És ami még történt - Egy pohár víz

102 17 0
                                    

Leírás: Caliban beszól, és ez nem maradhat büntetlenül
Jellemzők: Humor, Fantasy
Korhatár: 14
Figyelmeztetések: Durva nyelvezet, Erotikus tartalom

Köntösben bújva óvatosan csuktam be magam mögött a szoba ajtaját, nehogy felébresszem Luxot. Még mindig nem szoktam meg teljesen, hogy félig vagyok csak ember. Démonként minden annyira más, és ez a Luxszal való kapcsolatomra is igaz. Nem voltam szűz, volt már elég tapasztalatom, de a démonszex meglehetősen elemi élmény. Még mindig éreztem a bőrömön Lux és a lángok perzselését, ahogy nekidöntöttem a hátam az ajtónak. Mosolyogva gondoltam vissza arra, ami történt, és beleborzongtam az elképesztő érzésekbe, amelyek még mindig visszhangot vertek bennem.

Megráztam a fejem és nagy levegőt vettem, majd elindultam a konyha felé, hogy kicsit lenyugtassam a bennem tomboló vihart.

– Most már kezdem érteni Charlie-t – szólalt meg egy hang a fejemben.

– Most a legkevésbé veled akarok foglalkozni – feleltem meg sem állva. A mosogatóhoz léptem, hogy engedjek magamnak egy pohár vizet. Lux ettől totál kiborulna. Ő és a víz nem barátok, de nekem ebben a félig démoni állapotban is igényem az ivás és a fürdés is.

– Ja, hallottam – kuncogott Caliban a fejemben, mire megálltam, és visszafordultam a sütő felé. – Tudod, mindig szekáltam Charlie-t, hogy ne nézzen már szex közben. De ha már nekem is csak ennyi jut, légyszi hangosabban. Nem értettem pontosan, mit hova akartál berakni. – A hang már nevetéssé erősödött a tudatomban, de túl fáradt és kielégült voltam ahhoz, hogy megsértődjek. Inkább csak odaléptem a sütőhöz, kinyitottam az ajtaját, és a kezemben lévő pohár tartalmát a démonra borítottam. Majd, mint aki jól végezte dolgát, visszamentem a szobába.

***

A szereplőkről a blogomon találhattok képeket: https://tuzszilankok.wordpress.com/galeria/i-see-fire-szereplok/ 

I see fireWhere stories live. Discover now