Τι σας έχω πει;

447 65 2
                                    

Jungkook

Είμαι πολύ χαρούμενος που θα πάμε στην Ελλάδα. Μαζί με τους άλλους!

Μόνο που ... Μπορεί ο Tae μου να βρει κάποια από εκει και να σταματήσω να του αρέσω.

Κάθομαι στον καναπέ και τους βλέπω να είναι όλοι χαρούμενοι.Ο Tae ήρθε και με πήρε στην αγκαλιά του.

"Μωρό μου τι έχεις;"Με ρώτησε και μου έδωσε ένα πεταχτο φιλί στα χείλη.

"Πάμε μέσα;"Ρώτησα και πήγαμε στο δωματιο κρατοντας με από το χέρι.

"Έλα πες στον oppa τι έχεις. Θα σε κάνει να νοιώσεις καλύτερα!Θέλεις να πάμε μέσα;"Κουνησε καταφατικά και πήγαμε μέσα. Καθησε στο κρεβάτι του και μου είπε να κάτσω στα πόδια του. Εννοείται πως εγώ δέχτηκα. Κάθησα και με πήρε αγκαλιά.

"Πες μου τώρα!"Μου είπε και μου έδωσε ένα φιλί στη μύτη.

"Καλά είμαι, δεν έχω κάτι.."Είπα και με φίλησε στα χείλη.

"Καλά makne..."Είπε και ξάπλωσε στο κρεβάτι, κάνοντας με να πέσω από επάνω του.

"Βλέπω έχεις άγριες διαθέσεις;!"

Σοβαρά τώρα;

Εκείνος ξάπλωσε!

Με φίλησε και με έφερε από κάτω του.

"Ου Jungkook δεν σου έφτασε αυτό στο μπάνιο;Θέλεις κ'αλλο;" Ακουμπησε τα παγωμενα χερια του στους κοιλιακους μου. Ένας αναστεναγμός μου ξέφυγε κ'εκεινος χαμογέλασε χωρίς να σπάσει το φιλί.

Ο Yoongi μπήκε μέσα στο δωμάτιο και μας έπιασε στα πράσα!

Αχ τι χαρά!Δεν έχω κανενα πρόβλημα που το ξέρει, όμως δεν είναι τοσο άνετα τώρα...

"Τι σας έχω πει;!"Είπε και άλλαξε πέντε χρώματα.

*Στο κίτρινο πες του να σταματήσει, τον φωτίζει *

Καλά είμασταν χωρίς εσένα!

"Δεν σας έχω πει Όχι  Sex μέσα στο σπιτι;"

Σηκωθηκαμε και έμεινε να μας κοιτάζει με ένα δολοφονικό βλέμμα.

"Συγγνώμη Yoongi δεν θα ξαναγίνει!"Είπε ο Tae κ'εγώ κουνησε καταφατικά το κεφαλι μου.

"Χαίρομαι!"
Ειπε φεύγοντας.

Αγκάλιασα τον Tae με το γνωστό σε όλους στικάκι back hug και έπιασε τα χέρια μου. Κλείσαμε τα ματια μας και μείναμε έτσι για λίγο.

Χτύπησε η πόρτα και μας χάλασε τη στιγμή για ακόμα μια φορα!

*Μια στιγμή απόλυτης βαρεμάρας!*

"Ναι...."Ειπε ο Tae

"Να περάσω;"Είπε ο Hoseok με της αγριφωναρα του.

"Μμμμμ"Είπα εγώ.

Ναι ξέρω πρέπει να μη μιλάω τόσο πολύ.

Μπήκε μέσα και μολης μας είδε κοίταξε αλλού.

"Ναι τι έγινε;"Ρώτησε ο Tae και άφησε το ένα μου χέρι, εγώ το ξαναεπιασα άμεσος και εκείνος χαμογέλασε.

"Τι κάνατε;"Ρώτησε με αηδία

Ναι Hoseok φάνηκε όσο και αν ήθελες να το κρύψεις!

Taehyung

Ποοοοοοοοοο δεν μας φτάνει που δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα έχουμε και τον Hyung να μας κοιτάζει σαν να κατεβήκαμε από τον Άρη.

"Καλά μωρέ, εδώ βαριόμαστε αφού δεν μπορούμε να κάνουμε και τίποτα παραπανω...Ειπα όλο νόημα και ο Hoseok αηδιάσει ακόμα ποιο πολύ.

"Μμμμεμσυμμγιαμμτιμμημρμθεςμμμμεμμμδω;"Ρώτησε ο Jungkook.

"Μετάφραση.. Εσύ γιατί ηρθες εδώ;"

"Μου είπε ο Yoongi να ερθω να δω τι κάνετε.."

"Α οκ καλά είμαστε.."Είπα και έφυγε.

Σοβαρά τώρα;!!!!!!!

"Πάμε μέσα;"Ρώτησα τον Jungkook  που τον ειχε πάει ο ύπνος.

sudden love [Finished]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora