Φτάνοντας στη Σεούλ κοίταξα τον Sejin που είχε κολλήσει μπροστά στην οθόνη του κινητού του .
"Sejin"Του είπα όμως δεν μου έδωσε καμία σημασία."Sejin"είπα δυνατότερα.
Εκείνος γύρισε το κεφάλι του και με έλουσε με ένα παράξενο βλέμμα, εκείνη τη στιγμή ανατρίχιασα.
"Ναι τι έγινε φτάσαμε "Είπε βάζοντας το κινητό του στην τσέπη του παντελονιού του.
[....]
Στο στούντιο
Μπαίνοντας μέσα ένιωσα την καρδιά μου να χτυπά σαν τρελή. Πήρα μια βαθιά ανάσα και διέσχισα τον διάδρομο προς την είσοδο.
"Jungkook καλός ήρθες!"Μου είπε ο Jin καλωσορίζοντας με .
"Γειά σου "Μου είπε ξερα ο Suga όμως δεν περίμενα κάτι περισσότερο από αυτόν.
"Jungkook έγραψες κάποιο καινούριο τραγούδι;!"Μου είπε ο Jimin Βλέποντας τον μεγάλο μαύρο χαρτοφύλακα μου .
"Ναι αλλά δεν είναι και το καλύτερο που έχω γράψει "Είπα προσπαθώντας να μην τον ενθουσιασω πολύ γιατί δεν ήταν και από τα καλύτερα μου τραγούδια...
"Γειά σου Jungkook πως τα πήγες στο Τόκιο;Ήταν ωραία εκεί;Γιατί σταματήσατε την σειρά;Σας παρακολουθούσα συχνά το ξέρεις;"Μου είπε ο J-Hope βομβαρδίζονται με με ερωτήσεις.
"Ναι......."Απαντησα εγώ.
"Γειά Jungkook "Είπε και χαμογέλασε δείχνοντας ότι του έλειψα.
"Γειά σου Namjoon "Του ειπα αποκαλώντας τον για πρώτη φορά με το κανονικό του όνομα.
"Ένα λεπτό που είναι ο Taehyung!;;;;"Είπα βλέποντας έναν άλλο νεαρό άντρα στη θέση του.
Άμεσος όλοι εκτός από τον νεαρό άντρα άρχισαν να γελάνε."Jungkook έπαθαν κάτι τα μάτια σου ;Εδώ είμαι!"Είπε σηκώνοντας το κεφαλι του πραγματικά είχε αλλάξει είχε κουρέψει τα μεταξένια μαλλιά του είχε αδυνατίσει και είχε διορθώσει στο στιλ του !!
"Τόσο πολύ άλλαξα;!"Είπε κοιτάζοντας το πάτωμα.
"Ναι αλλά προς το καλύτερο!"Είπα και με κοίταξε στα μάτια ξανά.
Ένοιωσα κάτι περίεργο στο στομάχι μου σαν να υπήρχαν πεταλούδες![....]
Στο σπίτι
Ο Jin Hyung με οδήγησε προς στο σπίτι μας και όταν φτάσαμε ανοίξαμε την πόρτα και μπήκαμε μέσα. Δεν είχαν γίνει πολλές αλλαγές στο σαλόνι και στην κουζίνα. Όσο για τα δωμάτια δεν ξέρω.....
"Πήγαινε και σε περιμένω!"
Εγώ πήγα στο δωμάτιο που μοιραζομουν με τον Taehyung και άφησα τις βαλίτσες μου πάνω στο κρεβάτι μου .Άνοιξα την βαλίτσα μου και έβγαλα μια μαύρη μπλούζα την φόρεσα γρήγορα και πήγα πάλι στην αίθουσα χορού.
"Hyung να σε ρωτήσω κάτι;"Είπα στον Jin και εκείνος μου χαμογέλασε
"Ότι θέλεις Jungkook!"
"Γιατί ο Taehyung άλλαξε τόσο;"
"Του έλειψες.......Μπορεί το ότι ήσουν μακριά να τον επηρέασε περισσότερο από όλους μας"Μου είπε και εγώ πάγωσα...
KAMU SEDANG MEMBACA
sudden love [Finished]
Fiksi PenggemarΓυρίζοντας ο Jungkook από την Ιαπωνία είδε κάποιες αλλαγές στους φίλους του. Αυτός που είχε υποστεί τις μεγαλύτερες αλλαγές ήταν ο Taehyung!Μετά την πρώτη πρόβα γυρίζοντας στο σπίτι τους ο Jungkook θα κοιμόταν για πρώτη φορά μαζί με τον Taehyung μετ...