17. Rész

863 59 7
                                    

~ 1 évvel később ~
Ma végre elhagyhatom a kórházat, hála annak, hogy a kezeléseket végig megcsináltam. Ez alatt az egy év alatt sokminden történt a családban. Anyu és apu beleegyeztek abba, hogy Jack a családunk tagja legyen, persze Jack nehezen tudott hozzászokni ahhoz, hogy vannak szülei és van egy báttya is. Szerencsére nem kellet sokat várni, hogy megszólaljon és ezt anyunak tette meg. Anyu olyan boldog volt, hogy anyának szólította Jack, jogy még egy tetoválást is csináltatott, amin mindkettnk neve szerepelt egy vörösrózsával együtt. Apu persze nem nagyon támogatta őt, de muszály volt belenyugodnia és elfogadnia. Apu mostanában sokat van velünk, ami jó, mert ameddig egyedüli gyerek voltam, addig nem nagyon volt velünk, de úgy látszik, hogy a történtek miatt felnyílt a szeme. Közben azt is megtudtam, hogy elköltöztünk egy nagyobb házba, képet is mutattak róla és Jungkook is segített a szüleimnek, állítólag ő rendezte be a szobámat. Jungkookról és rólam annyit, hogy még mindig együtt vagyunk és élvezzük egymás társaságát. Ígérgetett tett nekem, hogy mihelyst kijövök a kórházból randizni visz engem és ő fog állni mindent. Ez mondjuk egy kicsit zavart az elején, de addig nyafogott nekem, hogy muszály volt hagynom neki. Ha már rólam és Jungkookról van szó, anyuék örültek, hogy összejöttünk. Már rég tudták, hogy tetszik nekem Jungkook, régebben, mint én és elfogadták azt a tényt, hogy együtt vagyunk.
A suliban egy évet halasztottam a betegség miatt, így a követlező évet, már Jungkook osztálytársaként fogom kezdeni, ennek mindketten örültünk.
Most jelenleg az ágyamon ülök civil ruhában és arra várok, hogy anyuék megérkezzenek és elvigyenek engem innen. Nem kellet annyit várnom rájuk és megérkeztem mind a négyen. Apu még beszélt az orvossal, anyu ellenőrizre, hogy mindent bepakoltam-e, Jack addig leült és videójátékozott, míg Jungkookkal egymást figyeltük.
- Na, mehetünk? - tette fel a kérdést apu.
- Igen. - vágtam rá egyből és felkaptam a táskámat anyu elől és kisiettem a szobából.
- Jimin ne siess annyira. - szólt utánnam anyu, de nem törődtem vele és egyenesen a kijárathoz mentem. Ahogy kiértem a levegőre, egyből megcsapott a szabadság illata. Vagyis nem a szabadságé, hanem a város szaga. De nem törődtem semmivel, lerogytam a földre és meghajoltam.
- Mit csinálsz? - kérdezte apu furán nézve rám.
- Hálát adok, amiért kiszabadulhattam. - feleltem, mire hallottam, hogy mellém sétál valaki és ugyan úgy meghajol mellettem. Oldalra fordítottam a fejem és láttam, hogy Jungkook az.
- Mit művelsz? - kérdeztem tőle.
- Hálát adok, hogy végre kint vagy. - felelte, majd pár perc hála után felkeltünk a földről és a kocsihoz sétáltunk.
Az út hazafelé rövid volt és mikor elértünk a házhoz leesett az állam. Egy emeletes ház terasszal és egy nagy udvarral, amiről csak álmodni mertem. Anyuékkal besétáltunk a házba és szemem elé termett minden, a konyha, a nappali, egy lépcső, ami az emeletre vezet.
- Mehettek. - mondta anyu, mire Jungkook maga után húzva vezetett fel a lépcsőn egyenesen a szobámba. Amikor benyitott az ajtón, akkor szemem elé tárult egy hatalmas szoba egy hatalmas ággyal a közepén. A bal oldali falon ott voltak a fényképeink az íróasztalommal együtt, jobb oldalt pedig egy ruhásszekrény és a tévém.
- Na milyen? - kérdezte a szoba közepére sétálva.
- Nagyon szép. - feleltem, odasétáltam hozzá és egy csókot adtam neki. - Jó ízlésed van.
- Tudom. - mondta bele a csókunkba. Olyan hevesen kezdtünk el csókolózni, hogy észre sem vettem, hogy Jungkook az ágy felé húz és fordítva a helyzeten felém kerekedik.
- Ezt nem kéne. - mondtam a csókok között.
- Ne aggódj, hangszigetelt a szoba. - csókol tovább, aminek következtében kéjesen sóhajtok. Jungkook vette a lapot és tovább csókolt és közben elkezdte cirógatni alsó tájékomat, aminek következtében már kisseb nyögdécselések hagytá el a számat.
- Neh kihnozz. - nyögöm ki nehezen a szavakat. Jungkook nem habozott tovább és elkezdett vetkőztetni. Lassan levette a polómat, amit az egyik sarokba dobott és elkezdte csókolhatni felső testemet, meg-megállva a mellbimbóimnál, amiket gyengédet megharapott. Én sem haboztam sokáig és levettem Jungkook felsőjét, megláttva gondosan kidolgozott kockás hasát, amiről én csak álmodni mernék.
- Tetszik? - csókolgat tovább.
- Nagyon. - válaszolom, közben a nadrág is lekerül rólunk és már csak alsógatyában vagyunk. Végigmérem Jungkook szexi testét és az alsógatya résznél észreveszen, hogy már kőkemény ő is. Elmosolyodok és közelíteni kezdek felé, mire egy kicsit hátrálni kezd, de megragadva alsóját lerángatom róla és elkezdem kényesztetni nemiszervét. Kéjes sóhajók hagyják el a száját, aminek következtében én felbátorodók és gyosítani kezdek a tempón. Nem kellet sok idő neki és el is élvezett, egyenesen rá az arcomra. Letörölve kijövő anyagját hosszan dönt az ágyon és lerántja az alsómat. Az ujjait egyenesen a fenekemhez rakja és tágítani kezd, aminek következtében hol sikítok lányosan, hol felnyögök. Pár perc tágítás után egy csókkal ajándékoz meg és teljes egészében betolja fenekembe. Azt hittem, hogy széthasítja a seggem és már a könnyek is megeredtek, amikor újjabb csókokkal halmozott el és lassan mozogni kezd. Egyszerre éreztem fájdalmat és boldogságot. Nem hagyta abba miután elélveztem. Még lökött párat rajtam és ő is elélvezett egyenesen a seggembe, majd kihúzva péniszét mellém feküdt.
- Fáj a seggem. - panaszkodom.
- Elmúlik. - mondta és magához ölelt. - nem akarod már levenni a sapkát?
- Nem nagyon. - feleltem, de ő egy hirtelen mozdulattal lekapta fejemről az említett tárgyat.
- Na milyen? - kérdeztem kíváncsian.
- Jól nézel ki szőkén. - mondta és nekem nagyra nyíltak a szemeim. - Újra megkívántalak.
- Jungkook. - szóltam rá, de végül lenyomtunk több menetet is és fáradtan aludtunk el az ágyamba.

Vége



Sziasztok!
Köszönöm, hogy végigolvastátok a könyvet. Ez az első ilyen könyvem, illetve az első könyvem Wattpadon.
Mégegyszer köszönöm és köszönöm a vote- kat is nagyon sokat jelentenek nekem.
Kérlek kövessétek a másik könyvem is és majd jelentkezni fogok.
Sziasztok.

Maradj életben! [Befejezett]Where stories live. Discover now