Το βράδυ όλοι του ήταν καθισμένοι στο σαλόνι δίπλα στο αναμμένο τζάκι.
"Τώρα ήρθε η σειρά σου Jungkook.... Θάρρος η Αλήθεια;"Με ρώτησε απειλητικά ο Suga
"Θάρρος "απάντησα Εγώ με απόλυτη σιγουριά...
"Λοιοπον Jungkook έχεις το θάρρος να φιλήσεις τον Taehyung για ένα λεπτό;"Όταν το άκουσε ο Taehyung με κοίταξε περίεργα ...
Εγώ τον πλησίασα έκλεισα τα μάτια μου και κόλλησα τα χίλια μου πάνω στο ζεστό μάγουλο του Taehyung.....1...2...3............60!!!!!Άνοιξα τα μάτια μου και πήγα στη θέση μου που όλος τυχαίος ήταν δίπλα του(Στον Taehyung ).
"Jungkook δεν εννοούσα αυτό και πιστεύω πως κατάλαβες πολύ καλά τι εννοούσα!!!"Μου
Είπε ο Suga κοιτάζοντας με περίεργα......"Όχι οχι δεν πρόκειται...."Είπα θέλοντας να το ξεχάσω.
"Τότε λυπάμαι Jungkook αλλά έχασες, βγαίνεις από το παιχνίδι!"
"Taehyung είσαι έτοιμος;!" Είπα, πήρα μια βαθειά ανάσα και ακούμπησα όσο πιο ανώδυνα μπορούσα τα χείλη του ..........
Ήταν ταπεινωτικό όμως δεν μπορώ να πω πως δεν μου άρεσε...Μετα απο τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα αρχησα να νιώθω χιλιάδες συναισθήματα......."Δώσε πόνο "Είπε ο Suga και αρχησα να γελάει.
Άρχησα να του χαϊδεύω τα μαλλιά του όμως οι άλλοι δεν το πρόσεξαν γιατί δίνουν γυρισμένος με την πλάτη προς αυτούς.
Ο Taehyung είχε παγώσει όμως δεν άργησε να κλείσει και αυτός τα μάτια του
".....59.....60!!!!!!"Είπε ο Rap Monster!
Ξεκολξσα τα χείλη μου από του Taehyung και ένιωσα να με λούζει κρύος ιδρώτας
"Χα Μπράβο Jungkook!!!" Είπε ο Jin γιατί ήταν η πρώτη φορά που κάποιος μπόρεσε να κατορθώσει μια δοκιμασία του Suga !!!
Ο Taehyung με κοίταξε με ένα βλέμμα όλο παράπονο
Η ώρα του ύπνου δεν άργησε να έρθει όλοι πήγαμε στα κρεβάτια μας και κλείσαμε τα φώτα
Έμεινα να κοιτάζω τον Taehyung ενώ αυτός κοιμόταν .Κάποια στιγμή κοίταξα το κινητό μου 3:27 πως πέρασε τόσο γρήγορα η ώρα, χιλιάδες σκέψεις περιτριγυρίζαν το μυαλό μου κάνοντας την ώρα να κυλήσει γρήγορα και ευχάριστα. Κάποια στιγμή βλέπω τον Taehyung να με κοιτάζει επίμονα. Τρόμαξα δεν ήξερα τι να κάνω......"Jungkook δεν μπορώ να κοιμηθώ "Είπε...
"Ούτε εγώ."Του απάντησα όσο συνέχιζα να κοιτάζω τα υπέροχα μάτια του.
"Γιατί Jungkook δεν μπορείς να κοιμηθείς τι σε βασανίζει;" Με ρώτησε κ'εγω έκλεισα για λίγο τα μάτια μου θέλοντας να απολαύσω την κάθε στιγμή.
"Τίποτα κάτι δικά μου.........Εσυ Tae γιατί δεν μπορείς να κοιμηθείς;"Τον ρώτησα θέλοντας να ξανά ακούσω την φωνή του
Τι στο καλό έχω πάθει;;!!Τι στο καλό μου συμβαίνει;;!!Γιατί;;!!"Χτες όλο το βράδυ έβλεπα εφιάλτες και τώρα φοβάμαι να κοιμηθώ..."
"Μην ανησυχείς όλα πέρασαν τίποτα από αυτά δεν είναι αλήθεια ήταν απλά όνειρα δεν πρέπει να σε φοβίζουν τα όνειρα σου δεν είναι κάτι που έγινε στ'αλήθεια!!!Ξέχασα τα όλα και κοιμήσου όλα θα πάνε καλά μην φοβάσαι όλα θα πάνε καλά!!!"Αυτό το τελευταίο γιατί το είπα;;;
Εκείνος έκλεισε γλυκά τα μάτια του και τον πήρε ο ύπνος......
YOU ARE READING
sudden love [Finished]
FanfictionΓυρίζοντας ο Jungkook από την Ιαπωνία είδε κάποιες αλλαγές στους φίλους του. Αυτός που είχε υποστεί τις μεγαλύτερες αλλαγές ήταν ο Taehyung!Μετά την πρώτη πρόβα γυρίζοντας στο σπίτι τους ο Jungkook θα κοιμόταν για πρώτη φορά μαζί με τον Taehyung μετ...