Az ivás következményei

97 16 1
                                    

Leírás: Caliban és Ree első (és egyben utolsó) csókja
Jellemzők: Humor, Dráma, Fantasy
Korhatár: 14
Figyelmeztetések: Durva nyelvezet

Megjegyzés a jövőre nézve: a piromágusok nem bírják a piát. Bár az is lehet, hogy ez csak Ree-re igaz. Két üveg sör elfogyasztása után úgy vigyorgott rám, mintha akarna valamit. Gondoltam, egy lavórt, hogy belehányhasson. Az én dimenziómban nincs alkohol, a tűz világában elég nehéz is lenne tárolni, de nekem nincs gondom vele (a vízzel inkább, azt képtelen vagyok lenyelni, a fürdés még hagyján). Két üveg whisky után sem érzem semmi olyat, mint az emberek. Ezt Charlie volt szíves többször megjegyezni az elmúlt évek során.

– Ez az egész a te hibád – mondja akadozva Ree, miközben próbált nem lecsúszni a kanapéról.

– Mármint micsoda? – kérdeztem kuncogva. Jót mulattam az esetlenségén.

Voltak pillanatok, amikor rá emlékeztetett. Nem a külseje, és nem is a stílusa. Inkább az, ahogy velem viselkedett. Fesztelenül, mintha fontos lennék neki. És bár nincsenek emberi érzelmeim, de jó volt kicsit elengedni magam mellette. Ahogy ránéztem kipirult arcára, ahogy próbálta összeszedni a gondolatait, hogy valami nagyon jó beszólással válaszolhasson, felötlött bennem, hogy lehetne köztünk több is. Nem úgy, mint vele, őt senki sem pótolhatta. De eléggé untam már az egyéjszakás üresfejű libákat. Jó lett volna olyat megdugni, akit reggel nem kell elzavarnom. Már majdnem megszólaltam, de Ree ezt a pillanatot választott, hogy leessen a kanapémról, és ezen muszáj volt röhögnöm. Még mindig nevetve nyújtottam a kezem, hogy felkanalazzam a földről.

– Mondom, hogy a te hibád – fogta meg a kezem. Túl nagy erővel ránthattam fel, mert a földről egyenesen rajtam kötött ki, és valami elmebeteg véletlen folytán összeért a szánk, ami egyszerre váltotta ki belőlünk ugyanazt a reakciót.

– Fúj! – ugrott hátra Ree, miközben én is toltam el magamtól. A gondolat, hogy több is lehetne közöttünk, ezen a ponton ütközött, jéghegynek, és süllyedt el. Ennyit arról, hogy szex után nem zavarom el a csajokat.

I see fireDonde viven las historias. Descúbrelo ahora