4. Rész

551 53 0
                                    

Egy japán étterembe mentüno, ahol kitűnően készítik a ráment, még nekünk is. A pincérnek mindketten felsoroltuk, hogy mit hagyjanak ki az ételből és húsz perc után meg is kaptuk, amit mohon keztünk falni. Én csípősen szeretem a ráment, de az étrend miatt nem ehetem meg, így elvitettük a fűszertartót, hogy még véletlenül se essek kisértésbe. De ez nem csak a rámenre meg a húsokra vonatkozik, hanem minden ételre amit szivesen fogyasztunk Jungkook-val. Én ehetek sushit, de ő nem, ezért mikor ketten eszünk próbáljuk összeegyeztetni az ételeket és olyan ételt eszünk amit mindketten büntudat nélkül fogyaszthatunk.
- Megkostolhatom? - hallottam Jungkook hangját két falat között a rámenemre szegezve tekintetét.
- Szabad? - kérdeztem tőle az étrendjére utalva, majd egy bólintás után felé nyújtottam a tányoramat, ő pedig boldogan vette ki az ételt. - S én?
- Neked nem szabad! - mondta teli szájjal felemelt hanggal. Én elővettem a bociszemes tekintetem, amit mindig bevetek ha valamit nagyon szeretnék.
- Nem!
- Légyszi! - fogom könyörgöre. - Van gyógyszerem is. - emeltem meg a táskám, amiben ott volt az említett tárgy.
- Nem lehet. - mondta, én pedig visszavettem tőle a tányéromat és tovább ettem az ételemet puffogva.
- Olykor nem tudom eldönteni, hogy melyikünk az idősebb. -mondta és felém tolta tányérját. - Gyógyszer és ehetsz belőle.
Gyorsan cselekedtem, hogy ne gondolja meg magát, a gyógyszert gyorsan bevettem és egy kisebb adag ételt kivéve a tányéjából keztem enni. Mohon faltam be, amit sikerült is félrenyelnem. Sűrű köhögések közepedte epvettem egy szalvettát, hogy abba köhögjek, Jungkook a pincértől vizet kért és az gyorsan ki is hozta , majd lerakta elém. Pár perc múlva abbahagytam a köhögést és kortyolgatni keztem a vizet, amikor lepillantottam a szalvettárra azonnal a markomba szorítottam. Nem amiatt hogy felköhögtem az ételt, hanem egy pár folt vért fedeztem fel, nemtörödve hajítottam el a szemétbe a szalvettát. Bár ne tettem volna! Bárcsak szóltam volna róla Jungkook-nak és akkor minden másképp történt volna!

Sziasztok! Itt is van a követekző rész, remélem tetszik nektek!!

Maradj életben! [Befejezett]Where stories live. Discover now