Τώρα μόνοι !

621 81 1
                                    

Namjoon

Στο σπίτι

"Και τώρα;"Ρώτησε ο Jungkook κοιτάζοντας επίμονα και τον Taehyung

"Jungkook τι έπαθες;"Τον ρώτησα Χωρίς να θέλω να φανώ αδιακρίτως

"Όχι τίποτα απλά πολύ ησυχία !"Είπα κάνοντας με να καταλάβω άμεσος ότι βαριέται!
Πρόσεξα ότι και ο Taehyung τον κοιτάζει κάπως περίεργα

Τι στο καλό;

"Namjoon, Taehyung και Jimin θέλετε να πάμε κάτω στο στούντιο για να τελειοποιησουμε το κομμάτι μας στη Νέα χορογραφία;"Πετάχτηκε γεμάτος θέληση να χαραμίσει την ελεύθερη μέρα του για να κάνει πρόβα!!!

"Ναι !!!!"Απάντησαν οι άλλοι δύο κ'εγω δεν μπορούσα να αρνηθώ/να τους το χαλάσω (τέτοιες καλές πράξεις κάνει μόνο ο Yoongi!

"Ναι "Απάντησα κ'εγω με μισή καρδιά.....

Στην αίθουσα χορού

"Και τώρα;"Ρώτησα εγώ μην έχοντας και πολύ διάθεση...

"Ελάτε πάμε "Είπε ο Taehyung χαρούμενος και άνοιξε ένα ηχείο
Αρχίσαμε να χορεύουμε για ώρες....
Κάναμε πολλές φορές το ίδιο κομμάτι

"Παιδιά το κομμάτι που είμαστε μαζί οι τέσσερις είναι τέλειο, γιατί να μην μείνουν ο Taehyung και ο Jungkook για να δουλέψουν το δικό τους κομμάτι αφού χρειάζεται δουλειά;"Είπε ο Jimin έτοιμος να πέσει κάτω

Jungkook

"Ναι όντος "Είπα και κοίταξα τον Taehyung. Είχε ιδρώσει ,τα μάγουλα του γυάλιζαν τονίζοντας έτσι τις γωνιές του προσώπου του.

"Ναι συμφωνώ "Είπε ο Taehyung κοιτάζοντας με πονηρά

"Οκ Jimin έλα πάμε "Είπε ο Namjoon και φύγανε μαζί από την αίθουσα

"Μόνοι......"Μου είπε και με κόλλησε στον τοίχο

"Ναι..."Του είπα και κόλλησα τα σώματα μας

"Jungkook......"ακούσαμε τον ήχο της πόρτα

"Τώρα ΕΝΤΕΛΟΣ μόνοι "Του είπα και εκείνος επιτέθηκε στα χείλη μου... Βγήκαμε από την αίθουσα χορού και μπήκαμε στο μέρος όπου περνούσαμε τα μικρά μας διαλείμματα ανάμεσα στις πρόβες. Εκεί υπήρχε ένας μεγάλος καναπές,ο Taehyung με άφησε εκεί και κλήση σε την πόρτα.

"Τώρα;!"Τον ρώτησα εγώ πονηρά

"Χμμμ....τωρα..."είπε και ήρθε πάνω μου. Με το ένα του χέρι κρατούσε τα μαλλιά μου και το άλλο κατευθυνόταν όλο και ποιο κάτω ως που μπήκε μέσα από το παντελόνι μου και μέσα από το μποξερακι μου. Του έβαλα την μπλούζα ,άμεσος κ'εκεινος έκανε τι ίδιο.

"Oppa....."Είπα μέσα στο φιλί

"Σ'αγαπώ..."Μου είπε βγάζοντας μου και το παντελόνι. Ήταν λίγο άβολο αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω, έκανα κ'εγω το ίδιο.

"............."Έβαλε τα χέρια του μέσα από το μποξερακι μου...

Έξω από το δωμάτιο ακουγοντουσαν μόνο κάτι μισές λέξεις και το όνομα του ...~Taehyung ~Ελπίζω να είμασταν μόνοι.....μετα απο λίγη ώρα δεν ακουγόταν τίποτα. Μια παράξενη ησυχία είχε απλωθεί παντού σε όλες τις αίθουσες... εκείνος κοιμόταν ενώ εγώ έμεινα να τον κοιτάζω. Δεν με πείραζε που δεν ήταν κορίτσι...
Να πω την αλήθεια τον προτιμώ από τα κορίτσια .

" Oppa!"Του είπα και φύσηξα το πρόσωπο του. Δεν μπορούσα να κουνηθώ...
Τι στο καλό.... Ήταν σαν να έσπαγαν όλα μου τα κόκαλα σε χίλια κομματάκια...
Άνοιξε τα μάτι του και χαμογέλασε....

"Τι έπαθες μωρό μου;"

"Δεν μπορώ να κουνηθώ.... Πονάω παντού! Τι μου συμβαίνει;!"Άρχησε να γελάει και να με βασανίζει γαργαλοντας με

"Πονάω..."

" .......... χαχαχαχαχαχαχα..."Δεν μπορούσα να καταλάβω το στο καλό είναι τόσο αστείο

"Γιατί γελάς;!"Του είπα νευριασμένος χτυπώντας το χέρι μου στους κολογυμνασμενους κοιλιακούς του...Μόλις τον ακούμπησα το χέρι μου έπεσε κάτω χάνοντας όλη τη του τη δύναμη..

"Όοοο kookie είσαι τόσο γλυκούλης!"Μου είπε χωρίς να θέλει να γελάσει όμως δεν μπορούσε...

"Αίσχος εγώ πονάω κ'εσυ γελάς..."

"Καλά καλά...σταματάω "Μου είπε και ξανά προσπάθησε να σοβαρευτεί...
Αδύνατο ...Μετα απο κάποια δευτερόλεπτα έσκασε στα γέλια κάνοντας με να ξενερώνω όλο και ποιο πολύ

"Και σου είπα οχι τόσο γρήγορα αλλά..."Του είπα προσπαθώντας να ρίξω όλο το φταίξιμο στους ώμους του.

"Εγώ δεν άκουσα τίποτα τέτοιο!"Είπε γελώντας.

"Αίσχος!!!"

[....]





"Πες μου τώρα οτι ημούν ο πρώτος σου;"Με ρώτησε κοιτάζοντας με πονηρά στα μάτια..

"Ξέρεις δεν ήμουν...ομοφυλόφιλος!"Του είπα και ένοιωθα να κοκκινίζω

"Άλλο εννοώ και το ξέρεις Jungkook!"Μου είπε ενώ εγώ έψαχνα να βρω κάτι καλό στη φαντασία μου.

"Εννοείτε Tae...Τι νομίζεις πως έκανα στην Ιαπωνία;!..."
Μπράβο Jungkook ξέρεις να λες βλακείες που κάνεις δεν πιστεύει...

"Χαχαχαχα Δηλαδή ..."Άρχισε να γελάει χωρίς σταματημό όταν εγώ βρήκα λίγη (Πολύ αλλά τέλος πάντων)δύναμη και σηκώθηκα. Ένωσα τα χείλια μας με μια απότομη κίνηση. Συνέχισε να γελάει μέσα στο φιλί κ'εγω δάγκωνα συνέχεια το κάτω χείλος του για να το σταματήσει...









~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ελπίζω να σας άρεσε...
Συγγνώμη που δεν ανέβαζα τόσο καιρό αλλά ξέρετε.....υποχρεωσεις

Αν κάτι δεν σας άρεσε πείτε το μου για να κάνω τις κατάλληλες διορθώσεις!!!☺☺☺

sudden love [Finished]Where stories live. Discover now