38,7

611 82 3
                                    

Jungkook

"Όχι μη...Μη με αφήσεις Tae ..."

"Μωρό μου τι έπαθες;"
Άνοιξα τα μάτια μου και τον είδα δίπλα μου
"Δεν έφυγες;"Τον ρώτησα ξαφνιασμένος

"Jungkook γιατί να φύγω;Είσαι καλά;Έχεις πυρετό!"Μου είπε και κράτησε το παγωμένο χέρι μου.

"Καλημέρα πριγκίπισσες... Taehyung  πήγαινε για πρόβα εγώ έχω αναλάβει την προστασία του μικρού "Είπε ο Yoongi.Πρωτη φορά ήταν τόσο....οχι ακριβός χαρούμενος....

"Κάτσε hyung εγώ θα τον προσέχω!"Είπε θαρραλέα σαν ιππότης που ηθελε να με προστατεψει απο τον χαμό

"Ξέρεις maknae είμαι μεγαλύτερος και ποιο υπεύθυνος από εσένα."Είπε χωρίς να υψώσει τον τόνο της φωνής του.Υπο άλλες συνθήκες θα τον είχε πετάξει από τον 6ο όροφο (εκεί είναι το σπίτι μας)

"Ξέρεις άμα σου τον εμπιστευτώ θα ψάχνω μετά για μαύρο κοστούμι και ξέρεις ότι δεν είναι πολύ βολικά τα μαύρα κοστούμια. "Είπε χωρίς να φοβηθεί τον αγριεμένο Yoongi.
Εγώ δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ και γέλασα διακριτικά... Αλλά ακούστηκε...

"Με σένα Tae θα τα πούμε αργότερα "του είπε και εγώ πάγωσα. Εγώ φοβόμουν περισσότερο. Όταν Yoongi έφυγε ο Taehyωung έτρεξε πάλι δίπλα μου.

"Oppa είσαι υπέροχος!"Είπα νοιώθοντας το χέρι του να πλησιάζει το σημείο μου.

Taehyung

Τον έβλεπα και ξεχείλιζα από συναισθήματα αγάπης προς αυτόν. Κάποια στιγμή το χέρι μου οδηγήθηκε προς το σημείο του .
             Taehyung συγκρατήσου!!!!!
Τον κοιτούσα να με κοιτάζει στα μάτια προσπαθώντας να μου πει πολλά όμως μόνο τα ματια του μιλούσαν. Το Πρώτο πράγμα που έλεγαν ήταν ότι του ανέβαινε ο πυρετός

"Oppa είσαι καλά;"Με ρώτησε χωρίς να ξέρω γιατί,. Μάζεψα το χέρι μου και και έμεινα να τον κοιτάζω.
"Εγώ είμαι μια χαρά, εσύ έχεις πυρετό!"

"Ξέρεις......Δεν Με πείραζε το χέρι σου ..."Τότε άπλωσα το χέρι μου στο ίδιο σημείο με πρίν. Τότε εκείνος με τα παγωμένα του χέρακια πήρε το χέρι μου και το ακούμπησε πάνω στο σημείο του.

"Άν δεν ήσουν άρρωστος θα σου έλεγα εγώ!"

" Taehyung υπάρχει πουθενά κάποιο θερμόμετρο;"Μου είπε δείχνοντας να πονάει. Του έβαλα το θερμόμετρο αλλά αυτό άργησα να χτυπήσει

"Ξέρεις κάτι........"Του είπα κατεβάζοντας το κεφαλι μου.

"Τι oppa;Τι πρέπει να ξέρω;"Με κοίταξε περίεργα

"Το k-drama.."

"Oppa δεν Θέλω να μιλάω γι'αυτό!"Μου είπε και χτύπησε το θερμόμετρο.Δεν είχαμε σημασία γιατί ήθελα να ολοκληρώσω

"Σε καταλαβαίνω αλλά άκου. Το k-drama θα συνεχιστεί όταν γίνεις Καλά!"

"Όχι oppa δεν Θέλω..."Μου είπε και από τα μάτια του αρχησαν να κυλούν δάκρια.

"Δεν έχεις αυτή την επιλογή. Όμως θα γίνει εδώ στην Κορέα!Δεν θα φύγεις θα μένεις κανονικά εδώ!"Του είπα και τον αγκάλιασα

"Oppa το θερμόμετρο......"Μου είπε. Ναι το είχα ξεχάσει. Το πήρα στα χέρια μου και το ύφος μου άλλαξε.

"Τι λέει;"Μου είπε ενθουσιασμένος ο Jungkook .

"38,7"

"Τέλεια κατέβηκε!!"Ναι η αλήθεια ήταν Πως είχε κατέβει λίγο αλλά συνέχιζε να έχει πυρετό!

"Που πας maknae;"Είπα με αυστηρό ύφος.

"Μα κατέβηκε ο πυρετός μπορώ να σηκωθώ. Αυτή ήταν η συμφωνία μας!"Είπε χαρούμενος δεν μπορούσα να του στερήσω αυτή τη χαρά.

"Jungkook δεν είχαμε πει αυτό είχαμε πει ότι θα μείνεις στο κρεβάτι μέχρι να σου πέσει ο πυρετός."Του είπα αυστηρά

"Πότε το είπαμε αυτό και δεν το θυμάμαι;"Είπε προσπαθώντας να με παραπλανήσει.

"Βλέπω έχουμε και απώλεια μνήμης!Να το κοιτάξεις αυτό μωρό Μου!"

sudden love [Finished]Where stories live. Discover now