Legenda

1.7K 44 9
                                    

Intr-un oras prin '78 un taximetrix opri ca sa alimenteze.O femeie imbracat in alb il ruga sa o duca la cimitirul oarasului chiar la periferia acestuia.Taximetrisul o ruga sa urce.Dupa ce ajunse acolo e ii spuse ca nu are cu ce sa-i plateasca si i-a dat ineleul sau din aur.Ea plecase in fuga si disparu iar taximetristul nu observa.Ziua urmatoare pe cand citea ziarul,vazu-se in ziar ca'' o mireasa moarta merge in fiecare zii de 24.06 la mormantul sotului ei. Aceasta plateste cu verigheta sa, iar spiritul sotului ei va veni dupa cel ce va primi ineleul.'' Omul nu crezu pana in ziua urmatoare cand ceva misterios ii aparu in fata masinii.Era ca o fantoma.Cand se apleca ca sa vada ce era problema soferul vazu ca era ceva neeinregula la masina.Nu-i daua importanta asa ca porni spre oras .Dupa vreo 20 de mineute vroia sa franeze si nu putu.MeRgea cu viteza mare si de nu franarisca sa pice in Prapastia Mortii( acolo au murit multi soferii de taxi)Cu o mili-secunda inainte sa pice in prapasite timplul parca se opri si aparu spiritul barbatului si ii lua sufletul.Apoi masina se izbii puternic de o piatra si exploda.Cand localnici dadura alarma ca o masina arde,venisera pompierii.Nu mai ramasese nimic din masina doar verigheta.Era curata ca lacrima ,iar pe el scria''Speriatii cei ce cred caci cei ce nu cred ii voi lua sufletul''Pompierul arunca inelul cat de departe putu si acesta de faramita in mii de bucatele care cazu in rau.Legenda spune ca raul se prefacu in sange si acolo se scaldau copii demonilor.

Sfrasit 

POVESTI DE GROAZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum