Apartamentul 666

2.6K 44 7
                                    



Odată o fată pe nume Diana a fost la anul întâi de facultate în străinătate . Ea a închiriat un apartament pe care scria numărul 666 .
În fiecare noapte stătea până târziu să înveţe şi doar după ora 23 se putea uita la TV . Într-o noapte când stătea la TV, Diana a auzit 6 bătăi în uşă . Atunci s-a dus şi a deschis şi a văzut o fată cu o glugă neagră pe cap care cerşea. Ciudat . La ora asta să cerşeşti ?
Diana fiind o fată amabilă, a invitat-o în apartament pentru a o servii cu ceva mâncare . A aflat că o cheamă Liliana . Liliana a plecat la ora 2 de la Diana lăsând-o singură .Diana s-a dus şi s-a culcat dar nu prea mult timp deoarece la ora 6 trebuia să se trezească şi să plece l-a facultate . În fiecare noapte la aceeaşi oră mergea la Diana (00.00) şi la aceeaşi oră pleca (2.00) . Dianei i s-a urât deja ca să tot o primească la ea la aceeaşi oră şi să doarmă doar câteva ore . 
Într-o zi după ce a venit de la facultate , s-a dus la primărie şi a căutat "apartamentul 666" . A aflat că acolo o fată s-a măcelărit singură deoarece şi-a omorât părinţii şi s-a pedepsit singură . De atunci spiritul Lilianei bântuie acel apartament . Atunci Diana a chemat un preot ca să stea cu ea până pleacă fantoma. Ciudat ! Nu a venit deloc în acea seară . Diana a crezut că fantoma nu mai vine, dar s-a înşelat amarnic . Fantoma a reapărut a 2-a seară l-a aceeaşi oră. Diana ca de obicei amabilă a întrebat-o :
-Nu vrei o ţigară şi puţină cafea ? Ştiu că sună ciudat dar doar atât pot să îţi dau pentru că nu am făcut mâncare. Nu ştiam că vii .
-Desigur că vreau. a răspuns Liliana .
După ce a luat 6 fumuri de ţigară şi 6 guri de cafea a început să i se facă nişte "modele" malefice pe faţă .
-Ce ţii se întâmplă ? a spus Diana cu ochii largi deschişi .
-Proasto ! Vezi ce ai făcut ???
Fantoma atunci a prins-o de gât şi a strâns-o până la sânge spunându-i că va suporta 6 chinuri groaznice : prima oară îi va tăia 6 degete de la mână…a doua oară o va înjunghia de 6 ori în picioare…a treia oară îi va smulge tot părul din cap până la ultimul fir…a patra oară îi va tăia buzele în 6 parti…a cincea oara îi va rupe ambele braţe numai să o vadă cum suferă până aproape de moarte…şi în ultimul rând o va privi cu un amuzament desăvârşit cum moare chinuindu-se de moarte .
De atunci se spune că nimeni nu a mai ştiut ce s-a întâmplat mai încolo, doar că fantoma a omorât-o prin toate cele 6 chinuri groaznice. Dar se mai aude că, când a măcelărit-o a legat-o de un scaun şi a măcelărit-o fără pic de milă .

POVESTI DE GROAZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum