,,JOACA-TE CU MINE!''

3.1K 86 11
                                    

Un cuplu foarte bogat de americani s-au mutat intr-o vila foarte frumoasa, dar si foarte veche, la doua zile dupa ce au cumparat vila au inceput s-o renoveze reparand fiecare milimetru...dar intr-o seara, cand john (Sotul) si jennifer (sotia) erau pe terminate au gasit in mansarda o camera foarte intunecoasa stranie cu un pat de copil,ruginit,plin de paienjeni pe care era scris un biletel:
,,JOACA-TE CU MINE''.
Sotii s-au speriat putin dar nu au dat importanta si au renovat si acea camera facand sa arate ca o camera de rege......Trei luni mai tarziu se simteau perfect, aveau tot ce le trebuia in casa, pana cand intr-o noapte john se uita la televizor iar jennifer pregatea cina, john s-a dus la baie sa-si faca dus, vazand ca nu mai are sampon s-a dus in mansarda sa ia (in mansarda aveau un dulap cu detoate)
lua samponul si cand voia iasa usa s-a trantit puternic si se auzi un glas foarte sinistru: ,,JOACA-TE CU MINE!'' speriat john incerca sa deschida usa dar in zadar... si o silueta aparu in fata lui: era un copil cu fata mutilata si cu un tatuaj pe ochiul stang, in mana dreapta tinea o maceta groasa de 10 cm, omul impietri de frica si dintr-o data se deschisese usa, si fugi in bucatarie strigand: ,, A VRUT SA MA OMOARE!''... si numai asta repeta, jennifer il tot intreba: -cine, cine, zi cine!
tremurand john spuse: -jenny iti amintesti mansarda aia in care am gasit patutul ala ruginit cu biletelul acela ,,JOACA-TE CU MINE''?
-Da imi amintesc!
John ii povestii ce a patit.
Jennifer isi aduse aminte ca john bause un pahar de bere inainte sa se duca la dus, si credea ca era beat...Ii zise ca poate avea halucinatii, dar john tipa: -L-am vazut! era sa ma omoare!
jennifer se enerva si spuse sa inceteze.
john se supara si o preveni ca i se va intampla si ei asta.
jennifer il calma pe john si se culcara.
noaptea tarziu jennifer avea nevoie la baie, cand sa ajunga la baie aceeasi silueta de copil spuse: ,,JOACA-TE CU MINE!''
jennifer se sperie si se culca la loc fara sa se duc la baie.
dimineata au stat de vorba si jennifer regreta ca nu l-a crezut pe john, asa ca au hotarat sa cheme un preot.
In momentul in care preotul intra in casa il trecu toti fiori si simti o energie intunecata.
cuplul pleca la cumparaturi si ii spuse preotului sa se ocupe de toate, el le-a garantat ca totul va fi bine,
sotii plecara si preotul intra in casa, binecuvantand totul...Dar la un moment dat, cand intra in mansarda se simti foarte rau, il durea capul si nu putea sa se mai miste, iar in acel moment aparu copilul foare suparat si spunea incontinuu: ,, JOACA-TE CU MINE SAU MORI!''
foarte speriat preotul arunca cu cruci si poze divine in toate partile si pleca in tromba.
cand sotii ajunsera acasa vazura casa devastata, pozele si crucile de la preot aruncate in toate partile, si totul prafuit. Ciudat! abia au facut curat.
Au luat toate icoanele,crucile si pozele si le-au pus pe pereti sperand ca se va termina, dar brusc 3-4 luni nici nu au simtit ceva, nimic nu ii deranja, nimic nu ii enerva, totul era prea calm.
Dar totul se sfarsi in noaptea de 23 aprilie cand john trebuia sa stea 2 zile la serviciu fiind insarcinat sa aibe grija de copii unui sef.
Atunci jennifer a ramas singura si totul s-a schimbat, copilul s-a intors.
jennifer se uita la televizor cand dintr-o data s-a stins, curentul s-a oprit, usile de la dulapuri se inchideau si se deschideau, si intr-un final apare copilul cu o masca neagra ca noaptea pe fata cu o sabie plina de sange si cu lacrimile pana la barba: ,,JOACA-TE CU MINE, TE ROG!''jennifer speriata fugi cat o tineau picioarele dar ajunse in mansarda, acolo copilul foarte suparat spuse: ,,NU VREI SA TE JOCI, ATUNCI MORI!!'' si ii baga samia de 3 ori in inima cu o viteza de neimaginat, si jennifer muri pe loc intr-o balta de sange, apoi copilul spuse cu un ras malefic: ,,NU TE JOCI, MORI! HAHAHAHAHAHAHA''
Cand john s-a intors de la serviciu a incremenit de spaima cand a vazut-o pe jennifer moarta intr-o balta de sange pe jos in mansarda, nervos a strigat: -ce vrei de la noi! arata-te sa discutam! acum!!!
dintr-o data aparu in spatele lui imbracat la fel dar cu maceta aceea groasa:,, PREA TARZIU SA VA ZIC'' si ii baga maceta direct in ceafa apoi ii reteza capul.
a doua zii la stiri: ,, Spaima si teroare intr-un linistit cartier din (nu are nume orasul) dupa ce un cuplu de americani au cumparat vechea vila cea veche in care se tineau ritualuri satanice! Cuplul a fost gasit de un locatar care voia sa-i viziteze si sa-i previna . cei doi tineri stateau fara viata intr-o balta de sange in mansarda vilei in care locuiau!
politia a chemat preoti clarvazatori, vanatori de fantome dar in zadar! se spune ca au disparut in acea casa, ori au murit, ori sunt captivi... nu se stie!
Din acea zi toti locatari din acel cartier s-au mutat si au plecat de teama ca acel copil poreclit ,, jucausul'' sa nu ii omoare.

Iar pe holul principal,langa portretul celor doi raposati a ramas scris probabil cu sangele cadavrelor "Ei nu s-au jucat cu mine''.

POVESTI DE GROAZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum