Ναι oppa σε αγαπώ

753 90 8
                                    

Taehyung

Καθόμασταν στο κρεβάτι αγκαλιά όταν ξανά ακουσαμε την πόρτα.

"Ναι ποιος στο....καλο είναι;"Είπε ο Jungkook

"Ρε Taehyung ξέρεις οι φόρμες είναι στην ντουλάπα!Και Jungkook εσύ δεν είσαι στο μπάνιο;"

"Ναι ήμουν αλλά βραχικε η μπλούζα μου και πρέπει να αλλάξω και τώρα ο Taehyung είναι στο μπάνιο κλεισμένος J-hope!"Είπε ο Jungkook κρατώντας με ποιο σφιχτά.

"Ο Yoongi μου είπε πως αν δεν έρθετε μαζί μου θα μας κρεμάσει και τους τρείς!"Είπε  φοβισμένος ."Σας αφήνω 2 λεπτά.Αλλα παιδιά μπείτε στη θέση μου .
Ο Jungkook άνοιξε την πόρτα και βγήκαμε και οι δύο. Πήγαμε στο σαλόνι και όλοι μαζί βγήκαμε από την πόρτα πηγαίνοντας προς την αίθουσα χορού στο στούντιο. Ένοιωθα το βλέμμα του Yoongi να τρυπάει την πλάτη μου. Όταν φτάσαμε στην αίθουσα χορού ο προπονητής μας μας ανακοίνωσε Ποια τραγούδια θα χορέψουμε στην σημερινή συναυλία
DNA,MIC DROP,BEST OF ME,NOT TODAY,WE ARE BOLLETPROOF και BLOOD SWEET &TEARS!!!Ήταν αρκετά αλλά ξέραμε τις κινήσεις μας και έτσι κάναμε από λίγες φορές το κάθε ένα.Ο Jungkook με κοιτούσε καθ' όλη τη διάρκεια της πρόβας (και εγώ το ίδιο).
Αφού τελειώσαμε με τον χορό πήγαμε να βρούμε τα ρούχα. Μας έβαλαν να διαλέξουμε ανά 2 ο Jin με τον Namjoon, ο J-Hope με τον Jimin Καλά ο Yoongi μόνος του και εγώ με τον Jungkook!!!Όταν ήρθε η σειρά μας (που όλος τυχαίος είμασταν τελευταίοι)μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε την συζήτηση.

"Θα σου πηγαίνει αυτό Taehyung !" Μου είπε ο Jungkook δείχνοντας μου ένα κοστούμι πρίγκηπα!

"Jungkook αν θυμάσε εγώ ήμουν η Χιονάτη!!"Του είπα και αρχίσαμε να γελάμε. Ήταν τόσο χαριτωμένος!

Διαλέξαμε τα ρούχα μας και τα πήραμε μαζί μας πηγαίνοντας τα στο σπίτι μας.Εκει όλοι είμασταν στα δωμάτια μας .Εγώ με τον Jungkook.

"Taehyung δεν θα μας καταλάβουν;"Μου είπε θέλοντας να με κάνει να το ξανασκεφτω.

"Μωρό μου με αγαπάς;"Τον ρώτησα περιμενοντας μια απάντηση που δεν θα ήταν σαφής. Δεν είναι εύκολο να αλλάζεις ζωή έτσι ξαφνικά.

"Ναι Oppa σε αγαπώ, σε αγαπώ τόσο πολύ....."Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει και τον φίλησα.Το φιλί ήταν αργο και άγριο....γεμάτο συναισθήματα και πάθος

"Taehyung σε θέλω μέσα Μου!"

"Δεν γίνετε αυτό Jungkook το απόγευμα έχουμε συναυλία και πρέπει να είσαι ξεκούραστος!"
Τον χάιδευα στο κούτελο μέχρι που κάποια στιγμή χτύπησε η πόρτα...

"Παιδιά να μπω ο Yoongi με έδιωξε από τι δωμάτιο και βαριέμαι μόνος Μου!Είπε ο Jimin έξω απο την κλειστή πόρτα του δωματίου μας.

"Σσσσσσ Jimin κοιμόμαστε !"Είπα εγώ θέλοντας να τον διώξω ευγενικά...

"Oppa γιατί τον έδιωξες;"Με ρώτησε γυρίζοντας το κεφαλι του και κοιτάζοντας με στα μάτια.

"Δεν σου αρέσει που είμαστε οι δύο μας;"Τον ρώτησα φιλώντας τον

"Ναι όμως θα μας καταλάβουν!!!"

"Γιατί τόσο πολύ άγχος;"

"Ξέρεις δεν μπορώ να ηρεμήσω όταν ξέρω πως δεν είμαστε μόνοι μας!"

"Είμαι εδώ και δεν θα αφήσω κανέναν να μας σχολιάσει, να μας πειράξει ή κοροηδεψει!Θα σε προστατέψω ότι και αν γίνει!"Χώθηκε στην αγκαλιά μου και εγώ με αργές κινήσεις αρχησα να του φιλάω τον λαιμό. Ένα βογκιχτο ευχαριστίας βγήκε από το στόμα του.Αμεσος εγώ κάλυψα το στόμα του με το χέρι μου γιατί υπήρχε περίπτωση να μας καταλάβουν!

"Taehyung.........."

"Σσσσ θα μας καταλάβουν!!!"

"Ναι αλλά εσύ είπες..."Τοποθέτησα τα χείλη μου πάνω στα δικά του.Του δάγκωσα ελαφρά τα χείλη για να μου δώσει πρόσβαση. Αρχίσα να παίζω με τη γλώσσα του για λίγο όμως η πόρτα δεν άργησε να ξαναχτυπησει.

"Ούτε να κοιμηθούμε δεν μπορούμε;"Είπε ο Jungkook ενοχλημένος.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Παιδιά ακόμα περιμένω τα σχολεία σας από το πρώτο κεφάλαιο Α)Δεν σχολιάσετε ο βασικότερο [που το ανακάλυψα αργότερα K-drama στην Ιαπωνία 😂😂😂.
Τέλος πάντων ελπίζω να σας αρέσει!!!

sudden love [Finished]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ