VEDA:(

3.4K 68 4
                                    

Şimdi nereden başlasam bilemedim. Öncelikle bu kitabı yazarken yanımda olan ve beni destekleyen herkese teşekkür ediyorum..

Bu kitabı bir arkadaşımın üstelemesi sonucu yazmaya başladım. Aklımda hiçbir zaman kitap yazmak yoktu. Ama şimdi diyorum ki iyiki yazmışım.

Sizlerle tanışmak gerçekten mükemmel bir duygu. Bu kitaba baya uzun bir ara vermiştim. Evet o zaman bir sürü okuyucumu kaybettim fakat en baştan başladım ben.

Bu kurgu aklımın ucuna dahi gelmemişti. Nasıl başlatsam? Nasıl devam ettirsem falan? Kitap hiç aklımdaki gibi gitmedi. O an aklıma ne geldiyse o zamanki modum neyse o şekilde yazdım. İlk bölümü yazıp attım. Sonra aklıma da yattı birkaç bölüm daha attım. Sizde beğenmeye başlayınca devam ettirmeye başladım. Ara vermemin nedeni ise hem ilham gelmiyordu. Hemde bir kaç ay gerçekten telefonu elime alamadım aldığım zaman da kitap yazacak vaktim olmadı.

Kitabı yazmaya başladığımda hiç kimsenin okumayacağını düşünmüştüm. Zaten en başlarda da öyle oldu. Kitabı birilerinin okuması için değilde öylesine boş vaktimi değerlendirmek için yazıyordum. Ki bu kadar büyüyeceğini tahmin dahi etmemiştim.

İnşallah güzel bir kitap olmuştur. Umarım ki tadında bırakmayı başarmışımdır.

Sizi gerçekten çok seviyorum. Siz benim ailem oldunuz.

Hoşçakalın, sağlıcakla kalın. Unutmayın ki sadece bir mesaj uzağınızdayım. Ne zaman isterseniz yazın konuşabiliriz.

Birde özel Bölüm gelir fakat sizinde bildiğiniz gibi ben sadece Selin, Alp ve Saliha, Onur çifti yaptım. Yani mesela diğerlerini kimle shipliyorsunuz. Onu da yazın ona göre özel Bölüm yazarım.

Gamze ve Oğuz?

Cem ve Gamze?

Oğuz'u başka kızla mı yapayım?

Cem'i mi başka kızla yapayım?

Seviliyorsunuz♥

Anonim - DeğişiğizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin