Ξύπνησα πρώτος ο Taehyung ακόμα κοιμόταν. Δεν μου φάνηκε περίεργο άργησε χτες να κοιμηθεί... Έμεινα να τον κοιτάζω στο κρεβάτι μου όταν άκουσα την υπέροχη βραχνή φωνή του!
"Καλημέρα Jungkook!"Μου είπε και άνοιξε τα μάτια του κοιτάζοντας με.
"Καλημέρα Taehyung!"Του είπα άμεσος εγώ.....
Πήγαμε για πρωινό όμως οι άλλοι δεν ήταν στο σπίτι. Είμασταν μόνοι μας ....
"Jungkook ήθελα να σε ρωτήσω κάτι "μου είπε και με κοίταξε στα μάτια
"Τι έγινε Tae;"Τον ρώτησα .
"Όσο γι'αυτό που έγινε εχτές......"Εγώ πάγωσα ένοιωθα την καρδιά μου να χτυπά με 250 σφυγμούς το λεπτό.
" Taehyung πες μου..."Του είπα και του έπιασα τον ώμο θέλοντας να τον κάνω να ηρεμήσει.
"Σ-σ-σου άρεσε;"Με ρώτησε και εγώ ένοιωσα τα γόνατα μου να κόβονται ...
"Ε-ε-ε"Προσπαθούσα να βρω κάτι να πω αλλά δεν μπορούσα να αρθρωσω λέξη.
"Jungkook σου άρεσε;"Με ξαναρώτησε ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής του.
"Taehyung....."
"Jungkook μην φοβάσαι να μου απαντήσεις είμαστε φίλοι από παλιά τα λέμε όλα μεταξύ μας"Εγώ άρχησα να φεύγω από το πρώτο σοκ και μπόρεσα και του απάντησα μονολεκτικά.
"Ναι!"
Με κοίταξε στα μάτια και με πλησίασε. Όταν η απόσταση μειώθηκε μεταξύ μας έκανε μια απότομη κίνηση και ένωσε τα χείλη μας .Έκλεισα τα μάτια μου και προσπάθησα να μην νιώσω τίποτα...
Αυτό ήταν αδύνατο ένοιωσα πολλά συναισθήματα που αν πριν μια μέρα μου έλεγε κάποιος πως θα ένοιωθα για κάποιο αγόρι θα έβαζα τα γέλια.Ομως ναι ήταν υπέροχο. Προσπάθησα να μην ξεκολλήσουμε τα χείλη μας όμως ένα χτύπημα την πόρτα μας χώρισε.Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Jin να στέκεται από έξω...Ο Taehyung έτρεξε προς το μπάνιο.
Taehyung
Τον φίλησα θέλοντας να ξανά νοιώσω ότι ένοιωσα χτες το βράδυ . Σαν να τον φρικαρα λιγάκι, δεν το περίμενε. Λογικό δεν έχω νοιώσει ούτε εγώ κάτι τέτοιο για κάποιο άλλο αγόρι. Μολης είδα τον Jin έξω από την πόρτα έτρεξα στο μπάνιο και έβγαλα τα ρούχα μου τυλιγοτας μια πετσέτα γύρω από τη μέση Μου!Ανοίγω την βρύση και ακούγοντας τον ήχο του νερού το μυαλό μου άρχισε να ταξιδεύει πάλι στον jungkook. Μα το έχω πάθει;
BẠN ĐANG ĐỌC
sudden love [Finished]
FanfictionΓυρίζοντας ο Jungkook από την Ιαπωνία είδε κάποιες αλλαγές στους φίλους του. Αυτός που είχε υποστεί τις μεγαλύτερες αλλαγές ήταν ο Taehyung!Μετά την πρώτη πρόβα γυρίζοντας στο σπίτι τους ο Jungkook θα κοιμόταν για πρώτη φορά μαζί με τον Taehyung μετ...