Part-9(Z and U)

13.5K 1.1K 115
                                    

(Zawgyi)

လြမ္​းတယ္​....ထိုခံစားခ်က္​လားမ​ေရရာ

​ေသခ်ာတာက...က်​ေတာ္​အရမ္​း​ေတြ႔ခ်င္​​ေနၿပီ....

ဟိုတစ္​​ေန႔ကမူးမူးနဲ႔သူ႔အခန္​းသြားၿပီးသူ႔ကိုဖက္​အိပ္​မိတာ...ႏိုးလာ​ေတာ့႐ွက္​႐ွက္​နဲ႔...ဘာမွမ​ေျပာပဲထလာတာ...

ၿပီး​ေတာ့ျပင္​သစ္​ဖက္​ကိုခရီးသြားရတာ၇ရက္​....

နားမလည္​ဘူး.....

ခုခ်ိန္​မွာသူ႔ကိုတအား​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​...

​ေတြ႔ရင္​ဘာလုပ္​မလည္​း...​ေျပးဖက္​ရမွာလား....သတိရ​ေနတာလို႔​ေျပာရမလား..

ျပင္​သစ္​မွာအလုပ္​လုပ္​​ေနတဲ့​ေတာက္​​ေလ်ွာက္​....ညဖက္​အိပ္​ရာဝင္​အနမ္း​ေပးျဖစ္​တဲ့သမီး​ေလးရဲ႕ပါးကိုလြမ္​းရသလို...
ခ်ထားတဲ့မ်က္​လႊာ​ေအာက္​က..မ်က္​လံုးဝိုင္​း​ေတြကို...မ်က္​လံုးထဲျမင္​လာလာမိတာ...

"သခင္​​ေလး....ကုမၸဏီ ကိုသြားမွာလား"

"ခု ကုမၸဏီ မွာဘယ္​သူ႐ွိလည္​း"သူဘယ္​မွာလည္​းသိခ်င္​လို႔​ေမးလိုက္​မိတာဝန္​ခံပါရ​ေစ..

"Zhangသခင္​မ​ေလး႐ွိ​ေနပါတယ္​တဲ့...က​ေလးသခင္​​ေလးJun Myeonကအိမ္​​ေတာ္​မွာပဲ႐ွိပါတယ္​တဲ့"

ုျပံဳးမိသည္​....သူက​ေန႔ျပန္​လာမယ္​လို႔ႀကိဳ​ေျပာထားမိတာမွန္​သြားသားပဲ...

"အိမ္​​ေတာ္​တန္​းျပန္​မယ္​....နားခ်င္​​ေနၿပီ.."

"Nae"

Zhangအိမ္​​ေတာ္​သို႔​ေမာင္​းႏွင္​​ေနတဲ့ကားရဲ႕​ေနာက္​ခန္​းက...သူတစ္​ဦးက​ေတာ့..ပါးခ်ိဳင္​့​ေတြ​ေပၚ​ေအာင္​ျပံဳးရင္​း​ေတြး​ေန​ေလရဲ႕.......

က​ေန႔မွလမ္​းကပို႐ွည္​​ေနသလိုပဲ~~~~

..........................................................

ကား​ေပၚကဆင္​းဆင္​းခ်င္​းအိမ္​​ေတာ္​ထဲဝင္​မိသည္​......သူဘယ္​မွာလည္...

အ​ေၾကာင္​းရင္​း႐ွာမရပဲ...သူ႔ကို​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​....

သူ႔ကို​ေတြ႔ရင္​ဘာ​ေျပာရမွန္​းမသိဘူး...ဒါ​ေပမဲ့..အဲ့ဒါအ​ေရးမႀကီးပါဘူး...ခုအ​ေရးႀကီးတာက..သူကြၽန္​​ေတာ့​ေ႐ွ႕​ေရာက္​လာဖို႔.....

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Where stories live. Discover now