Sejin?!!

1.2K 88 21
                                    

Ένας μηνας είχε περάσει από Τότε που ο Jungkook είχε πάει στο Τόκιο. Του έλειπαν πολύ οι φίλοι του. Ο καιρός περνούσε αργά εξαφανίζοντας τον όλο και περισσότερο. Το k-drama στο οποίο έπαιζε τον πρωταγωνιστικό ρόλο του ρουφούσε όλη του την ενέργεια. Ξυπνούσε ,πήγαινε στο στούντιο ,επέστρεφε στο δωματιο (όπου εκεί φιλοξενούνταν για το λίγο χρονικό διάστημα που θα έπρεπε να μένει στην Ιαπωνία) και γυρίζοντας δεν είχε χρόνο να πληθει και να πέσει για ύπνο.

Σήμερα Δευτέρα 31 Φεβρουαρίου 2018

Jungkook:

Σήμερα ξύπνησα στις 7:30 όπως κάθε μέρα άλλωστε. Ντύθηκα, έπλυνα το πρόσωπο μου , έφαγα πρωινό και έφυγα από το δωμάτιο. Κατεβαίνοντας τις σκάλες του ξενοδοχείου -γιατί με έβαλαν στον 7ο οροφο τρομαρα τους- Ξαφνικά άκουσα το κινητό μου.Σχεδον είχα ξεχάσει πως υπήρχε .Λογικό είχα ασχοληθώ μαζί του από την Πέμπτη. Το άνοιξα είδα την κλήση.....Ηταν ο Rei ο σκηνοθέτης μας. Από άλλους περίμενα την κλήση.Δεν ασχολήθηκα . Βγήκα έξω από το ξενοδοχείο και μπήκα στο αυτοκίνητο μου. Ξαναχτύπησε το κινητό μου όμως πάλι δεν αξιώθηκα να το σηκώσω.

[....]

Φτάνοντας εκεί είδα ένα αμάξι που μου θύμησε πολλές αναμνήσεις.

"Όχι δεν μπορεί υπάρχουν 173396319 τέτοια αυτοκίνητα."
Μπήκα μέσα είπα στη Sana το συνηθισμένο Καλημέρα -Ξέροντας ως συνήθως πως η μέρα μου δεν θα είναι καλή- μπήκα μέσα στην αίθουσα όπου γίνονται οι πρόβες. Δεν μπορεί να είμαι άρρωστος....Οχι σήμερα.....Εχω παραισθήσεις έβλεπα τον μάνατζερ των 방탄소년단 ολοζώντανο μπροστά μου.Τι κάνει εδω δεν θα έπρεπε να είναι μαζί με το υπόλοιπο γκρουπ?

"Sejin?!!"





~~~~~~~~~~~~~~~
Είναι λίγο μικρό το πρώτο.....
Σας υπόσχομαι μεγαλύτερα κεφάλαια με περισσότερο ενδιαφέρον!!☺

sudden love [Finished]Место, где живут истории. Откройте их для себя