Jungkook
Σήμερα ξύπνησα και για ακόμα μια μέρα είδα τον Taehyung δίπλα μου να κοιμάται. Σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι μου και ένοιωθα ένα βλέμμα να με καρφώνει.
"Jungkook ξύπνησες;"Με ρώτησε
"Ναι oppa"Του απάντησα καταλάθος εγώ .Αυθόρμητα,χωρίς να το σκεφτώ πολύ, έτσι μου βγήκε...
Μου χαμογέλασε και μπόρεσα να ακούσω το υπέροχο γέλιο του."Jungkook θέλεις να μου πεις κάτι;" Μου είπε πονηρά κάνοντας με να κοκκινίσω.
"Τίποτα κοιμήσου "Του είπα εγώ προσπαθώντας να κρύψω την ντροπή μου.
Ένοιωσα δύο παλάμες να ακουμπάνε το σώμα μου. Ανατρίχιασα όμως δεν τον σταμάτησα και εκείνος συνέχισε να με χαϊδεύει πηγαίνοντας όλο και ποιό κάτω."Taehyung δεν νομίζεις πως πρέπει να πάμε μαζί με τους άλλους έχουμε δουλειές σήμερα πρέπει να προετοιμαστούμε για τη συναυλία που θα κάνουμε το απόγευμα!" Είπα χωρίς να θέλω να με αφήσει αλλά έπρεπε.
"Καλά... Όμως να ξέρεις δεν έχεις γλυτώσει!"Ακούγοντας τα λόγια του τον πλησίασα όλο και ποιό πολύ.
Εκείνος με μια κίνηση επιτέθηκε στα χείλη μου.Στο σαλόνι
"Jungkook γιατί αργίσατε πάλι να ξυπνήσετε δεν ακούσατε τον Jin?"Μας είπε ο Namjoon θυμωμένος κοιτάζοντας τον Yoongi που κοιμόταν στον κάναμε.
"Ήταν βαρύ το φαγητό χτες και δεν μπόρεσα να κοιμηθώ..."Είπε ο Taehyung προσπαθώντας να βρει μια πειστική δικαιολογία.
"Και τώρα ποιός θα ξυπνήσει τον Yoongi;" Είπα εγώ κάνοντας ένα βήμα πίσω.
"Εσύ Jungkook !"Μου είπε ο Jimin προσπαθώντας να φανεί γενναίος.
"Ναι αλλά εσύ τα πας καλύτερα μαζί του!"Είπα χωρίς δεύτερη σκέψη
"Αν φοβάσαι πες το μας ,δεν είναι ανάγκη να το κρύβεις Jungkook."Είπε ο Namjoon κάνοντας με να τρέμω.
"Όχι απλά γιατί δεν πάει ο Jimin;"Την τελευταία φορά δεν του φώναξε!"Είπα θέλοντας να διξω πως είναι η κατάλληλη επιλογή!
"Την τελευταία φορά με πέταξε από τις σκάλες !!!"Είπε κοιτοντας με ειρωνικά.
"Θα τελειώνουμε!;"Είπε θαρραλέα ο Namjoon "θα πάω εγώ και ότι βρέξει ας κατεβάσει!"
Πήγε δίπλα του και τον ακούμπησε ελαφρά τον ώμο. Ο Yoongi άνοιξε αργά τα μάτια του και κοίταξε με ένα δολοφονικά βλέμμα τον Namjoon"Εύχομαι να έχεις βρει μια καλή δικαιολογία!"Του είπε και ο Namjoon πάγωσε.
"Ώρα για φαγητό!"Είπε ο Jin προσπαθώντας να προστατέψει τον Namjoon.
Καθίσαμε στο τραπέζι, φάγαμε και πήγαμε στα δωμάτια μας για να ετοιμαστούμε. Εγώ και ο Taehyung μπήκαμε μαζί στο δωμάτιο και αλλάξαμε. Πηγαίνοντας προς την έξοδο ο Taehyung μπήκε μπροστά μου και με ακινητοποίησε με ένα φίλι στα χείλη."Για που το έβαλες;"Μου είπε κοιτάζοντας με πονηρά.
"Taehyung θα αργήσουμε!"
"Και;"Εγώ πάγωσα...
"Πάω στοίχημα πως δεν θα το καταλάβουν καν αν λείπουμε για 2,3 λεπτά...
"Μα....."Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω και επιτέθηκε στα χείλη μου
" Taehyung είναι σίγουρα σωστό;"Του είπα και έσκυψα το κεφαλι μου.Ενεινος σήκωσε με το χέρι του το πηγούνι μου κάνοντας με να τον κοιταξω στα ματιά
Αυτά τα μάτια....
Jungkook συγκεντρώσου!!!"Jungkook δεν με αγαπάς;"Με ρώτησε απογοητευμένος.
"Taehyung αυτό που νιώθω για 'σένα δεν το έχω νοιώσει για κανέναν ανεξάρτητος φύλου!"
Τότε μου χαμογέλασε και μου είπε
"Μακάρι να είχα χρόνο να σου δείξω πόσο σε αγαπώ.""Taehyung σε πιστεύω"Τότε ακούσαμε έναν δυνατό χτύπο στην πόρτα.
"Παιδιά τσακιστείτε και ελάτε έξω τώρα!"Είπε με βροντερή φωνή ο Yoongi .Εγώ φοβήθηκα και έφυγα από την ζέστη αγκαλιά του Taehyung όμως εκείνος βρήκε λίγο θάρρος και του απάντησε.
"Yoongi ένα λάπτο δεν μπορώ να βρω μια φόρμα." Είπε και με ξαναπήρε στην αγκαλιά του.
"Taehyung έχεις 2937404726239 φόρμες πάρε μια και τελείωνε."Είπε κάνοντας με να τρέμω.
"Ενταξυ πηγαίνετε και έρχομαι!!"
"Και ο Jungkook;"Είναι στο μπάνιο δεν μπορεί να βγει τώρα γιατί είμαι γυμνός!"
"Καλά μην κάνετε πάνω από 5 λεπτά γιατί δεν θα ξαναδείτε το φως του ήλιου!"
Εγώ αρχησα να τρέμω χειρότερα μέσα στην αγκαλιά του Taehyung."Μην φοβάσαι μωρό μου όλα είναι εντάξει έχουμε 5 λεπτά δικά μας!"Μου είπε χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου. Σήκωσα το κεφαλι μου για να τον παρατηρήσω όμως τίποτα δεν είχε αλλάξει ήταν και πάλι ένας άγγελος!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ναι είναι!!!!...
ESTÁS LEYENDO
sudden love [Finished]
FanficΓυρίζοντας ο Jungkook από την Ιαπωνία είδε κάποιες αλλαγές στους φίλους του. Αυτός που είχε υποστεί τις μεγαλύτερες αλλαγές ήταν ο Taehyung!Μετά την πρώτη πρόβα γυρίζοντας στο σπίτι τους ο Jungkook θα κοιμόταν για πρώτη φορά μαζί με τον Taehyung μετ...