Umbra

1.7K 42 4
                                    

ceasta este o poveste auzita de la un vechi cunoscut: "Cand eram mai mic, aveam vreo 8 ani parintii mei au plecat la o nunta iar eu am ramas acasa impreuna cu fratele mei care atunci avea 6 ani. Stateam amundoi pe pat si ne uitam la televizor fara nici o grija, nu era prima oara cand stateam singuri dar totusi statem cu lumina din camera aprinsa pentru ca totusi ne temeam. Cum ne uitam noi la televizor fratele meu a adormit si am ramas doar eu treaz. Nu ma uitam la un film ci la o emisiune TV obisnuita. La un momentdat observ o umbra pe perete langa televizor. Nu era bine formata deci nu puteam sa-mi dau seama de la ce era acea umbra. Dar nu am i-am dat importanta crezand ca este umbra televizorului. Dupa cateva minute vad ca acea umbra incepe sa se invarta pe peretii camerei si ma sperii imediat si il iau pe fratele meu in brate si observ fiecare miscare a umbrei. Incep sa spun rugaciunea Tatal Nostru in gand dandumi seama ca acea umbra este a Diavolului. Ambitionandu-ma deschid usa care ducea pe hol crezand ca umbra ajungand in dreptul ei va iesi. Si asa a fost a disparut. Dar acum cu usa deschisa vedeam holul in care era intuneric si parca era bantuit asa ca ma speriasem mai tare si am inchis usa, iar umbra a reaparut iarasi si se invartea mai tare si parca era din ce in ce mai intesa. Tremuram tot cu fratele meu pe care il lusem in brate la marginea patului ca el dormea langa perete iar umbra trecea pe langa el. Cu el in brate continuam sa spun toate rugaciunile pe care le stiam. Dupa putin timp langa televizor pe perete aparuse o umbra alba ca si cum cineva tine indreptat o lanterna spre perete. Eram curios ce se inampla si observa ce se intampla. Umbra intunecata nu a putut trece de cea alba si s-a oprit langa ea. Ma uitam ingrozit la ele. Spre fericirea mea au disparut amundoua dupa cateva minute in care au stat nemiscate alaturate. A doua zi povestisem prietenilor si familiei ce s-a intamplat dar nimeni nu ma crezut."

POVESTI DE GROAZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum