29. Bölüm(Düzenlendi✔)

4.1K 175 25
                                    

Eve gittiğimde mükemmel ötesi bir enerjim vardı. Bayılmak enerji mi yaptı bende ne? Zaten şu filmlerdeki iki kere üst üste bayılma sahnesini yaşamıştım bugün. Ve ve ve evet

BEN

ANONİME

REZİL

OLMUŞTUM.

Anonime rezil olduğuma mı ağlayayım, Anonimin Alp olduğuna mı şaşırayım ben. Nerelere gidem nerelere gidem. Bir anda telefonum çalmaya başladı.

A arıyor...

Oha Anonim yani Alp mi arıyor? Açalım bakalım.

"Alo."

"Hı."

"İyi misin Selin?"

"Hı hı."

"Sen utandın mı?"

"Ha utanmak kim ben kim be."

"Sen utanmadın öyle mi?"

"Hı hı."

"Peki buluşalım mı?"

"Hayır."

"O zaman utandın sen."

"Hayır utanmadım. Tamam buluşalım."

"Zaten bir şeylere açıklık getirmemiz gerekiyor."

"Bizim evin oradaki parka gel 10 dakikaya."

Dedim ve suratına kapattım. Ben nasıl konuşacağım ki bu çocukla şimdi. Üstüm zaten hazırdı. Sadece annemden izin almak vardı.

"Anne dışarı çıkabilir miyim? Bizim buradaki parka gideceğim."

"Hayır. Bayıldın sen yine bayılırsın yollarda."

"Ama anne beni hastaneye götüren arkadaşım varya ona teşekkür edeceğim. Ben çağırdım onu zaten parka."

"Bence de bir teşekkür et o çocuğa. Çok da beyefendi bir şeydi."

"Tamam çıkıyorum."

"Üstüne kalın bir şeyler al."

"Tamam." Dedim ve evden çıktım. Parka geldiğimde Alp daha gelmemişti. Banka geçip oturdum.

"Selin."

"Geldin mi?"

"Yok hâlâ yoldayım."

"Ha ha ha çok komik."

"Neyse sana sarılabilir miyim?"

"Hıhı" dediğim an bana sıkıca sarıldı. Bende ona sarıldım. Kokusu, kokusu çok güzeldi. Böyle ımm.. anlatılmaz koklanır ya işte. Hayır ben hariç kimse koklayamaz. Biraz daha durduktan sonra ayrıldık.

"Sen Gamze'nin abisisin fakat hepimiz 11. Sınıfız. Sınıfta mı kaldın? Yoksa geç mi yazıldın?"

"Sınıfta kalmadım dersem yalan olur şimdi."

"Zeki ya."

"Peki senin hoşlandığın çocuk kimdi?"

"Boşver ya daha hoşlanmıyorum zaten."

"Söyler misin?"

"Sndn."

"Ne?"

"Sndn iştee."

"Anlamıyorum."

"SENDİN İŞTE ÖF SALAK YA." dedim bir cesaretle. Sonra ne dediğimin farkına varıp koşarak eve gitti. Aşırı utanmıştım. İlk defa birinden hoşlanmıştım ve bunlarda ilk defa başıma geliyordu dolayısıyla. Yaaa çok utanıyorum. Yine ve yine eve gidip kendimi abur cubura vurdum. Bunlar neden benim başıma geliyor ya deyip ağlamaya başladım. Ağlamaktan da uyuya kalmışım.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Yiaaa çok tatlı değiller mi?

Ayrıca finale son 2 Bölüm sanırsam. Üzülmüyor değilim. Hepinizi çok seviyorum.

Ağ duygusal moda geçtim. Birde ben bu bölümleri niye hep gece yazıyorum.

Şu an saat kaç şuraya bırakır mısınız? Bende 01.18.

Anonim - DeğişiğizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin