Part-18(Z and U)

15.4K 1K 118
                                    

(Zawgyi)

အိမ္​​ေတာ္​ရဲ႕အ​ေ႐ွ႕ဘက္​ပန္​းျခံ​ေလးထဲမွာထိုင္​​ေနတဲ့သူ​......

ကိုယ္​ဝန္​ကသံုးလ​ေက်ာ္​သာ႐ွိ​ေသး၍ဗိုက္​မပူ​ေသး​ေသာ္​ျငား...​ေဘာင္​းဘီပြပြ​ေလး​ေတြကိုပဲဝတ္​​ေနတာ....

အက​်ႌပန္​းႏု​ေရာင္​​ေဖ်ာ့လက္​႐ွည္​​ေလးဝတ္​ထားၿပီး...ဆံပင္​​ေတြကအိပ္​ရာထကာစဘို႔႐ို႔ဘားယား.....

သူထိုင္​​ေနတဲ့ခံု​ေလးရဲ႕​ေဘးကစားပြဲမွာခဲတံတစ္​​ေခ်ာင္​းနဲ႔အလုပ္​႐ႈပ္​​ေနတဲ့သမီး​ေလး......

ပံုဆြဲ ​ေနၾကတာ...သားဖႏွစ္​​ေယာက္​...

ChinaကိုYixing​ေရာက္​​ေနတာ၁ပါတ္​နီးပါး႐ွိ​ေပမဲ့....အ​ေျခ​ေနကသိပ္​​ေျပာင္​းလဲမႈမ႐ွိ....

ဘာစကားမွမ​ေျပာပဲ....မသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနတာ.....

ထမင္​း​ေကြၽးရင္​​ေတာ့စားပါသည္​....

အန္​တီ​Yangက​ေတာ့....Yixingမလာခင္​ကထမင္​း​ေကာင္​း​ေကာင္​းမစားတဲ့Jun Myeonက...ခုYixing​ေကြၽးတာကိုက်ၿမိန္​ရည္​ယွက္​ရည္​စားလို႔....ဝမ္​းပန္​းတသာျဖစ္​​ေန႐ွာတယ္​.....

ရပါတယ္​ကြာ.....

မင္​းႀကိဳက္​သ​ေလာက္​​ေခ်....ကိုယ္​ကအနားမွာပဲ​ေနမွာ.....

မင္​း​ေျပာဖူးသလို​ေပါ့...'ကိုယ္​ဘယ္​​ေတာ့မွJun Myeonနားကထြက္​မသြားဘူး'

သူထိုင္​​ေနတဲ့​ေနရာနားသြားရပ္​ၿပီး

"Jun Myeon"လို႔​ေခၚလိုက္​​ေတာ့...

ဟင္​း.....ထံုးစံတိုင္​းမသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ၿပီး.သမီး​ေလးကိုပံုဆြဲဆက္​သင္​​ေနတာ..

သမီးက​ေတာ့မ်က္​လံုး​ေလးျပဴးျပၿပီး..ႏွာ​ေခါင္​း​ေလး႐ွံုျပ​ေန​ေသးတာ....

ဟြန္​း....ဖ​ေအနဲ႔သမီးတပံုစံထဲပဲ....သမီးကလည္​း....ကိုယ္​့Appaကို..ကူညီၿပီး​ေျပာ​ေပးမယ္​မ႐ွိဘူး....

သူမ်ားက​ေလး​ေတြလိုPaPaနဲ႔Appaနဲ႔တူတူအိပ္​ခ်င္​တယ္​လို႔​ေျပာၾကည္​့ပါ့လား....😟

ခု​ေတာ့Appaတို႔နဲ႔အိပ္​မလား​ေမးတာ​ေတာင္​...​ေတာ္​ၿပီ​ေလ..မီးကApp​aတို႔အ​ေႏွာက္​ယွက္​ျဖစ္​မွာစိုးလို႔ပါဆိုၿပီးသူ႔ဘြား​ေလးနဲ႔ပဲသြားသြားအိပ္​​ေနတာ.....😥

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant