0.4

364 43 25
                                    

Bu bölüm yılbaşına özel olarak hazırlanmıştır. Yılbaşınız kutlu olsun~ :3

İşten eve gelirken ellerimde yılbaşı ağacı için birkaç süs ve kostüm dolu poşetler vardı. Kuro'ya çok yakışacağını umduğum için biraz fazlaya kaçmış olabilirim... Neyse ne işte.

"Ben geldim!" evimin kapısını ittirdikten sonra aldıklarımı odama yerleştirdim. "Kuro~ bak sana ne aldım?" merakla bakan gözlerini bana yöneltti. "Hm?" poşetimdeki yılbaşı kostümünü çıkardım. Kırmızı ve beyaz renkli şapkaya bakındı. "Tamam."

Yarın yılbaşı olduğu için ağacı yerleştirdim ve süslemeleri yarın yapacaktım. Erken yatmalıydım.

"Kuro? Uykun yok mu? Video oyununun ekranından uyuyamıyorum." başını salladı. "Merak etme. Şimdi uyuyacağım." sesi yorgun çıkmıştı. "Peki." onayladım ve kafamı diğer tarafa çevirip uyumaya çalıştım.

-Sabah-

"Uyan Kuro. Hadi! Bugün noel. Erken kalkmalıyız." Kuro'yu uyandırıyordum. Sabah, göz açıp kapanıncaya kadar hızlı geçmişti.

Kutlamaları akşam yapacaktık. "Yılın ilk gününe nasıl başlamak istersin?" Kuro sadece bakıyordu. "Bilmiyorum."  İlk sözü böyle bozulmuştu ve benimki de.

~Akşam~

Noel kıyafetlerini giymiş, fotoğraf çekiniyorduk. Ağacı süslemeye başladık. Son yıldızı Kuro yerleştirdi.

Hediyeleri açmaya gelmişti sıra. Kuro paketini hızlıca açtı. Bu bir göz bandıydı. Uyumak için. Uçakta verdikleri bandı Kuro'ya vermiştim.

Onun dışında bir hediye daha almıştım. O da bir kazaktı. Siyah, tüyleri gibi. "Teşekkürler..." biraz endişeli görünüyordu. "Ben sana hediye alamadım. Üzgünüm." üzgün ve başını eğmiş Kuro'ya bakıyordum.

"Hiç önemli değil." 

 "Benim için önemli ama sen bilirsin." kafasını kaldırdı. Gülümsedim.

Gözlerini uzun bir süre etrafta gezdirdi. Ben ne olduğunu anlayamamıştım. 

"Ne yapıyorsun?"

"Sana bulacak bir hediye arıyorum." çok düşünceliydi.

"G-gerek yo-"

"Aklıma bir şey geldi." Kuro aniden kediye dönüştü. "Tüylerimi okşayıp rahatına bak." gülümsememi sundum ve başımı salladım.

Neden bu kadar sevimli? düşüncesini aklımdan çıkaramıyorum.

"Kuro?" gözleri kapalıydı. Uyumuş muydu? Ne kadar çabuk. 

Minik kediyi kucaklayıp yatağına yerleştirdim. Kafasını son kez okşayıp fısıldadım.

 "İyi geceler."

Medya hdgfjhfdb

Kitabı tekrardan mahvettiğimi düşünüyorum... sakın kızmayın sdhngfahdfsb
yine çok kısa oldu ;-;

Uykucuların Efendisi ♧KuroMahi♧ (bitti şükür)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin