part-7 (Z and U)

13.6K 1.1K 54
                                    

(Zawgyi)

"Pa Paဒါကဘယ္​လိုလုပ္​ရမလည္​း..မီးလုပ္​တတ္​​ေတာ့ဘူး"

"အင္​း.....ဒီလိုလုပ္​​ေလSပံုစံရတယ္​​ေတြ႔လား"

"ဟီးဟုတ္​သားပဲ...အဲဒီမွာလည္​းသံုးခုဆြဲခ်လို႔ရတယ္​"

ကား​ေနာက္​ခန္​းမွာCandy​ေလး​ေတြဆြဲခ်ရတ​ဲ့Gameကို​ေဆာ့​ေနၾကတဲ့Xingနဲ႔သမီးကိုၾကည္​့ၿပီးJun Myeonျပံဳးမိသည္​

မနက္​ကျမင္​းစီးသင္​တဲ့ကိစၥနဲ႔ပက္​သတ္​ၿပီးXingစိတ္​ဆိုးသြားတယ္​လို႔က်​ေတာ္​ထင္​ထား​ေပမဲ့...ည​ေနစာစားၿပီးခ်ိန္​​ေရာက္​​ေတာ့ႏွစ္​ကူးအႀကိဳပြဲသြားရန္​လာခဲ့ပါဆို၍လိုက္​ခဲ့ရတာ.....

China​ေရာက္​ၿပီးျမင္​းစီးသင္​ရမယ္​ဆိုတဲ့PaPaရဲ႕သ​ေဘာထားက..ထိ​ေရာက္​မႈ႐ွိတယ္​လို႔ပဲဆိုရမလား...Xingနဲ႔က်​ေတာ္​အဆင္​​ေတာ္​​ေတာ္​​ေျပလာသည္​
စကား​ေတြအမ်ားႀကီးမ​ေျပာျဖစ္​​ေပမဲ့နီးစပ္​လာသလိုခံစားခ်က္​မ်ိဳးရသည္​...

​"​ေရာက္​ၿပီ"

"Wow Pa Paလွလိုက္​တာ"ဆိုတဲ့စကားအဆံုးက်​ေတာ္​ကား​ေပၚက​ေနလွမ္​းၾကည္​့မိ​ေတာ့Oh my godစည္​ကားလိုက္​တာ...

"အဟမ္​း....ဆင္​းမယ္​"သမီး​ေလးကို​ေပြ႔ခ်ီကာတဖက္​တံခါးက​ေနအျပင္​ဆင္​းသြားတာမို႔က်​ေတာ္​လည္​းကိုယ္​့ဖက္​တခါး႐ွိရာက​ေနအျမန္​လိုက္​ဆင္​းရသည္​.....
ဒီလို​ေန႔မ်ိဳးXingစိတ္​ကြက္​တာမလိုခ်င္​ပါ..

"​ေရာ့"ကင္​မရာတစ္​လံုးထိုး​ေပးလာတဲ့Xing....
က်​ေတာ္​ဓာတ္​ပံု႐ိုက္​ရတာႀကိဳက္​တာကိုXingသိတာလား????

မယူပဲအံ​ေအာတႀကီးၾကည္​့မိ​ေတာ့သမီး​ေလးကိုခဏခ်ကာကင္မရာကလည္​ပင္​းဆြဲတဲ့ႀကိဳးကို..ဆြဲ​ေပး​ေသးတာ....

႐ူး​ေအာင္​လုပ္​ဖို႔ရည္​ရြယ္​ထားသလားXingရယ္​.....

"သြားမယ္​"လို႔​ေျပာတ​ဲ့စကားအဆံုးသမီး​ေလးကို​ေပြ႔ခ်ီကာ...လူစည္​ကားရာပြဲအခမ္​းနားဆီ​ေလ်ွာက္​သြားတဲ့Xingရဲ႕​ေက်ာျပင္​ကိုၾကည္​့ရင္​း.....ရင္​ခုန္​​ေနတာ​ေသမတတ္​.....

​ေၾကာက္​တယ္​.....​ေမ်ွာ္​လင္​့မိ​ေနမွာကို

မျဖစ္​ႏိုင္​တဲ့အ​ေျခ​ေနတစ္​ခုမွာ...​ေပးဆပ္​ရံုသပ္​သပ္​သ​ေဘာနဲ႔...Xing​ေဘးမွာ​ေနရရံုနဲ႔​ေက်နပ္​​ေနတဲ့က်​ေတာ့ကိူ..​ေမ်ွာ္​လင္​့ထားခြင္​့​ေပးမလို႔လား......

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Where stories live. Discover now