Intr-o zi de iarna ,la scoala,am auzit ca sala de la subsol e bantuita.Eu cu doua fete nu am crezut,dar ca sa ne convingem,ne-am propus sa ramanem intr-o zi dupa ore,iar parintilor sa le spunem ca mai avem inca cateva ore si nu stim cand venim.Asa si facut,dupa ore ne-am ascuns sub catedra ca sa plece toata lumea.Am coborat cate o dreapta usor,iar in clasa aceea care se spunea ca este bantuita,iesau niste lumini si zgomote de voci prelungite.Ne-am dus mai aproape,iar acolo erau niste fantome care decisera ca maine sa ne sperie.Atunci o fata dintre ele pe nume Raluca s-a dus si mai aproape ,iar eu si cu cealalta pe nume Stefania am fugit.Vazand ca Raluca nu mai era cu noi ne-am intors sa vedem unde este chiar si daca ne era foarte frica,ajungand jos,am calcat pe ceva moale ,ghici ce era...era Raluca,era pana la urma in sala aia ,dar nu si printre noi,eu am pus mana pe telefon sa sun politia,vazand ca pe perete scria cu sange numele ei ,,RALUCA'',atunci o briza de vant imi lua telefonul din mana...eu si stefania fugiram in clasa la noi.Atunci usa se tranti brusc si totul se incuiase,mie fiindu-mi foarte frica si eram un pic si nervoasa am luat un scaun si l-am trantit atat de tare incat geamurile se sparsesera,atunci imi veni un plan in minte...Am inceput sa aruncam toate bancile si scaunele jos ca sa coboram.Dupa ce am coborat eu m-am impiedicat si am cazut uitandu-ma inapoi si vazand ca totul era la fel si in geam statea cineva...A doua zi cand am ajuns in clasa toata lumea a sarit pe noi stiind ca ieri am ramas dupa ore,inainte de a apuca sa raspundem a intrat d-na de religie.In timpul orei toate foile si cretele au inceput sa zboare,iar dupa ce s-au oprit d-na de religie ne-a spus ce sunt fantomele si ce vor defapt.Apoi Stefania m-a intrebat daca vreau sa vin la ea ,caci parintii ei erau plecati,si eu sigur ca am raspuns ca da.Veni si ziua aceea era sambata seara eu si Stefania ne uitam la un film de groaza,cand ni se face sete si foame la amandoua.Stefania se duse sa aduca ceva in timp ce dintr-o data televizorul se stinse si ceva ma strangea rau de gat ,,Mai aveam putin sa mor''.Atunci ce ma strangea de gat a auzit pasii Stefaniei si s-a ascuns.Ea vazandu-ma asa se sperie si farfuriile si sucul ii cazura .De frica nu mai voiam decat sa ne culcam ,asa ca am adormit...gandindu-ma la ce ne-a spus d-na de religie,dimineata i-am zis Stefaniei ca trebuie sa o luam pe Raluca de acolo si s-o ingropam crestineste.Zis si facut,iar luni nu am mai facut scoala fiindca totii am fost s-o ingropam pe Raluca,iar d-na directoare m-a intrebat a cui era telefonul si eu normal ca am mintit-o.Si de atunci totul a fost normal bine doar daca nu mai luam in considerare si celelalte povesti!