Oppa δεν θέλω να σε χάσω !

540 64 6
                                    

Jungkook

Ξύπνησα πανω στον Tae που κοιμόταν. Έφυγα από επάνω του και κοίταξα το ρολόι.

3:00!!!!

Έφυγα από το κρεβατι του όμως δεν έβλεπα που πήγαινα. Σκόνταψε σε μια καρέκλα και αυτό ακούστηκε πάρα πολύ...

Άνοιξαν τα φώτα και ο Hoseok μπήκε στο δωμάτιο. Ο Taehyung ξυπνησε και με πήρε αγκαλιά.

"Jungkook ζεις;" Με ρώτησε ο Hoseok και όλοι μπήκαν μέσα.

Ρε παιδιά ο Jungkook είμαι οχι αξιοθέατο!

"Jungkook είσαι καλά  γιατί σηκώθηκες;"

"Καλά είμαι!"Είπα και σηκώθηκα.

"Πήγα στο κρεβάτι μου, ξάπλωσα κάτω από τα σκεπάσματα και έκανα νόημα να φύγουν. Έκλεισαν τα φώτα και ο Tae ξάπλωσε δίπλα μου.

"Tae τι κάνεις;"Τον ρώτησα και αυτός έκλεισε τα μάτια του.

Ξυμερωσε και μια καινούρια μέρα άρχησε. Ξύπνησα και ο Tae δεν ήταν δίπλα μου. Ετοιμάστηκα και πήγα στην τραπεζαρία.

"Επιτέλους ξύπνησες!Ούτε ο Yoongi δεν κοιμάται τόσο.."Ειπε ο Jimin

"Μη με προκαλείς!"Ειπε ο Yoongi.

"Λοιπόν αγ...παιδια. Αύριο θα πάμε στο αεροδρόμιο από πολύ νωρίς οπότε πρέπει να έχετε ετοιμαστεί από σήμερα!"Είπε ο Namjoon.

"Σοβαρά και ποτέ περίμενες να μας το πεις , ότι θα πάμε αύριο!"Είπε ο Yoongi εκνευρισμένος, φαίνεται δεν είχε κοιμηθεί καλά.

"Δεν σας το είχα πει;!Καλά σας το είπα τώρα "

[•••]

Φάγαμε πρωινό και πήγαμε να μαζευτούμε. Μπήκα στο δωμάτιο και δεν ήξερα με τι να ξεκινήσω. Πήρα μια μεγάλη μαύρη βαλίτσα και εβαλα μέσα ότι ρούχα είχα στη ντουλάπα μου, ο Tae με παρατηρούσε και γελούσε. Αίσχος!!!!!!!!

"Θα τα πάρεις όλα αυτά;"Με ρώτησε εκνευριζοντας με.

"Δεν ξέρω!"

*Σοβαρά τώρα ;*

Τι καν ω με τη ζωή μου;

"Θέλεις βοήθεια;"Με ρώτησε και δεν αρνήθηκα. Βάγαλαμε κάποια ρούχα, όμως θα μας δώσουν και από την παραγωγή ρούχα οπότε δεν θα ήταν ανάγκη να πάρουμε πολλά ρούχα.

Αφού τελειώσαμε ευχαρίστησα τον Tae ξέρετε πως και πήγαμε τα πράγματα μας στην πόρτα του σπιτιού μας. Δεν είχε περασει πολύ ώρα και πήγαμε όλοι στο στούντιο, συγκεκριμένα στην αίθουσα χορού . Περάσαμε σχεδόν τη μισή μέρα μας εκεί,  όμως η μέρα μας δεν τελείωνε εκεί μετά πήγαμε σε ενα μέρος και μας έβαλαν σε ενα δωμάτιο μόνους μας και φυσικά μας έβαλαν και μια κάμερα. Ότι τραβούσε η κάμερα έπαιζε στην τηλεόραση. Ναι ακριβώς αυτό. Γυρίσαμε στο σπίτι μας περίπου στις 1:30 αν και δεν κοιμηθήκαμε αμέσως.

Εγω και ο Tae φορεσαμε τις πιτζάμες μας και σωθήκαμε κάτω από το απαλό παπλομα του. Ειχε το αριστερό του χέρι στο μάγουλο μου και βρισκόμασταν σε απόσταση αναπνοής όμως κανενας απο τους δύο δεν έκανε την κίνηση που θα μας ένωνε.

"Oppa δεν θέλω να σε χάσω!"Το άκουσε και έκανε την κίνηση που λέγαμε λίγο ποιο πριν....

"Jungkook είσαι το ποιο πολύτιμο πράγμα που έχω είσαι η ζωή μου, δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εσένα... Μην τα σκευτεσε αυτά και κοιμήσου. "Έσπασε το φιλί και τον πήρε ο ύπνος.  Εγώ έμεινα να τον κοιτάζω σαν να μην υπάρχει αύριο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡♡♡
안녕!
Γεια σας και πάλι σε ενα νέο κεφάλαιο μου αυτής της ιστορίας.
Τελικά αποφάσισα  Yoonmin.

sudden love [Finished]Where stories live. Discover now