00.00

2.1K 44 5
                                    

Odată o fată pe nume Sandra s-a dus la prietena ei bună Daiana . Cele 2 se cunoşteau de când aveau vreo 5 ani şi nu se certau niciodată . În fiecare zi se vedeau . Într-o zii Daiana îi spuse prietenei ei :
-Sandra, putem vorbii puţin ?
-Desigur. răspunse Sandra .
-Ascultă-mă bine. Ştiu că eşti fană a paranormalului. Am auzit că în casa de vizavii a vecinului meu se află o casă bântuită cu o pădure şi un cimitir lângă . Ai vrea să mergem mâine seară ?
-Da. Şi astăzi seară dacă vrei.
-Perfect . Atunci ne vedem diseară .
A venit şi ora 23.50 şi s-au întâlnit în faţa casei Daianei (dacă aşa se scrie).La ora 23.57 au fost în faţa acelei case . Au intrat în ea, nimic dubios . Când orologiul a bătut ora 00.00 , atunci se auzeau paşi pe scări şi se auzea parcă s-a spart ceva de sticlă . Cele 2 s-au speriat, iar când s-au dus să vadă ce s-a spart, a văzut că un borcan plin cu lilieci care se îndreptau spre ele două . Atunci Daiana a avut o umbrelă pe care a deschis-o şi astfel s-au protejat de miile de lilieci .
Au ajuns şi pe un coridor. Acolo erau multe cuţite care atârnau în jos (din tavan) . Ele două nu au băgat în seamă cuţitele şi au trecut liniştite . Nu s-a întâmplat nimic rău .
Când au ajuns într-o cameră, era plin de cadavre pe jos, la unele le erau scoase organele şi la altele ochii . Altele mai mişcau încă din degete . Era mult sânge pe jos.
-Hai să plecăm de aici . a spus Daiana.
-Bine. Sunt de acord . a răspuns Sandra .
Când au ajuns la ieşire, s-au uitat în spate. Ce să vezi ? Mii şi sute de spirite care pluteau în aer după ele . 
Cele 2 s-au speriat de moarte şi au fugit în pădure . Când au ajuns acolo, nu s-au împăştiat ci au stat unite deoarece ştiţi voi vorba aia "dacă te desparţi atunci te omoară mai repede, dar dacă stai unit cu o altă persoană şansele sunt mai mici de omor". (eu am inventat-o pe loc, dar e adevărată) . S-au uitat în spate şi au văzut spiritele cu topoare şi macete însângerate care plutesc după ele . 
Când au ieşit din pădure, au plecat în cimitir .
-Stai ! Aşteaptă-mă ! Mi-am luxat glezna ! a strigat Sandra .
Dar era prea târziu . Daiana a fost mai rapidă şi nu a auzit-o pe Sandra că o strigă . Atunci Sandra începu să plângă căzând la pământ .
Atunci miile de spirite au trecut peste ea ca şi un vânt. Crezând că a scăpat, s-a mai uitat odată în spate. Nu a scăpat. Vreo 5 spirite erau în spatele ei, cu nişte bâte , săbii şi macete în mână . Atunci Sandra s-a speriat şi a început să se târască încercând să înainteze, dar în zadar . Un spirit i-a tăiat piciorul cu o sabie . Când Sandra s-a oprit din târâş , spiritele o luară pe sus şi o duseră la prietena ei, Daiana care şi pe ea au prins-o . 
Spiritele atunci s-au adunat pe Sandra şi Daiana legându-le de un mormânt, care după aia, le-au tăiat degetele, le-au scos ochii iar la sfârşit le-au dezlegat, lăsându-le să sufere până ce nu au mai avut suflu .

POVESTI DE GROAZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum