allah'tan babana gitmez yani heralde."
"Neden gitmesin ki?" Diye sordu Gamze haklıydı hiç anlatmamıştım ki.
"Benim babam başka şehirde çalışıyor. Sadece yaz tatilinde geliyor ondan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim - Değişiğiz
Short StoryA: kaç yıldır Candy Crush oynuyorum senin gibi şekerini görmedim. Selin: Bu sözü bulmak için ne kadar uğraştın? A: Bilmiyorum galiba yaklaşık 1 saattir Google'de arıyodum. En iyisi buydu. Kısa hikayedir. İYİ OKUMALAR