Part-21 (Z and U)

12.7K 1K 96
                                    

(Zawgyi)

မဂၤလာ တီးလံုးသံခ်ိဳခ်ိဳ​ေလးပ်ံလြင္​့​ေနတဲ့ခန္​းမ..........

အျပာႏု​ေရာင္​အဆင္​တန္​ဆာ​ေတြနဲ႔ဆင္​ယင္​ထားတဲ့အခမ္​းနား.....

ဖာသာ​ေ႐ွ႕​ေမာက္​ကသတို႔သားရဲ႕အျပံဳးက​ျမင္​ရသူၾကည္​ႏူးစရာ......

ဖခင္​ျဖစ္​သူရဲ႕လက္​ကိုတြဲထားတဲ့အျဖဴ​ေရာင္​ဂါဝန္​နဲ႔သတို႔သမီး​ေလး......

လက္​ႏွစ္​စံုတို႔ထပ္​တူၾကသြားခ်ိန္​......

ပ်ံ့လြင္​့​ေနတဲ့ဂီတသံကလည္​းတျဖည္​းျဖည္​း....တိတ္​ဆိတ္​ကာသြားသည္​.....

ဖာသာ​ေ႐ွ႕မွာကတိသစၥာျပဳ​ေနၾကတဲ့​ေမာင္​ႏွံကိုၾကည္​့ၿပီးYixingျပံဳးမိသည္​....

ၿပီး​ေနာက္​သူ႔​ေျခလွမ္​း​ေတြက....ဂီတသံတို႔ထြက္​​ေပၚရာ..... pianoဆီသို႔....

ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေလးထိုင္​ၿပီးသတို႔သား.သတို႔သမီးကိုၾကည္​့ကာျပံဳး​ေနတဲ့Jun Myeon...

9လထဲဝင္​​ေနတဲ့ဗိုက္​​ေၾကာင္​့Suitဝတ္​ကာမလန္​း​ေတာ့​ေသာ္​လည္​း.....

သိုး​ေမြးအက်ႌအသား​ေရာင္​ထူထူနဲ႔....
​ေဘာင္​းဘီ အ​ေပ်ာ့သား​ေလး​ေတြကိုဝတ္​ထားတဲ့Jun Myeon.......

အနည္​းငယ္​​ေဖာင္​း​ေနတဲ့လက္​သြယ္​သြယ္​​ေလး​ေတြနဲ႔သာယာနာ​ေပ်ာ္​ဖြယ္​မဂၤလာတီးလံုး​ေလးကိုဖန္​ဆင္​း​ေပးခဲ့သည္​မို႔လား.......

"Jun Myeon..."

"Xing...လာ​ေလ...ဒီမွာခဏထိုင္​...သူတို႔ ဆု​ေတာင္​း​ေနတာၾကည္​့ရ​ေအာင္​..."

Pianoခ်ထားတဲ့​ေနရာကမဂၤလာစင္​ျမင္႔​့ဆီ​ေကာင္​း​ေကာင္​းျမင္​ရတာမို႔...​ေဘးက​ေနအသာ​ေလးဝင္​ထိုင္​ကာၾကည္​့လိုက္​​​ေတာ့သည္​......

"Jhonhyun တို႔မ်ားမ်က္​စိကိုမလႊဲဘူး..ဟိ.."​ေျပာလည္​း​ေျပာရယ္​လည္​းရယ္​​ေနတဲ့တုတ္​လံုး​ေလး.....

ဟုတ္​ပါသည္​...က​ေန႔ကJhonhyunနဲ႔...သူ႔ခ်စ္​သူSuuyoတို႔ရဲ႕ wedding ပါ.....

အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့Jun MyeonကိုPiano​ေဖ်ာ္​​ေျဖခိုင္​းတာ....
.အစက​ေတာ့ဗိုက္​ပူတုတ္​လံုးက႐ွက္​လို႔ိုဆိုၿပီးျငင္​း​ေန႐ွာ​ေသး.....

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Where stories live. Discover now