Part-22(Z and U)

13.2K 992 31
                                    

(Zawgyi)

​ေမြးဖို႔ရက္​ကလည္​း​ေတာ္​​ေတာ္​နီးလာၿပီမို႔Jun Myeonတစ္​​ေယာက္​​ေဆးရံုမွာပဲ​ေန​ေနရသည္​.....

Xingကပူပန္​တတ္​လြန္​းပါတယ္​......

ကုမၸဏီ ကိုလည္​းပံုမ​ွန္​မသြားဘူး......

အခ်ိနိျပည္​့​ေဘးနားက​ေန႐ွိ​ေန​ေပးတာ...

Jun Myeonက​ေတာ့သ​ေဘာက်တာ​ေပါ့.......

"PaPa...​ေရ.."​ေဆးရံုးခန္​းထဲ​ေျပးဝင္​လာတဲ့သမီး​ေလး.....

"သမီး​ေလး.....ဘယ္​သူနဲ႔လာတာလည္​း.."

"အန္​တီYangနဲ႔လာတာPaPaရဲ႕....."

"အန္​တီYang​ေရာ...."

"ျပင္​မွာ....Doctor​ေတြနဲ႔စကား​ေျပာ​ေနတာ..."

"ဟုတ္​ပါၿပီဗ်ာ...PaPaသမီး​ေလး...စာ​ေရာလိုက္​ႏိုင္​လား....မုန္​႔စားမလား.."

"မုန္​႔ကစားခဲ့တယ္​PaPaရဲ႕...စားလည္​းလိုက္​ႏိုင္​ပါတယ္​....မီးကဘယ္​သူ႔သမီး.."မ်က္​ႏွာကိုဟန္​ပန္​ခ်ီိၿပီး​ေျပာတဲ့သမီး​ေလး....

"ဟားဟား....ဟုတ္​ပါၿပီ​ေနာ္​..."ႏ​ွာ​ေခါင္​း​ေလးကိုအသာဆြဲလိမ္​ကာ​ေျပာလိုက္​မိ​ေတာ့......

"PaPaဗိုက္​ထဲက..​ေသး​ေသး​ေလး ထြက္​လာရင္​နာ​ေတာ့မွာ​ေပါ့​ေနာ္​...."​ေျပာရင္​းမ်က္​ရည္​​ေတြပါဝဲ​ေန႐ွာတဲ့သမီိး​ေလး...

"အားဂူး....PaPaသမီိး​ေလးကလည္​း....ဒီမယ္​PaPaကိုၾကည္​့....PaPaကဒီထဲက​ေသး​ေသး​ေလးကို..အားႀကီးခ်စ္​တာမို႔....တအားႀကီးမနာဘူးသိလား...."

သမီး​ေလးကစိတ္​ပူ​ေန႐ွာသည္​ကိုး....

ငို​ေတာ့မဲ့ဆဲဆဲမ်က္​ရည္​​ေလး​ေတြကိုသုတ္​​ေပးလိုက္​​ေတာ့ႏွာ​ေခါင္​းကိုရံႈ့တံု႔တံု႔လုပ္​​ေန​ေသးတာ.......

"ဟယ္​....သားဖႏွစ​​္​ေ​ယာက္​​ေတြ႔​ေနၾကၿပီကိုး...အိုမို...တီတီ့မီးငယ္​​ေလးကဘာလို႔ငို​ေနတာလည္​း..."

"က်​ေတာ္​နာမွာစိုးလို႔တ​ဲ့အန္​တီYang​ေရ.."

"အမ​ေလး....သိတတ္​လိုက္​တာ​ေနာ္​....Jun Myeon​ေရာ.. ..ခုရက္​ပိုင္​း​ေနရခက္​​ေနတယ္​မို႔လား..."

Don't Go Even I Tell You To Go (COMPLETED) Where stories live. Discover now